متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

متین و مهبد

دوستت دارم

1391/2/3 16:23
نویسنده : مامان مینا
1,899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان. حالت چطوره ؟ الان کجایی که داری این مطلب رو میخونی؟ نمیدونم ولی همیشه برات ارزو میکنم که شاد و خوشبخت باشی.و یادت باشه که خوشبختی رو فقط وقتی تو بخوای می تونی داشته باشی پس سعی کن برای بدست آوردنش فقط زیبایی ها رو ببینی و اون چیزی رو که داری و فکر نکن که باید جای دیگه دنبالش بگردی چون هیچ جایی غیر از پیش خودت نیست.

عزیزم می دونی که داری صاحب یه خواهر یا برادر کوچولوی میشی. خیلی برات خوشحالم .و امیدوارم از وجود هم لذت ببرید و وقتی که دیگه ما نبودم کنار هم بمونید و از هم پشتیبانی کنید .یادتون باشه که اگه عاشق هم باشید هیچ چیز نمیتونه شما رو از هم دور کنه پس مشکلات رو باهم حل کنید و اگه از هم دلخوری دارید به هم بگید تا بتونید رفعش کنید هیچ وقتم پشت سر همدیگه، حرف نزنید چون بدترین دشمنتون میشه. دلم میخواد هر جایی که زندگی میکنید با هم خوب باشید و همدیگه رو درک کنید. امیدوارم کوچولوی توی راه بتونه سفر توی دلم رو به خوبی سپری کنه.و بیاد پیش ما.

نمیدونم چرا دلم گرفته شاید افسرده شدم .این روزا زیاد به گذشتت فکر میکنم به روزای نوزادیت وقتی که خیلی کوچولو و کم تحرک بودی و من برای هر لحظه نفس کشیدنت چقدر دعا کردم .موقع هایی که مریض شدی. وقتی که زردی گزفتی و من مردمم زنده شدم تا خوب بشی وقتی که با اولین سروصداهایی که از خودت درمیاوردی منو بابایی تا حد مرگ شاد میشدیم و من از فرط خوشحالی میخندیدم.وقتی که تونستی غلت بزنی یا تونستی اسباب بازی کوچولوت رو دستت بگیری آخ که چقدر خوبو عالی بودن.حالا که داری حرف میزنی و من یه دنیا کیف میکنم که اینجوری برام شیرین زبونی میکنی و حتی گاهی اعصابم از یه ریز حرف زدنت خورد میشه و اون موقع هایی که یه سره اسمم رو صدا میکنی .خیلی لحظه های خاصی هستند .میدونی من عاشق وقتی هستم که میایو بی دلیل بوسم میکنی و دلت میخواد که توی بغلم باشی .اون موقع احساس یه فرشته رو دارم .سبک بال .از الان که بهش فکر میکنم با خودم می گم کاش وقتی بزرگ شدی .یادت بمونه که بهم بگی مامان و من با لحن صدات بفهمم که نیاز داری بهم نه اعتراض و هر کاری که دستمه رو بذارم کنار تا خواسته ای رو که داری به انجام برسونم.کاش وقتی بزرگ شدی یادت نره بی محابا بیای بغلم و بوسم کنیو بوست کنم کاش وقتی که ازم یه لیوان اب میخوایو من برات میارم مثل حالا با نگاهت هزاران بار ازم تشکر کنی و منو غرق شادی کنی. میدونی لحظه های خندیدنت خیلی شیرین.وقتی که برای یه ترسوندن کوچولو کلی ذوق میکنیو از ته دل میخندی بدون لحظه ای درنگ باهات میخندم از ته دل و میخوام که این لحظه ها هیچ وقت تموم نشه. دنیای من با تمام وجودم دوستت دارم و عاشقتم حتی اگه خواهر دیگه یا برادر دیگه داشته باشی بازم تو برام بهترینی فکر نکنی بهتر از کس دیگه هستی وتو برام همینی که هستی ،دوستت دارم با تمام وجودم.تو جایگاه خاص خودت رو توی دلم داری که هیچ کس دیگه پرش نمیکنه .کنارش میان ولی جاتو نمیگیرن. ایون همیشه به خاطرت بسپار که تو فقط متین من هستی و من برای شاد بودنت هر کاری می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان سهند
3 اردیبهشت 91 22:50
مبارک باشه عزیز دلم نی نی کوچولو امیدوارم قدمش خیر باشه، متین عزیز رو از طرف من ببوسید


مرسی دوست خوبم.
مامان امیرعلی
4 اردیبهشت 91 10:06
آخی.
مطمین باش نی نیت دختره.به خاطر اینکه من دختر خیلی دوست دارم
100%عاشق هم میشن تو همون نگاه اول.
مینا جون افسرده چیه داری از اون روزا یاد میکنی .فدات شم اصلا اسم افسردگی رو نیار


خدا از دهنت بشنوه.
دل دیگه گاهی اینجوری میشم .
مامان سانلی
4 اردیبهشت 91 18:42
واییییییی مبارک باشه دیدی درست حدس زدم گپچه مزه ایه مامانی بچه دوم؟
فکر کنم خیلی باحاله ولی واقعا جرات میخواد من تو همین موندماعصاب نمونده برام.
ایشاا..مامانی صحیح و سالم بیاد تو بغلت و یه ماهی بشه مثل متین جون


مرسی عزیزم. آره همه میگن چه جراتی داشتی.میدونی حسش خیلی باحال.
خدا ایشالله همه فرشته کوچولوهارو سالم و سلامت نگه داره
مامان یسنا
4 اردیبهشت 91 21:24
ای وای مبارک باشه عزیزم!!!!!!
میدونی بعضی وقتها آدم دلش میگیره نگران نباش الان هم حساس تر شدی . خوب نی نیتون کی به دنیا میاد؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی عزیزم .من تازه اول راهم ولی تقریبیش آذر
ُسمانه
4 اردیبهشت 91 23:16
سلام مبااااااااااااااااااااارک باشه مینا جون

انشاالله به سلامتی این دوران رو پشت سر بذاری و صاحب

یه نی نی دخمل خوشگل بشی



قربونت .
سمانه
4 اردیبهشت 91 23:17
داشتم پستها رو به ترتیب میخوندم نمیدونستم بارداری اون یکی نظر و گذاشتم


بازم مرسی
مامان مهراد
5 اردیبهشت 91 1:01
مبارک باشه دوست گلم خوشحال شدم
این حالتت موقتیه ایشالله زود خوب میشی
متین جونی رو ببوس


مرسی دوستم .بوسش کردم .
فرزانه
5 اردیبهشت 91 1:09
سلام مبارك باشه اميدوارم يه دختره ناز باشه هموني كه خيلي دوست داري


مرسی عزیزم.
مامان حنا
5 اردیبهشت 91 5:36
ای واااااااااااااااای وای مامان متین جون
به خدا خیلی برات خوشحالم خیلی ی ی ی
الان اومدم بهت سر بزنم دیدم نوشتی داری بازم نی نی دار میشی ای خدا شکرت
ایشالله که مبارک باشه قدمش براتون خوش باشهاز روی ماهت می بوسم عزیزم


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی از این همه محبتت .
قربونت من همینطور
نرگس
5 اردیبهشت 91 12:38
خانم خانما مبارک باشه ایشاءالله به سلامتی
ایشاء الله قدمش خیر باشه واست
تصمیم خوب و سختی گرفتی ایشاءالله موق باشی عزیزم.
دوست دارم
از امروز به بعد بیشتر از خودت برامون خبر بده



آره میدونم. راه سختی رو پیش گرفتم ولی ان شالله بتونم که با خوبی سپریش کنم.حتما خبر میدم.
نرگس
5 اردیبهشت 91 12:45
یه خصوصی هم واست گذاشتم


میبینمش حتما
نرگسی
5 اردیبهشت 91 13:41
وااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم .. مبارک باشه .. ایشالله به سلامتی .. خیلی خوشحال شدم .. شنیدم که میگن اختلاف سنی 3 یا 4 سال خیلی خوبه بین بچه ها .. خیلی خوبه .. وای عزیز دلم برای متین جون هم خیلی خوشحال شدم ..
این گلها هم برای شما عزیزم ..


قربونت برم .از این همه شادی تو ذوق زده شدم. مررررررسسسسی
مامان آنیتا
5 اردیبهشت 91 18:15
سلام گلم.مبارکه ایشالله که همیشه سلامت و موفق باشی


ممنون
بابای دوقلوها
5 اردیبهشت 91 23:10
متین جووون فهمیدی مامان چی گفت؟؟//

یادت باشه بزگ که شدی هر رووز و همیشه مامان رو بووس کنی


مرسی بابایی .کاش همیشه یادش باشه
مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 2:06
دوست من با وجود مادری مثل شما متین و ..... عاشق هم میشن و دوست و یار همدیگه . دل گرفتگی ات هم کاملا" طبیعیه بهتر میشی عزیزم مواظب دختر یا پسر خاله باش


مرسی دوست عزیزم.
مامان امیرعلی
6 اردیبهشت 91 18:44
چه خبرا؟ویار میار نداری ؟


خبری نیست. نه فعلا که هیچی. فقط دیروز خفن هوس هندوونه کردم شوهری واسم خرید همون توی راه یه قاچ خوردم .دلت نخواد چقدرم مزه داد.
خاله مهدیه
6 اردیبهشت 91 19:55
سلام به وبلاگ محیا سر بزنید


سلام .میام حتما
مامانی درسا
7 اردیبهشت 91 10:17
عزیزم برو خصوصی


مرسی .رفتم.
مهتاب
7 اردیبهشت 91 10:47
سلام مینا جون لطفا بیا پیشم یک آرزوی زیبا برای متین بکن ویکی از آرزوها یاحرفهای قشنگ متین رو بخدا برام بنویس . گلم منتظرتم


چشم حتما میام
مامان یگانه زهرا
12 اردیبهشت 91 0:45
عزیــــــــــــزم
خیلی خوشحال شدم،مبارک باشه گلم


مرسی گلم.