متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

متین و مهبد

دنیای من.

1391/5/6 11:19
نویسنده : مامان مینا
1,950 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی نگاهت می کنم دوست دارم دنیا وایسته تا بتونم بدون نگرانی نگاهت کنم.

دستای کوچولوت، چشمای درشتت، گردن باریکت ، خیلی ماهو دوست داشتنیه، حس قشنگی که دلم نمیخواد هیچ وقت تموم بشه.این حس رو دوست دارم .

وقتایی که غذایی رو که دوست داری و با علاقه میخوری به چشمات نگاه میکنم که خمار میشه و میدونم داری لذت کامل رو از خوردن اون غذا میبری .

موقعی که برام موضوعی رو تعریف می کنی ولی خودت حواست جای دیگست ف عشق میکنم .وای خدا چه احساس لذت بخشیه. وصف نشدنی.داشتن تو فرشته کوچولو در کنارم خیلی محشره و به خاطر داشتن تو هر لحظه از خدا تشکر میکنم.

خدا جونم ، خدای مهربونم. ممنون.خیلی ممنون.ممنون که گوشه ای از زیبایی ها ،خوبیهای خودت رو کنارمون گذاشتی.

خدا جونم ممنون که حس مادر بودن رو بهم دادی .

میدونی پسر گلم، وقتایی که بابا خونست و باهم بازی میکنید و توغرق شادی و خنده میشی ، ناخودآگاه دست از کار میکشم و میایستم و تورو تماشا میکنم.تازه صورت بابا هم این وقتا دیدنی میشه چون اونم شاد ، خیلی شاد.

از وقتی تولد برات گرفتم همش میخوای با تلمه بادکنک باد کنی و چون اسمش رو بلد نیستی همش مجبور حالتش رو نشونم بدی تا بتونی بهم بفهمونی که چی میخوای.

ساعت 2 نصفه شب خوابیدیم.8 صبح بلند شدی میگی: میشه کارتون ببینم.

بعد کلاست که میای خونه هنوز کفشات رو در نیاوردی میگی: مامان امروز روز کامپیوتر؟ و تا جواب نگیری ول نمیکنی.

شیشه شور خونه رو برمیداری با یه مشما مچاله شده میزا رو تمیز که چه عرض کنم ، کلی کثیف میکنی..

دیروز با بابایی خونه تکونی کوچیکی کردیم اومدی میگی: مامان چه خبره امروز روز تمیز کاریه؟ چقدر کار میکنی؟

وقتایی که کار بد میکنی و من دعوات میکنم.بعدش  میای کنارم تا عصبانیتم کم بشه .میای وایمیستی من که بهت میگم چی کار داری میگی: تو عصبانی هستی .عصبانی نباش مامان.قربونت برم .بعد میای بغلم و همش میگی مامان میبخشمت .البته من میگم که اشتباه میگی و باید بگی ببخشید، ولی ته دلم میدونم که واقعا تو باید منو ببخشی که بعضی وقتا خیلی بهت سخت می گیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان امیر علی
7 مرداد 91 10:35
الهییییی چه رمانتیکانه،کلی صفا کردم


قربون صفا کردنت.
بابای دوقلوها
8 مرداد 91 14:53
هی وایی مننننننن
باور کنید وقتی پست رو میخوندم کلمه رمانتیک به ذهنم رسید، بعد نظرات وبلاگ رو که باز کردم دیدم مامان امیر علی زرنگی کرده و این حرف رو زده

ولی کلی از این همه عشق و صمیمیت صفا کردیم
انشالله همیشه و همیشه ها شاد و سلامت باشید


وایییییییی بابایی دست شما درد نکنه از این همه ابراز احساسات .ان شالله شما و خانوادتون هم همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان مهراد
9 مرداد 91 12:52
اون نی نی وب نداره آدرسشو بدی


چرا داره برات میزارم.
مامان سهند
14 مرداد 91 2:30
سلام میناجون خوبید خوشید؟؟؟؟؟ ما یه وبلاگ جدید درست کردیم امیدوارم باز هم پیشمون بیاین گل پسر نازت رو ببوس
راستی تولدش هم مبارک


سلام عزیزم ممنون ما خوبیم.
وبلاگ جدید مبارک.
ممنون عزیزم.
ماماني صبا
14 مرداد 91 15:10
سلام تولد پسر گلت مبارك.اينشاالله سالهاي سال به سلامتي كنار هم باشيد.


ممنون خانمی.
مامانی هدیه
16 مرداد 91 17:37
سلام گل پسر اشکال نداری مامانی رو ببخش که اینقدر عاشقته اون بازم تا ابد عاشقت میمونه حتی اگه هیچ وقت نتونی بگی تلمبه یا ببخشید


مرسی خاله جونی.
مامان آیدین
16 مرداد 91 23:23
سلام مینا جون خوبی متین جان خوبه به موبایلت زنگ زدم بر نداشتی خواستم حالتونو بپرسم . دیگه قسمت نشد با هم سفر بریم ایشاالله سری بعدی با هم ، هم سفر میشیم . مواظب خودت باش میزنگم بهت متین جانو ببوس .


سلام عزیزم ممنون.ببخشید حتما متوجه نشدم.
حیف شد واقعا .ایشالله دفعه بعدی.
مامان علی مرتضی
19 مرداد 91 11:50
سلام مینا جان خوبی عزیزم چه قشنگ نوشتی عزیزم .
قرض از مزاحمتاینه که امپراطور ما توی مسابقه ی نی نی شلخته شرکت کرده لطفا کنید به وب ما بیاید چون اونجا توضیحات کامل وشیو ه ی رای دادنو نوشتم باتشکر



چشم عزیزم.
بابای دوقلوها
20 مرداد 91 8:55
سلام
رمز رو خصوصی فرستادم







ممنون.
نرگسی
20 مرداد 91 13:39
عزیز دلممممممممممممممممم ایشالله که همیشه کنار هم سلامت و خوشبخت باشید گلم ..


به هب سلام خانم گل .خوشحالم کردی که اومدی پیشمون.بیشتر از این کارا بکن.
سودابه
20 مرداد 91 13:40
سلام مینا جون وبت قشنگه نشگتر اینه که اسم نوه منم محمد متین و اسم مامانش میناست.با تبادل لینک موافقی


آره خانمی .چرا نباشم.
مامان یگانه زهرا
22 مرداد 91 17:18
گل پسر
مامان سونیا
24 مرداد 91 15:49
کجایی مینا جون خبری از تون نیست متین جان خوبه نی نی کوچولومون خوبه سونو هنوز نرفتی ببینیم دخمل یا پسمل دلمون براتون تنگ شده خانمی


سلام خانمی. من ومتین خوبیم.نی نی توراهی هم خوبه.رفتم سونو گل پسر.
ما هم دلمون تنگ شده ولی شرمنده که دیر میام آخه خیلی وقت اضافی ندارم.
نرگسی
25 مرداد 91 17:11
إإإإ گفتم پست جدید گذاشتی .. پس کو ؟ مامان مینا نی نیت پسره ؟؟؟؟ از کامنت بالایی دیدم .. واااااااااااااااای الهی متین جون داداش دار میشه .. وااااااااااای خدا ایشالله که به سلامتی بیاد ..

اره عزیزم پسر .

نرگسی
25 مرداد 91 23:58
مامان مینا برو خصوصی بگم


رفتم.
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 11:13
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

اومدم عزیزم.
نرگسی
26 مرداد 91 13:36
بابای دوقلوها
29 مرداد 91 15:08
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی. عید برعاشقان مبارکباد.
سودابه
29 مرداد 91 16:39
عید سعید فطر/عیدآسودگی از آتش غفلت بر شما مبارک
مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:41
سلام وبلاگ قشنگی دارین

میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟

http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php

توی نظرات بگین آیلین شماره 9

زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه....

باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن

امروز آخرین فرصتشه




رای دادم خانمی
سودابه
31 مرداد 91 1:55
ممنونم عزیز دلم.این خاصیت همه مینا هاست .مهربون شیرین بیان و دوست داشتنی.راستی متین گل گلیم چطوره؟


شما لطف داری. متین هم خوبه و دست بوس.
سپیده
31 مرداد 91 14:49
سلام. با تشکر از رای شما.
maman sonia
31 مرداد 91 17:11
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
maman sonia
31 مرداد 91 17:11
مبارک باشه مینا جون انشاالله که خوش قدم باشه


ممنون
روزهای شیرین
1 شهریور 91 11:21
الهیییییی مرسی نازم چشم اول دعا میکنم سالم باشه بعدشم یه دخمل ناز نازی باشه واسه مامانش!


یه دنیا ممنون
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 11:56
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
سودابه
3 شهریور 91 16:14
سلام مینای عزیزم متین گل گلی چطوره.راستی خانمی مجله ایینترنتی دخت اران رو پیوند کردم تو وبم داستانهای شماره 28 حلالم کن 29اش رشته عزیز جون 29 بذر سوخته 33 افسانه تلخ افسانه رو من نوشتم دوست داشتی بخون و همونجا نظر بدین لطفاوره.


سلام خانمی .چشم در اولین فرصت
مامان مهراد
5 شهریور 91 0:11
سودابه
5 شهریور 91 15:28
سلام متین قشنگم دست مامان رو بگیر وبیاین مهمونی وب ما همه دعوتند.به در خواست دوستان داستان این شماره رو گذاشتم در وبلاگ محمدمتین منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستم.سپاس. قشنگم دست مامان رو بگیر وبیاین مهمونی وب ما همه دعوتند.به در خواست دوستان داستان این شماره رو گذاشتم در وبلاگ محمدمتین منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستم.سپاس.


چشم خاله جونی میایم پیشتون.
امیر علی
19 شهریور 91 18:21
سلام یه سری به وبم بزن متین کوچولوی ناز نازی خیلی بامزه ایی
مامان علی مرتضی
24 شهریور 91 14:58
سلام مینا جان خوبی عزیزم نی نیهات خوبن عکسای مغازمونو گذاشتم میتونی بری ببینی البته اگه اون نی نی توی دلت بزاره.
راستی واسه اسم پسر که بهت گفته بودم واسه برادر زادم اسم یحیی رو انتخاب کردم ولی هنوز بهشون نگفتم مادرم میگه یعقوی یا ایوب یه خورده سنگینن ولی دوست داره دیگه.
ازمن هم نظر خواسته به نظرم یحیی خوششون بیاد.


سلام. ممنون ما خوبیم.
میام و میبینم.
اسم ها هم خیلی بامعنی هستند.به نظر منم ایوب خیلی سنگین .
مامان علی مرتضی
24 شهریور 91 15:17
اسمای که خوشم اومده اابته نظر شما وشوهرتون ومتین خان ارجحه شایدم انتخاب کرده باشید من از اسم مانی خوشم اومد مبین هم به متین میادمهداد،مهراد
راستش انتخاب اسم خوب با معنی خوب سخته از بقیه زیاد خوشم نیومد


آره راست میگی .پیدا کردن اسمی که هر دوتامون راضی باشیم خوبه .این اسم ها هم قشنگن ولی شوهرم خیلی خوشش نیومده.