متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

متین و مهبد

روزای دلبرکم.

1391/6/8 22:16
نویسنده : مامان مینا
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به متین گلم.حالت خوبه مامانی. چطوریایی؟ دوستان گل چطورن.ببخشید که دیر به دیر میام .میدونید که کوچولوی دوم فعلا درگیرم کرده.بگذریم.

متین مامان اینروزاشو با کارتون و کامپیوتر وفوتبال دستی سپری میکنه.

یه کارتون جدید خریدم براش به اسم سونیک. 3000 باری شده دیده.اینقدر که ملکه ذهنم شده.

میاد و میگه مامان بغل و اونموقع بغلش میکنم و موهای نازش رو نوازش میکنم بعد یهویی میگه بسه و تندی میره.

به ابوالفضل می گه : ابسفسل

دی وی دی رو میگه: دی بی دی

به کامپیوتر میگه: کامبیتر

وقتی میخواد بگه برنده شده میگه: من بوریدم.

اتاقش رو دیگه میتونه خودش جمع و جور کنه.

جدیدا با هم آب میوه میگیریم .عاشق این کار شده و روی هوا قبول میکنه و بعدش با لذت آب میوه رو میخوره و کلی هم مغرورانه به باباش یگه که اونم کمک من کرده.

اینقدر مودب صحبت میکنه که کلی حال میکنم.و البته افتخار چون خودم یادش دادم.

 

تمام حرکاتش اکشن شده و هر چیزی رو که میخواد بگه با کلی حرکات دست نشون میده مثل یه بازیگر.

وقتی شما در حال دالی کردن با بابایی بودی.

5/6/91اینقدر خسته بودی داشتی روی صندلی توی سی دی فروشی میخوابیدی.

یه کار نادر از شما .بازی با عروسک ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علی مرتضی
16 شهریور 91 0:56
سلام مینا جان چه طوری عزیزم؟دلم براتون حسابی تنگیده بود؟چند بار اومدم مسدود بود مال خود سایت بود کوچولو خوبه؟آقا متینم که ماشالله حسابی بزرگ شده اشکال نداره دیر به دیر میای خوبیش اینه منه تنبل زیاد از قافله عقب نمیمونم.سایت اون نی نی رو بزار توی لینک دوستان تاهمیشه جلوی چشمم باشه


سلام عزیزم منم. دلم براتون تنگ شده بود. اره یه مدتی سایت نمیشد اومد.هم کوچلو خوبه هم خودمون. میبینی خواهر تنبلیم دیگه چه میشه کرد.
چشم میذارم.
مامان علی مرتضی
16 شهریور 91 0:57
راستی برای اون اسمایی که خواستی شرمندم فراموش کرده بودم زن داداش من 15 سالشه الان 4 ماهشه هرچی دنبال اسم میگردم پیدا نمیکنم وبه دلم نیستن پیدا کردم حتما حتما بهت میگم.


دشمنت شرمنده این حرفا چیه.همین که به فکر هستی خودش یه دنیاست.مرسی گلم.
بابای دوقلوها
16 شهریور 91 11:17
سلامممممم

تو مسابقه " نی نی های با حجاب" شرکت کردییییییییم


زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20

زینب زهرا خوشحال میشن اگر دوستان بهشون رای بدن

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php

چرا که نه .حتما میام و را میدم.
نرگسی
18 شهریور 91 17:36



الهه مامان یسنا
19 شهریور 91 11:44
دلمون تنگ شده بابا کجایی ؟ چرا اینقدر دیر میای؟؟
با عکسهای یسنا اومدیم. منتظرتم


شرمنده .حوصلم کم شده دیگه چه کنم.
چشم عزیزم زودی میام پیشتون.
مامان سونیا
19 شهریور 91 17:52
ای جونم به این گل پسر مودب شیرین زبون که واسه مامانی آب میوه هم میگیره گل پسرمون واسه خودش مردی شده ها مامانی


بله دیگه بزرگ شده یه عالمه
بابای دوقلوها
20 شهریور 91 17:18
سلام
ممنون که به زینب زهرا رای دادید
انشالله بتونم این لطفتون رو جبران کنم
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید


برمیگردم و این پست رو با دقت میخونم


سلام.
خواهش میکنم قابلی نداشت.منم برای شما و خانواده خوبتون ارزوی سلامتی دارم.
سودابه
22 شهریور 91 1:03
شهادت حضرت امام جعفر صادق را بر شما تسلیت عرض میکنم
مامان یگانه زهرا
22 شهریور 91 15:51
انشالله همیشه شاد و سلامت باشید


ممنون از شما.
بابای دوقلوها
24 شهریور 91 8:30
سلام
گل پسری خووبه؟
ای جوونم به شیرین حرف زدناش
ابسفسل


ممنون خیلی خوبه .
سودابه
25 شهریور 91 18:46
سلام .خوبین الحمدالله نی نی گلمون خوبه؟
در مورد آقا محمد متین نوشتم خوشحال می م تشریف بیارین وب ما


سلام ممنون. ماخوبیم.
به روی چشم.
مامانی هدیه
1 مهر 91 8:32
سلام متین کوچولو
سلام مامان متین ببخشید که دیر بهتون سر میزنم
آفرین به این پسر مودب که مامانی اینقدر دوسش داره


سلام به شما .خوشحالمون کردید.