متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

متین و مهبد

سلام.

1391/6/26 22:29
نویسنده : مامان مینا
1,916 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسری خودم.میدونم.چند وقتی نیومدم، شرمنده از روی دوستان هم شرمنده هستم .شما دوستان گلم چطورید؟

عرضم به حضور پسری خودم . این چند وقته همش به عروسی و نامزدی و تولد گذشت. تازه یه تولد دیگه هم هنوز داریم.واسه همین کلی وقتمون رو میگرفت.

یکی از این تولدها تولد آویتا گل بود که شما لحظه شماری میکردی واسه رسیدن به خونشون.کلی به هر دوتاتون و البته من خوش گذشت .با هم حسابی بازی کردید .عاشق هم هستید و همدیگه رو خیلی دوست دارید.توی تولد حسابی بادکنک بازی کردید.میوه  و کیک به صورت چشم وهم چشمی کامل خوردید.و خلاصه که خیلی خوب بود .بعدا عکساش رو میذارم ببینی.

توی این مدت همچنان کلاس میری و اینقدر منظم شده که همسایمون به شما از الان میکه مهندس و البته شما هم حسابی خوشت میاد و میگی این اقاهه فقط همسایه خودمه.کلاسات هم خوب بوده و من در کل برای چیزهایی که یاد گرفتی راضی هستم از روند کارشون.هر روز کاردستی هایی رو که درست کردی میاری خونه و اونایی رو که میتونی اینجا نگه داری رو برات میذارم کنار تا خراب نشن و حالا هم ازشون عکس گرفتم.

 

قربونت برم که اعداد از 1 تا 10 رو هم به فارسی و هم به انگلیسی بلدی و هر جا ببینی سریع میخونی فقط برعکس میگی مثلا 23 رو 3 بعد 2 میخونی.نوشتن 1و 2 رو هم بلد شدی .

چهراشنبه که تعطیلی بود با خاله بابایی و مادر شوهر و.....کلا خانواده شوهر رفتیم چیتگر . دو عدد نی نی خوشگل داشتیم که یکیش به نام همه خیلی کوچول موچول بود اینم عکسش

اون یکی نی نی هم که از نی نی بودن در اومده اسمش زینب بود ولی شما بهش میگی زینت. شما تقریبا هم سن هستید و برای هم خیلی با هم جورید و حسابی با هم بازی کردید و هر جهیی که میرفتید همدیگه رو تنها نمیذاشتید.

دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد.تا دفعه بعد خدا به همراهت پسر گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعلی جیگر
27 شهریور 91 10:16
سلام.خوبی مینا جون؟
پسملت خوبه؟
کی آپیدی من نفهمیدم.
یه ندا بده .
کلی کیف کردم از کار دستیات متین.



سلام عزیزم.مرسی خوبیم .
ببخشید یادم رفت خبر بدم .
سودابه
27 شهریور 91 17:51
دختر دنیای مجازیم تولد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر بر همه شما دختران پاکم مبارک
از طرف من و میوه دلم محمد متین


ممنون سودابه جون.
نرگسی
29 شهریور 91 10:31
چه کاردستی های خوشگلی چقدر هم خوب درست کردی متین گلی . آره دیگه باید هم گفت مهندس عزیزمممممممممم ..

قربونت دوست جونی .از رمز هم ممنون.
samaneh
29 شهریور 91 20:22
سلام خیلی خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته

انشاالله تولد 1 سالگی داداشی متین جون


مرسی عزیزم.
الهه مامان یسنا
30 شهریور 91 13:12
سلام چه کاردستیهای خوشگلی به به!!!
خاله بیا بهمون سر بزن خیلی مطلب داریم که شما نبودی


به روی چشم.
مامان سونیا
30 شهریور 91 17:54
ماشالله به گل پسر مون که داره واسه خودش مهندس میشه کاردستی هات خیلی قشنگه خاله


مرسی خاله جون.
سودابه
30 شهریور 91 23:27
بابا اقا متین انقدر هنر نریز گل پسر چشم می خوریا عزیز حون


چیکار کنیم دیگه .مااینیم.(خنده)
آرزو
1 مهر 91 9:21
سلام دوست عزیز،برای دخترم به دنبال موسسه مطالعه و خلاقیت کودک بودم که به وبلاگ گل پسرتون رسیدم،ممنون می شم که بنویسین به این موسسه پسرتون رفته یا نه و آیا راضی بودین یا نه


سلام ارزو خانم. پسرم الان 4 ماهی میشه که این موسسه میره و من از بابت اموزشها و طرز برخورد مربی ها راضی هستم.و کلا خوب بوده .
نرگسی
2 مهر 91 10:56
الهه مامان یسنا
2 مهر 91 11:43
مرسی خاله که اومدی پیشمون. خاله جون تنبلی رو بذار کنار و بنویس. چند وقت دیگه نینی بیاد دیگه نمیشه ها

راست می گی خاله جون ولی چیکار کنم که زیاد نمیتونم بشینم .
خاله جون
4 مهر 91 15:38
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد