متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

متین و مهبد

شمارش معکوس

1391/9/11 12:57
نویسنده : مامان مینا
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم .میدونی شمارش معکوس چی شروع شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره دیگه نی نی داره میاد .خیلی خیلی نزدیک.برای اومدنش لحظه شماری میکنم و البته بابا بیشتر.چون من خیلی دارم اذیت میشم بابا بیشتر خواهان زودتر اومدن نی نیه. نه این که فکر کنی نی نی اذیت میکنه ها ...نه ..چون راه رفتن و نفس کشیدن و خوابیدن سخت شده .بابایی شمارش رو بجای من شروع کرده .اگه خدا بخواد 10 الی 15 روز دیگه.این هفته که برم برای چکاب آخر معلوم میشه .میخوام شما رو هم ببرم بیمارستان تا ببینی که نی نی قراره از کجا بیاد .تازه نی نی میخواد تا برات یه کادوی خوشگل بخره منتظرش باش .

 

متین دیگه نمیره کلاس. حالا چی کار کنم. به زور هم که نمیشه .فعلا هم ما تسلیم شدیم تا ببینیم چی میشه.انگاری چند روز تعطیلی و مریضی باعث شده پشتش بدجور باد بخوره .و اصلا نمیخواد از خونه دل بکنه.

دیروز محمدرضا خونمون بود .و شما دوتا وروجک تا تونستید دور اتاقا دویدید و همه رو کلافه کردید .اخه دیگه بازی نمونده بود که شما انجامش نداده باشید. منم دیدم که حسابی خسته شدید و دیگه دارید اذیت میکنید بهتون گفتم که بیاد تا با هم کاردستی درست کنیم. شما هم استقبال زیادی کردید و دوتا خرگوش خوشگل نتیجه کارتون شد .ببینید .بیشتر کارهاش از بریدن و چسبوندنش رو خودتون انجام دادید و حسابی هم لذت بردید و پزش رو به همه دادید .منم عکس گرفتم ازتون تا یادگاری بمونه افرین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعلی جیگر
11 آذر 91 13:13
به به به سلومتی پس دوباره داری مامان میشی.عجب حسی داره ها.

ایشالا که زایمانه بیخطری داشته باشی مینا جون
.

تو این موقعیت که داره نی نی میاد .متین نمیره کلاس.مینا حالا چیکار میکنی با دو تا وروجک؟

چه کاردستیای خوشکلی

آره دیگه داره میاد.
مرسی عزیزم ایشالله همه مامانا زایمان خوبی داشته باشن.
نمیدونم .بذار بیاد ببینم چجوری میشه




مامان اميرسام خان
11 آذر 91 13:29
سلام خوبي ماماني اگه اشتباه نكنم ني ني تو راه داري. سخت نيست شاغل نيستي؟ ببخشيد سوال مي كنم اخه پسر من خيلي اذيت داره تو غذا جيش حرف زدن و....تازه 2 سال و دو ماهشه ولي هميشه دوست داشتم 2 تا بچه داشته باشم ولي كي رو نمي دونم آخه اصلا نمي تونم تصور كنم با اميرسامم يه بچه ديگه باشه؟.................يه كم راهنمايي مي خواستم
مامان اميرسام خان
11 آذر 91 15:27
خيلي باحالي كه انقدر زود جواب دادي
البته ببخشيد انقدر خودموني حرف زدم ها...........راستش توقع نداشتم جواب بدي؟
مرسي از راهنماييت
من شما رو لينك ميكنم
اميدوارم موفق باش و يه ني ني سالم به دنيا بياري و خدا توانش رو بهت بده.بوس


مامانی درسا
12 آذر 91 2:40
انشالله به سلامتی مارو بیخبر نذار ...... خصوصی


مرسی عزیزم.
دایی بنی جون
13 آذر 91 13:06
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه .شرمنده برای این همه تاخیر .چه کار دستی های زیبایی خیلی خوشکل هستن.پیشاپیش هدیه خداوند به شما تبریک میگم و امیدوارم زندگیتون بیشتر از هر روز دیگه شاد و سلامت باشید.ممنونم از اینکه به وبلاگ پارسایی سر زدید.آپ هستیم


ممنون خان دایی .
حتما میام پیشتون.
مامان سونیا
13 آذر 91 18:56
به به به خبر های خوش انشاالله همیشه خوش خب باشی مینا جون پیشاپیش تبریک ما رو بابات تولد گل پسر قبول کنید انشاالله که به زودی و به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم مراقب خودت و نی نی کوچولومون باش


بازم ممنون. ممنون از دعای خوبت عزیزم.
مامان یگانه زهرا
14 آذر 91 18:21
عزیزم انشالله به سلامتی نی نی گلت بدنیا میاد
راستی تولد گوگولیت با یگانه زهرا تو یه ماهه تا ببینیم روزش چی میشه؟


مرسی عزیزم.
اااااااا چه جالب .(خنده)
الهه مامان یسنا
16 آذر 91 22:42
سلام مینا جون.زایمانت بی خطر باشه ان شالله. آفرین به تو مامان با حوصله که با این شرایط باز هم به فکر متین و محمدرضای عزیز هستی. راستی مامانی چرا ناراحت بشم از راهنماییهای خوبت اتفاقا خیلی هم خوشحال شدم چون همش دنبال یه راه خوب بودم که موهاش رو تقویت کنم منتها بدیش اینه که این دختر خانم ما یه کم بدقلقه و راضی کردنش یه کم سخته. ولی جو دوسر رو حتما امتحان میکنم باز هم ممنونم ازت

قربونت عزیزم. کاری نکردم .فقط هر چی که مامانم بهم یاد داده بود رو گفتم.

مامانی هدیه
20 آذر 91 19:11
سلام ایشالا به سلامتی باشه متین جونم مثل همیشه با استعداد افرین پسر باهوش