متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

متین و مهبد

پروژه اتاق نی نی

1391/9/16 15:04
نویسنده : مامان مینا
3,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .به گل پسری و دوستان خوبم.

شکر خدا خوبم و نی نی هم داره نهایت استفاده رو از روزای آخری توی دل مامان بودن رو میبره و چاق و چله میشه.

فقط 3 روز دیگه مونده .وای خدا باورم نمیشه .ولی دیگه نزدیک.دیگه کلافه از همه چیزم و میخوام که زودتر بغلش کنم.

کارای نیمه تمومم رو به آخر رسوندم و فقط چند تا کار کوچولوی دیگه مونده .یکی از بزرگترین پروژه هام که خیلی هم دوستش دارم .نقاشی قسمتی از اتاق حالا مشترک متین و نی نیه. که از روی طرح پتوش ایده گرفتم و روی دیوار نقاشی کشیدم.چون زیاد نمیتونستم سرپا باشم مجبور بودم که هر روز یه کمش رو کار کنم و واسه همین امروز تموم شد .خودم که تقریبا راضیم.میدونم ایراد زیاد داره ولی خوببببب.

دو تا کار نیمه تموم دیگه دارم. که یکیش دوختن پارچه چادر برای خونست و اون یکیش طراحی روی لیوانهاییه که برای مامانم انجامش میدم. البته یکدستش تموم شده و اون یکیش مونده که امیدوارم بتونم تا قبل اومدن نی نی تمومش کنم.

توی این شرایط .بابایی خوبم و میترا خواهر کوچیکترم متاسفانه آنفلانزا گرفتن و در حال استراحت هستن .دلم میخواست میرفتم پیششون و کنارشون بودم ولی میترسم مریض بشم .فقط تونستم چند ساعتی برم پیش خواهرم و زود برگردم .ایشالله زود خوب بشن.

از متین بگم. که حسابی داره توی خونه خوش میگذرونه.

چون اتاقش بوی رنگ میده .چند شبی هست که توی اتاق ما میخوابه و حسابی خوشحال.

برای چکاب اخرم بردمش بیمارستان .با این که اونجا خیلی معطل شدیم خوداروشکر بد قلقی نکرد و فقط از فضای بزرگ اونجا استفاده کرد و تا میتونست این طرف و اون طرف دوید.

جدیدا به اینترنت. مبگه(اینرتت)

چندروز پیش رفتیم با هم یه سر خونه عمش ولی دیگه نمیخواست با من برگرده خونه .میگفت میخوام شب بمونم. 9 نشده زنگ زده که به بابا بگو بیاد دنبالم بیام خونه.

از دستکش پوشیدن خیلی خوشش اومده توی خونه هم درش نیماره.

حالا بریم سراغ عکسا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الهه مامان یسنا
16 آذر 91 22:45
چه مامان هنرمندی هستی مینا جون. آفرین به تو. نقاشی دیوارت خیلی خوبه مهم اینه که با عشق کشیدی واسه گلهای زندگیت.خیلی دلم میخوادنی نی رو زودی ببینم زایمانت بی خطر و زودی بعدش بیا عکس بذار ازش عزیزم.


چشم حتما.
مامان سونیا
17 آذر 91 12:49
به به ماشاالله به این خواهر هنرمند هم اتاق ونقاشی مبارک نی نی گلمون باشه و هم لیوانهای زیبا مبارک مامان جون عزیز باشه پس دورز دیگه نی نی خوشگلمون قدمهای نازش رو به این دنیا میگذاره منتظر قدوم مبارکش وعکسای نازکوچولوش به زودی زود هستیم


مرسی خانمی. چشمات قشنگ میبینه.
حتما در اولین فرصت خبرهای جدید رو میذارم.
مامان سونیا
19 آذر 91 13:04
مینا جون هنوز خبری نشده از نی نی خوشگله؟


فردا ایشالله
الهه مامان یسنا
19 آذر 91 19:59
برات بهترین ها رو آرزو میکنم از فردا یه زندگی جدید داری که کاملا با امروزت متفاوته عزیزم. آرزو میکنم روزهای سرشار از عشق پیش رو داشته باشین


ممنون از دعای خوبت.
سودابه
20 آذر 91 0:29
سلام عزیزم خوبین ؟خیلی عکسات شنگن


مرسی
مامان هدیه
20 آذر 91 19:13
ایشالا یه سلامتی باشه
قدم نو رسیده مبارک باشه
مامان به این هنر مندی خوش به حال بچه ها


ممنون عزیزم.
نرگسی
21 آذر 91 23:36
وااااااااااااای مامانی گفته بودی 29 آذر من هم گفتم هنوز نیومده نی نی .. عزیزمممممممممممممممممممم یعنی الان نی نی اومده .. وااااااااااااااااااااااای خدا قدمش مبارک باشه دوستم .. بیصبرانه منتظزم زودی خوب بشی و سرپا و بیای برامون عکسش رو بذاری .. ایشالله که حالتون خوب خوب خوووووووووب باشه .. نقاشی خخخخخخخخخخخخخخخیلی خوشگل شده مامانی مهربووووووووون ..

مرسسسسسسسی از این همه انرژی .حتما میام.
مامان علی مرتضی
26 آذر 91 1:31
سلام مینا جون خوبی عزیزم؟واااای الان نی نی ب دنیا اومده قدمش خیر باشه .چ هنرمندی مینا خانمی چ قشنگ عکس خرسارو کشیدی واسه طرح های قشنگ روی لیوانا هم یادم باشه بعد ازت کمک بخوام ک یادم بدی چ طور این کارو بکنم کلی لیوان ساده دارم ک میخوام خوشکلشون کنم با نی نی هاتون خوش باشید


قربونت برم تو لطف داری.
الهه مامان یسنا
26 آذر 91 10:34
مامانی نی نی مون خوبه؟ خودت خوبی؟ ایشالله هر جا هستین سالم و پر انرژی باشین


میام با مطالب جدید.
مامان سونیا
29 آذر 91 15:34
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
مامان سونیا
29 آذر 91 15:36
سلام عزیزم چه خبر خوبی خوشی تبریک وهزار تبریک بابات قدوم گل پس انشااله هردو صحیح و سالم باشید یک کم که حالت بهتر شد عکسای نی نی گلمون رو بگذار ببینیم که خیلی دلمون تنگ شده گل پسرهای خوشگل رو ببوس از طرف خاله


ممنون عزیزم .عکسا رو گذاشتم.
مامان امیرعلی جیگر
30 آذر 91 8:54
وایییییییی مینا چقده هنرمندی.چه خوشکل شده نقاشیه .اولش که نخونده بودم پستو فکر کردم استیکره.
بابا دمت گرم .هنرمند
طراحی رو لیوانتم خوشکله
متین عجب حالی میکنه با مامانه هنرمندش


قربونت برم.لطف داری گلم.
ثمین
30 آذر 91 14:33
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...