متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

متین و مهبد

متین و نی نی

1391/9/29 19:34
نویسنده : مامان مینا
2,045 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به همه دوستای گلم. که توی این مدت ویای احوال ما بودن. خیلی خیل ممنونم از دوستای عزیزم که ما رو فراموش نکردن. از الهه جون مامان یسنا گلی ، مامانی هدیه خانم ناز، نرگس پر انرژی خودم ، مامان امپراطور عزیزم علی مرتضی و دوستان دیگه که به یادم بودن خیلی ممنونم  و برای همتون ارزوی سلامتی رو دارم.

خوب. نوبتی هم که باشه نوبت اخبار جدید.

نی نی جدیدو زندگی تازه و پر از هیجان.وای که چه دنیایی داره. هر لحظش پر از ماجراهی تازست .که خیلیاش قابل گفتن نیست و فقط میشه حسشون کرد و ازشون لذت برد.

خدا بهم لطف کردو توی روز 20/9/91 بهم یه فرشته کوچولوی دیگه داد فرشته ای که هر ثانیه که بهش نگاه میکنم هزار بار برای داشتنش خداو شک میکنم و اش ممنونم.

این کوچولوی دوست داشتنی اسمش مهبد شد .آقا پسر گل گلابی که با اومدنش دنیای 3 نفره ما و زیرو و کرد.

از متین بگم که خیلی دوستش داره و همش میگه که مهبد عشق منه.اذیتش نمیکنه و نمیذاره کسی هم اذیتش کنه .کلا باهش مخالف نیست. ولی خوب دوست نداره یه وقتایی جاش گرفته بشه .ما هم سعی مکنیم که بینشون فرقی نذاریم و در هر فرصتی که پیش میاد من و باباش کنارش میریم و وقتمون رو باهاش مبگذرونیم.اونم خوشحال از این که کنارش هستیم کلی خوش میگذرونه. امیدوارم بتونم بهش مثلقبل عشق بدم تا یه وقت خدای نکرده ناراحت و سرخورده نشه و فکر نکنه که از عشق منو باباش بهش کم شده.

 اولین دیدار

مهبد و دایی مهدی

ووووووووووووووووو آقا مهبد.

بقیه عکسای اقا مهبد رو میتونید توی وبلاگ خودش ببینید.

http://farzandeman.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نرگسی
29 آذر 91 22:39
قدمش مبارک بازم مامان مینای عزیز .. خیلی نااااااااززززززه .. بوووووووووووووووسسسسسسس برای متین جون جونی ..


یه دنیا ممنون دوست خوبم.
مامان علی مرتضی
29 آذر 91 23:50
سلاممینا جون مبارک باشه انشالله قدمش خیر باشه انگاری شبیه متینه نه


سلام عزیزم. یه جورایی آره
مامان امیرعلی جیگر
30 آذر 91 8:58
وای خدای من بلاخره این شازده خان افتخار دادنو تشریف فرما شدن.
چه ناز و بانمکو کوچولوئه.نازیــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متین جون داداشه نو مبارک


مرسی خاله مهربون
سودابه
1 دی 91 1:48
سلام مینا جونم .باورم نمیشه دوتا مینا که بچه های اولشون متین باشن و دوباره باردار پسرمبارکککککککککهه مینای منم تا 16 بهمن بارش رو زمین میزاره عزیزم.خیلی وقته به نت نیومدم هنوز تو بستر بیماریم ولی خیلی خوشحال شدم که تونستم با چند تزریق وارد وبت بشم و هم یلدا رو تبریک بگم هم از این خبر فرخنده آگاه بشم


مامان مهراد
1 دی 91 16:35
وایییییییییییییییییییییییی مبارکه اصلا حواسم نبود چه کوچولویی قدمش مبارک و به خیر وخوشی دیگه برام حواس نمونده بازم ببخشید که زودتر نیومدم
دوست گلم خودت که خوبی دیگه متین جون هم تنها نیست بوس برای متین خوبم و داداشیش


مرسی عزیز دلم .ما همگیمون خوبیم .ممنون
سمانه
2 دی 91 13:15
آخییییییییییییییییییی نازی

قیافه اش و شبیه کیه

خوش اومدی فرشته کوچولو


به همه شباهت داره
مامان هدیه
2 دی 91 20:14
مبارک باشه
اقا متین همیشه مواظب داداش کوچولوش هست من که شک ندارم


مرسی. البته که همینطوره
مامان سونیا
4 دی 91 8:40
مبارک و مبارک و مبارک چه ناز گل پسر قند عسل خدا حاف هردوتاییشون باشه و زیر سایه مامان مینا و بابا رضا قدبکشندو مرد بشندالبته موفق و موید وعاقبت به خیر
متین جونم خاله تبریک میگم که داداش دار شدی د ذیگه تنها نیستی عزیم


مرسی خاله مهربون .ممنونم بخاطر دعای خیلی خوبت.ان شالله سایه شما هم همیشه بالای سر سونیا جونم باشه.


نرگسی
4 دی 91 11:25
مامان یسنا
4 دی 91 22:53
تولد مهبد جان مبارک. متین من اونقدر آقاست که نگو مامانی یه وقت اذیتش نکنی دامادم رو

مرسی عزیزم.متین همیشه اقاست.من کی باشم که بخوام اذیتش کنم.
مامانی صبا
5 دی 91 16:16
سلام.قدم نو رسیده مبارک مینا جون.چه اسم خوشگلی. اینشالا سالم و زیر سایه شما


سلام ممنون عزیزم.ان شالله که همه کوچولوها سالم و سلامت باشن.
مامان یگانه زهرا
8 دی 91 0:58
عزیزم بهت تبریک میگم


مرسی خانمی
محمد
8 دی 91 15:56
قدم نورسیده مبارک
شادباشیدوسلامت


ممنون
مامانی درسا
9 دی 91 3:02
مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک باشششششششششششششششششششششششششششششه وای چقده ناز و کوچولوهه این نی نی مهبد وای خیلی خیلی خوشحال شدم ...... متینی شما هم مبارکه دادش عزیزت ..... حتما" واست یه عالمه هدیه هم آورده پسرم ........ داداشای خوبی باشین ...... راستی وب مهبد هم لینک کردم مینا جونم


مرررررررررررررسی .
مامان روانشناس
11 دی 91 13:54
عزیزم قدم نو رسیده مبارک
به سئوالتون پاسخ داده شد در ضمن مباحث کودک و لجبازی رو مطالعه کنید امیدوارم به نتیجه خوب برسید


خیلی ممنون.اومدم که ببینم.
بابای دوقلوها
11 دی 91 17:42
قدم نو رسیده مبارک
آفرین به متین جوون که داداشی رو دوس داره

ای جووووووووووووونم. کوچولوی ناز خوش آمدی
خیلی نازه
خدا حفظش کنه


مرسی بابای مهربون.
سودابه
12 دی 91 1:37
سلام عزیزم چقدر دلم برای بچه ها و نوه های وبلاگیم تنگ شده بود.
ممنون که بهم سر زده بودید آپم دوست داشتید قدمتون روی چشم عسلی ها رو ببوس


سلام ما هم دلمون براتون تنگ شده بود. چشم حتما میام پیشتون.
مامان ساجده
12 دی 91 10:35
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


به روی چشم
مامان علی مرتضی
22 دی 91 21:44
سلام مینا جان خوبین؟کوچولوهات خوبن؟چقدر خوب ک دوتا داداشا باهم خوبن اون عکسی ک هردو بهم نگاه میکنن خیلی قشنگ شده حتما بزرگش کنیدو بزنید ب دیوار اتاق متین،هدیه ای ک داداش مهبد گرفته هم خیلی قشنگه دست کوچولوش درد نکنه ،کاردستی ها هم حوب شدن آفرین عزیز خاله،راستی برای باز شدن کامل عکسا از مرورگر اکسپرورر استفاده کنید


سلام عزیزم ممنون من و کوچول خوبیم.قربونت برم. آره خودم هم همین تصمیم رو دارم که عکس رو چاپش کنم.
باشه حتما از مرورگر اکسپرورر استفاده میکنم.