متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

متین و مهبد

از طرف بابارضا( پدر عزیز من)

1391/10/18 18:38
نویسنده : مامان مینا
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

اقامتین گل پسر سلام       این اولین بازدید  من (بابارضا) ازوبلاگ شماست باخوندن مطالب زیبا وصف نشدنی که درباره شما بدست مامان مهربونت((((((( (دختر گلم میناخانم))))))ثبت شده   به وجد امدم شادیهای گذشته  خاطرات خانوادگی  کودکی همه افراد خانواده (((ازمون وخطا))) ودرنهایت بدست اوردن تجربه برای اونها چقدر لذت بخش بود   رو بیادم اورد   چند روز پیش امدم خونتون وقتی اومدی پیشم ونشستی روزانوم احساس خوبی داشتم وقتی از مهد رفتند تعریف کردی کارهای که انجام دادی نقاشی ها شعر خوندند ((((بابارضافدات))))که این قدر باثلابت واعتماد بنفس وشمرده خاطرات وعملکرد خودت رو تعریف میکنی ((امروز هفتم محرم سال1434 هجری قمری برای شما وپدر مادر مهربوند سلامتی وعمر با عزت وموفقیت روزافزون اخداوند متعال خواستدارم)))امیدوام همیشه دوستهای خوبی داشته باشی                                                                                      ( یادت باشه که بهترین دوست  اول خدای مهربون دوم پدر ومادر بامحبت برا ی همه بچهاهستند)                                                        تافرستی دیگر خدانگهدار                                                                                                  

   امروز یه روز فراموش نشدنیه واسه من. عزیز دلم .اومدم تو مدیریت مطالبم تا مطلبی رو ویرایش کنم که دیدم یه چرکنویس دارم .بازش کردم و خوندمش .وای خدا چقدر عالی پدر عزیزم مطلبی رو برات نوشته بود .ولی از اون جایی که تازه وارد وبلاگ شما بوده و هنوز با کار وبلاگ آشنایی کامل نداشته مطلب رو ارسال نکرده و فقط توی پیش نویس ها گذاشته .به  من  هم گفته بود ولی من ندیده بودم .و حالا که مطلب رو خوندم کلی ذوق کردم. خیلی عالی بود بابای مهربونم.

متین ببین چه پدربزرگ خوبی داری.ایشالله سایت بالای سرمون باشه بابارضای عزیز.                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان سونیا
19 دی 91 12:44
دست بابا بزرگ مهربون درد نکنه انشاالله سالیان سال سایه ژر مهرتون رو سر مینا جون و پسرهای گلش باشه


از طرف پدرم ازت تشکر میکنم.
مامان سونیا
20 دی 91 17:47
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


از اولین فرصت
سودابه
20 دی 91 23:38
سلام خوبین الحمدلله؟انشاء الله همه چیز بر وفق مراده.مهمون نمی خواین؟امروز خیلی دلم هوای بچه هام روکرده ،گفتم خونه به خونه وب ها رو گز کنم و یه تک پا به همه سر بزنم
سایه اش بر سرت مستدام


عزیز دلید.خوشحالم کردید.
مامان امیرعلی جیگر
23 دی 91 18:29
به به عجب بابابزرگه باحالی.خوش ذوقی.
دسشون درد نکنه برای این یادگاری


بابایی مهربون
خودمه


مسیحا
24 دی 91 22:35
سلام ناز کوچولو ، الهی همیشه شادباشی ، منو با عنوان ( دنیای مسیحا) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم
مامان امیر مهدی
25 دی 91 15:42
دست بابا رضا جون درد نکنه خیلی با سلیقه و باذوق نوشتن.خدا براتون حفظش کنه
راستی پیش ما هم بیاین آپم


ممنون.چشم در اولین فرصت
مامان امیر مهدی
26 دی 91 16:18
عزیزم ممنون که اومدی پیشمون
مامان هدیه
29 دی 91 9:19
چه بابای مهربونی
ایشالا خدا براتون حفظش کنه


ان شالله
الهه مامان یسنا
29 دی 91 17:42
به به به این همه ذوق . معلومه حسابی متین جای خودش رو تو مقام اول حفظ کرده. خدا سایشون ر وبالای سرتون مستدام کنه


ممنونم
مامان علی مرتضی
30 دی 91 0:35
چه خوب چه قشنگم نوشته چه بابا بزرگ به روزی داری خاله بلده تایپ کنه ،دسش درد نکنه هدیه خیلی خیلی خوبی رو برات ثبت کرده
انشالله سالهای سال سایش بالی سرتون باشه


مرسی عزیزم.ان شالله