متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

متین و مهبد

روز عشق

1391/12/10 16:06
نویسنده : مامان مینا
2,056 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوهای خودم .ایشالله که همیشه شاد و سرحال باشید.

از این چند روزه براتون بگم که سرمون شلوغ بود .آخه دیروز روز عشق بود و منم تصمیم داشتم که غذایی آماده کنم .خیلی خوب نشد ولی از این که بابایی و شما خوشحال بودید خودم هم راضی شدم.آقا متین شما که حسابی ذوق زده بودی و میگفتی که تولد منم هی میگفتم نه فقط جشن کوچولو چون اگه قبول میکردم که تولد باید حتما کیک میگرفتم .میخواستم درست کنما ولی نشد که بشه .دفعه بعد ....

از شما آقا متین گل بگم که میری همچنان کلاس و هر روز میای و شعرای جدید میخونی که نصفش انگلیسیه و نصفش فارسی .این یه نمونش بقیش رو یادم نمیاد.

زنبور زرد آمد      بر روی موهایم

گفتم تو زی هستی       او گفتyes I am

mony:پول

mix:مخلوط کردن.

print:چاپ

هر روز هم لجباز تر از دیروز میشی.

 

حالا اقا مهبد .کووچلوی مامان شما حسابی سرحالی و توی 3 ماهگی بسر میبری.

خواب روزانت کم شده و عوض به شیطونیات اضاقه شده.

میخندی خیلی زیاد و صداهای مختلف از خودت در میای که با منو متین و بابایی حرف بزنی.

قربونت برم خودت میخوابی یعنی من با شیر یا لالایی خوندن نمیخوابونمت و امیدوارم همینجوری بمونی چون خیلی عالی میشه و برای خودت هم بهتره.

بریم سراغ عکسا در ادامه مطلب

 

ژشت های شما آقا متین گل،که عشق دوربین داری.

 

 

نقاشی های جدید آقا متین گل گلاب .ماشین و آدمی که داره از پله ها میاد پایین

اینم اقا مهبد با لباس جدیدش که دختر دایی بابا زحمتش رو کشیدن.

تزئینات کوچولوی ما برای روز عشق25/11/91

ژله سوپرایز

پیراشکی

کوکو سبزی

بابایی و اقا مهبد

 

کادوی بابایی به من

کادوی من به بابایی

برای شما هم کادو خریده بودم که حسابی ریختیش بهم که نشد دیگه عکس بگیرم.آقا متین.

 

آخر شب که آقا مهبد تخت خوابید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیر مهدی
30 بهمن 91 0:11
عزیزم اگه دوست داشتی به ما هم رمز بده


چشم حتما
مامانی درسا
30 بهمن 91 3:10
همیشه روزاتون عاشقونه مینا و متین و مهبد و همسری .....


ممنون خانمی.
مامان امیر مهدی
1 اسفند 91 0:43
خیلی زیبابود ایشالا همه روزهاتون مثل ولنتاین پر ازعشق وصفا باشه


مرسی عزیزم.