متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

متین و مهبد

با اطمینان مهبد آبله گرفت.

1392/2/3 22:59
نویسنده : مامان مینا
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته کوچولوهای خودم.

اومدم بگم مطمئن شدم مهبد هم آبله مرغون گرفته وتاریخش هم 31/1/92 هستش ، خیالم راحت شد .کوچولوی من خفیف گرفته این بیماری رو و فقط جوش زده بدنش و الان هم به زخم تبدیل شده و اصلا هم خودش نفهمید.حتی یه ذره تب هم نداشت. خداروشکر. بی حال هم نشد .از شیر خوردن هم نیفتاد.بازم خداروشکر.

متین هم لکه های زخماش دارن کمرنگ تر میشن.

دیروز 2 اردیبهشت  تولد بابارضا بود واسه همین هممون جمع شدیم خونه خاله میترا و با کیک و برف شادی سورپرایزش کردیم. متین قبلش نزدیک بود لو بده و هی می گفت مامان چرا کیکو نمیاری پس.

امروز که 3 شنبه  3 اردیبهشت باشه.با مهراوه دختر دایی و مامانش رفتیم جاده چالوس رستوران همیشگیمون (لاله) حای همه دوستان خالی .آبو هوا عالی بود و غذا هم خوش مزه .بچه ها هم حسابی یازی کردن.بعدشم رفتیم خونشون و تا شب که بابایی اومد دنبالمون موندیم.تازه مهراوه هم آبله مرغون گرفت .تازه اولشه .ایشالله زیاد اذیت نشه.

ایروزا مهبد تا غذا میبینه دست کسی اب از لب و لوچش آویزون میشه و چشمش همش دنبال دست یا دهن طرف که ببینه چی میخوره و در همون حین هم زبونش رو بیرون نگه میداره .شاید فکر میکنه اینجوری میتونه مزش رو بچشه.

هر روز دارم مهبد رو میبرم کالاسکه سواری .بهش کلی خوش میگذره.و البته به من بیشتر.

شیطنتاش موقع شیر خوردن خیلی زیاد شده طوزی که هر یه قلپی که میخوره سرش رو برمیگردونه تا ببینه اطرافش چه خبره.یا تند تند منون صدا میکنه که من باهاش حرف بزنم.

وقتی گشنش میشه و من بغلش میکنم برای این که بفهمونه که خیلی گشنشه دهنش رو تا جایی که امکان داره باز میکنه و خیز برمیداره به طرف هر چیزی که سمتش میاد .آخر سر هم صورت منو میمکه زودتر بهش غذا بدم .من عاشق این رفتارشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ساجده
3 اردیبهشت 92 23:18
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


چشم میام.
سرزمین شاد
5 اردیبهشت 92 0:44
برای جشن ها و میهمانی هایتان به دنبال ایده هایی خاص هستید؟ از سرزمین شاد دیدن فرمایید...
مامانی هدیه
5 اردیبهشت 92 10:48
خدارو شکر که مهبد کوچولو خیلی اذیت نشد
ایشالا همیشه سلانت باشه


مرسی
مامان سونیا
5 اردیبهشت 92 18:34
الهی الهی خدا رو شکر که سبک گرفته و زیاد اذیت نشده گل پسر تولد بابا رضا هم مبارک باشه سایه اش برسرتون مستدام
گل پسر ها رو ببوس از طرف خاله مینا جون



ممنون گلم .
چشم حتما
الهه مامان یسنا
10 اردیبهشت 92 10:11
چه جالب من فکر میکردم که شیرخواره ها مریض نمیشن. باز خدا رو شکر که اذیت نشده و از همه مهمتر از شیرخوردن نیفتاده. ایشالاه مهراوه جونم زود خوب میشه و دوباره شیطنت میکنه. تولد بابا رضا مبارک باشه. سایه اش سالیان سال بالای سرتون باشه.


آره عزیزم منم همین فکر رو میکردم.
ممنون گلم .
مامان امیرعلی جیگر
14 اردیبهشت 92 10:48
آقا این جوری که تعریف میکنی چه بهتر که مهبد هم آبله شو گرفت و اذیت نشد.باید تبریک گفت


آره دیگه خیالم راحت شد.
مامان امیرعلی جیگر
14 اردیبهشت 92 10:48
تولد بابا رضاتونم مبارک.ایشالا سایشون تا 1000 سال بالا سرتون باشه


بازم ممنون.
مامان امیرعلی جیگر
14 اردیبهشت 92 10:49
به به جاده چالوس.خـــــــــــــــــــــــــدایا من دلم میخواد برم شمال .کی بشه این ترمم تموم شه.



ایشالله به همین زودیا میری
مامان امیرعلی جیگر
14 اردیبهشت 92 10:50
الهی قربونه اون آب لبو لوچش.کالسکه سوار هم که شده نیم وجبی


حسابی