متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

متین و مهبد

5

1392/2/21 15:57
نویسنده : مامان مینا
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به فرشته کوچولوهای خودم.

پایان5 ماهگی

در تاریخ 20/2/92 مهبدم وارد  ششمین ماه عمر خودش شد.گل پسری که حسابی سرحال وشیطون  شده دیگه دوست نداره روی زمین تنها بمونه و همش دوست داره بره ددر.

پسرم حساس و جایی بغیر از تخت خودش راحت نمیخوابه مگه من مدام کنارش باشم .اینم شده دردسر.

ماشالله ماشالله هر روز هم داره قدبلندتر میشه.

دیگه در زمینه برگشتن به روی شکم و ایستادن و تکیه دادن به میز و نشستن ماهر شده .در تلاش برای چهار دست و پا رفتن .اشتباه نگفتم ایشون انگاری سینه خیز رو دوست ندارند و با چهار دست و پا بیشتر حال میکنن.

از تولید کردن صداها و اصوات مختلف بگم . که خیلی شیرین شده .وقتی هم که خیلی ذوق مرگ میشه ، جیغ میکشه .که ما رو خیلی خیلی هیجان زده میکنه و بعد مهبد ما جیغ میکشیم و قربون صدقش میریم.این حالت هیجانی رو هم بیشتر با متین داره .یعنی وقتی با هم بازی می کنن. کلا جیغ میزنه از روی شادی.

موهای سرش همچنان داره میریزه .

در تاریخ 15/2/92 با نظر پزشک بخاطر این که ایشون خیلی خیلی گرسنه هستند .سرلاک خور شدند.

روزی دوبار سرلاک میخوره اونم با چه ولعی.

از علاقه مندیهاش بگم.

عاشق رنگ قرمز و سبز .مخصوصا رو تختی متین که بن تن و خرس های نقاشی شده روی دیوار اتاقش.

از الان عشق چایی داره .

تاب بازی و سرسره بازی رو خیلی دوست داره.

دلش میخواد که همش ببرمش بالا.

حالا نوبت متین.

شاه پسرم .تاج سرم .میاد و میگه مامان .مهبد فقط عسل ، ولی من هم عسلم ،هم عشقم و هم دوست داشتنی ام.

حسودیاش داره گل میکنه .چون مهبد شیرین تر شده توجه ها سمت اونه .اونم حسودی میکنه .اینجور وقتا بغلش میکنم و حواسش رو پرت میکنم که ناراحت نشه.

گل پسر بدون این که من ازش بخوام خودش خونه رو مرتب میکنه.

بهش میگم شب خواب چی دیدی ؟

میگه خوابای رنگارنگ.

میگم چطور بود؟

میگه خوش بود.

از الان برای روز تولدش لحظه شماری میکنه .

این روزا همش روی میزا و زیر میزا و روی مبلا میپره.

علاقه مند شده به یاد گیری ساعت .و منم از این فرصت استفاده کردم و وقتی برای هر کار خوبی که میکرد روی یه تخته جوجه میکشیدم و جوجه هاش زیاد شدن .براش ساعت آموزشی خریدم .حالا ساعت های دقیق رو میتونه نشون بده و بگه .و بقیه رو هم دست و پا شکسته میگه.

دلش پکیج باما میخواد نمیدونم براش بخرم یا نه؟

تختش رو خودش مرتب میکنه.

جدیدا عشق ساختن و خراب کردن پیدا کرده .از یه طرف میخواد دلو روده ساعت خونه رو بریزه بهم و از طرف دیگه با آجراش چه چیزیایی که نمیسازه.

دوست داره هر کاری رو خودش انجام بده واسه همین دیروز وقتی داشت سیب رو به اصرار خودش قاچ میکرد ، دست کوچولوش رو برید .منم با چسب آقای پو اون خوب کردم.

علاقمندیاش که خیلی هستن.

کارتون های مورد علاقه:بره ناقلا، موش و گربه، پلنگ صورتی، بن تن،گامبول،آقای خط خطی، برنادرد و..... بقیش رو یادم نیست.

غذاهای مورد علاقه:ماکارونی، گوشت مرغ، هویچ، موز، قره قروت، بستنی،شیر، ماست، سبزی پلو با ماهی،

اوه اوه مهبد بیدار شد .تا بعد عزیزای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی هدیه
23 اردیبهشت 92 9:36
برای برادرهای باهوش


راستی مامانی شرمنده دخالت می کنم اما به نظر من پکیج تراشه های الماس کامل تر از با ما هستش


مرسی گلم.
این حرفا چیه .خوشحال میشم از تجربیات شما استفاده کنم.
مامان سونیا
24 اردیبهشت 92 16:07
ای جونم به مهبد کوچولو شش ماهگیت مبارک باشه گل پسر قند عسل

به به به متین خان که کلی برای خودش مرد شده و همه کارهاش رو خودش انجام میده


مرسی خاله جون.
مامان امیرعلی جیگر
24 اردیبهشت 92 19:30
دیروز کامل پستتو خوندم.همین که اومدم کامنت بزارم.امیر کامو خاموش کرد.




اشکال نداره گلم.
مامان امیرعلی جیگر
24 اردیبهشت 92 19:31
ای جانم قربونه مهبد کوپولم شم من.
که داره قد میکشه.

فدای جیغ کشیدناش


آره خاله جیغ میزنم اساسی
مامان امیرعلی جیگر
24 اردیبهشت 92 19:33
آره منم موافقم با کامنت قبلی که گفته تراشه های الماس بهتره.

آخی دستشو برید متینم
وای امیر منم به همین کارتونا علاقه داره چه تفاهمی دارن این پسرا با هم


پس اگه بگیرم تراشه ها رو میخرم.
ماشالله به گل پسرامون.
مامان امیرعلی جیگر
29 اردیبهشت 92 8:27
راسی مینایی چرا اسم وبلاگتو عوض نمیکنی؟فقط اسم متینه،اسم مهبدم اضافه کن بهش
مامان علی مرتضی
31 اردیبهشت 92 23:37
واقعا پسرات دنیایی واسه خودشون انشالله همیشه باهاشون خوش باشی


مرسی