متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

متین و مهبد

یه هورای نا مطمئن

1392/4/5 23:12
نویسنده : مامان مینا
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به گل پسرا و قند عسلا.

امروز که 5/4/92 هستش یه تیزی کوچولو روی لثه پایینی سمت راست دهن مهبد حس کردم فکر کنم دندون باشه که نیش زده .اون قسمت از لثه هم متورم هست. اگه دندوناش باشه عالی میشه .کم کم داشتم نگران میشدم .اینقدر ذوق زده بودم که نپرس کلی بالا پایین انداختمش از هیجان .البته نه که فکر کنید که پرتش کردما ،نه..... ولی خیلی بااحل بود .دندون درآوردن متین یادم افتاد که چقدر ذوق داشتم که میدیدم جوونه های کوچولو از لثش میزنه بیرون.و متین خیلی اب دهن داشت و خداروشکر اسهال نگرفت .حالا مهبد هم بی سرو صدا داره دندون در میاره نه اب دهنی نه اسهالی .خداروشکر خدارو شکر .ان شالله همینجوری بدون اذیت شدن خودش دندوناش در بیاد .

از هفته پیش بگم که 31 رفتیم برج میلاد با (خاله مریم ومحمدرضا و بابا علی محمدرضا )( خاله میترا و عمو مهدی) خیلی خوش گذشت ولی نتونستیم بریم گنبد آسمان که بالاترین طبقه هست. رفتیم سکوی باز و از اونجا کل تهران رو دید زدیم و میدون ازادی رو با دوربین دیدیم چقدر جالب بود. هم متین هیجان زده بود هم مهبد .12 طبقه رفتیم بالا آسانسور مثل برق حرکت میکرد و انگار که توی هواپیما باشیم اون حس بهم دست داد .بعد که اومدیم پایین و ناهار خوردیم رفتیم سینما 6 بعدی ، خیلی خیلی بامزه و جالب بود ،هیجان هم داشت .متین رو توی بغلم گرفتم که حسابی جیغ میزد .مثلا ترن سوار شدیم که یه جاهایی مای فتادیم ، سنگ میفتاد رومون، آب میپاشید که د ر ابن قسمت آستینم کاملا خیس شد .کلا جالب بود.حرکت صندلیش هم خیلی خوب شبیه سازی شده بود.

مهبد کم کم به صندلی ماشینش عادت کرده و کمتر گریه میکنه.

متین همچنان دوست داره توی صندلی بشینه و روروئک سواری کنه.

وقتی قربون صدقه متین میرم میگه: من که بچه نیستم.

مهبد خان انگار قصد بلند شدن دارن.امروز از روروئکش بالا میرفت که موفق نمیشد و میرفت زیرش.

6 روزه که مهبد دمر که میخوابه هر دوتا پاشو بالا میاره و میکوبه زمین.خیلی هم حال میکنه.

نقاشی متین خیلی پیشرفت کرده.سرسره کشید امروز کف کردم که یهویی این همه پیشرفت کرده.

مهبد دوست داره صبحا با باباش بره بیرون و اینقدر دستو پا میزنه توی بغل من که باباش وادار میشه از پله ها برگرده بالا و دوباره بغلش کنه البته از اشتیاق زیاد.

متین امروز برای اولین بار که داشت میرفت کلاس یادش افتاد که کاردستیش رو فراموش کرده و برگشت و از من گرفت .تا الان براش مهم نبود.

امروز  5/4/92 مهبد اولین اسباب بازی خودش رو که یه جغجغه بود بر اثر کوبیدن زیاد شکوند.

عاشق کوبوندن شده مهبد.

5/4/92 متین داشت از روی مبلا میپرید که یهو افتاد و سمت راست سرش نزدیک به گوشش محکم خورد لبه میز جلو مبلی که یه آن نزدیک بود نفسش بره که با خونسردی جلوش رو گرفتم ولی از درون داشتم پس میفتادم .خداروشکر چیزیش نشد فقط یه کم سرش باد کرد.قربونش برم کلی گریه کرد.

متین باز هم باملاحظه تر از روز قبلش شده و خیلی خیلی بهم کمک میکنه.

خدایا بخاطر داشتن پسرهای خوبی که بهم دادی ممنون.

اکثر موضوعات عکس داشتن ولی فعلا نشد که بذارم بعدا این پستو کامل میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان علی مرتضی
6 تیر 92 16:35
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا

باشه میفرستم ببینم چی میشه.
مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 2:17
سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
م
10 تیر 92 12:44
سلام عزیزم.به دخملم رای می دی؟
217 رو به 20008080200 ارسال کن.بوس


حتما
مامی امیرین
11 تیر 92 18:51
دندون گل پسرت مبارک باشه..
خانمم حتما به مهبد جونم رای میدم


مرسی گلم .
مامانی درسا
12 تیر 92 3:29
سلام عزیزم ...... چه عکس باحالی از مهبدی برای جشنواره گذاشتی یه رای پیش من داره مهبدی ممنون که به درسایی رای میدی عزیزم ببحش سعی کردم به دوستانی که بهم خبر دادن یه دونه رای بدم ..... دیگه بیشتر نتونستم انشاالله برنده شه ..... قربون پسر شیطون بلا برم من وووو متینی شما هم که مثل همیشه عزیزی


مرسی خانمی یه یادمون هستی .من به گل دختری شما رای میدم عزیزم.
شما هم عزیزی
الهه مامان یسنا
12 تیر 92 10:35
عکس مهبد خیلی شیرینه. خدا رو شکر به خاطر اینکه شما شادین کنار پسرهای دسته گلت. نیش زدن دندون مهبد کوچولو مبارک باشه ایشالا همینطور که خودت گفتی بی دردسر دندوناش در بیاد.ببوس هردوات پسر نازمون رو


مرسی گلم.آرزوی سلامتی و سعادت براتون دارم.
مشاور تبلیغاتی (خورشید)
13 تیر 92 13:40
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.