متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

متین و مهبد

مریضی مهبد.

1392/4/14 13:12
نویسنده : مامان مینا
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم مریض شده نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همش بالا میاره.

عزیز دلم از چهارشنبه شب 12/4/92شما هر چی میخوردی رو برمیگردوندی حتی شیر خودم .بردمت دکتر البته چون ساعت 9 شب بود متخصص نبود بردمت داخلی بهت قطره زد تهوع داد و آمپول که خداروشکر نیاز نبود بزنی.حال و احوالت بد نبود فقط یکم بی حال شده بودی .الهی بمیرم برات که حال گریه کردن هم نداشتی دیگه میترسیدم بهت شیر بدم چون به ثانیه نمیرسید که برمیگردوندی فقط با اب مشکلی نداشتی .کلا خیلی بد نبودی ولی همین حالت یه 200 گرمی ازت کم کرد شما هم که توی این ماه غذا خور شدی و قراره که 20 ببرمت قدو وزن میترسم وزن که اضافه نکرده باشی هیچ کم هم شده باشی .خدا نکنه. ول نگرانم. الان که جمعست خداروشکر بهتری ولی کمی اسهال داری .دیروز هم بردمت پیش متخصص . گفت ویروس وارد بدنت شده .الان هم که داری دندون در میاری و مدام دستت توی دهنت و اسهال هم داری انگاری باهم قاطی شدن .امیدوارم بیشتر از این اذیت نشی .بخاطر مریضیت فقط بهت شیر خودم رو میدم بهت خوش گذشته دیگه فعلا غذا نمیخوری .من الان اصرارت نمیکنم.

دیروز و پریروز که اینجوری بودی هم کاسه بدست بودم یا اگه همراهم نبود روی سرامیک راه میبردمت که تمیز کردنی نداشته باشم آخه شب اول5بار لباسات رو عوض کردم وشستم و 3 بار هم متکا پتو وتشکت و حتی تختت رو.شب که نخوابیدم خوابم میومد ولی نگرانی نمیذاشت بخوابم همش مراقب بودم که خدایی نکرده موقع برگردوندن شیر توی گلوت نپره .واسه اینم که خوابم نبره همه لباسارو که شامل لباسای خودم وبابا و خاله میترا بود رو بهعلاوه لباسای خودت شستم .امروز هنوزم کسلم.

دیروز که بردمت دکتر رفتیم برات لباس خونگی خریدم برای متین هم یه شلوار خریدم .خودم هم کفش خریدم بابا هم بلوز یکم حالمون بهتر شد.

مشا داشتی با کاسه ای که کنارت گذاشته بودم بازی میکردی و هر دوتا دستت روبرده بودی توی که متین برگشته میگه ماماااااااااااااان (همینجوری کشیده گفت) مهبد دستش رو کرده توی بالا آورده هاش .ولی خبر نداشت که تمیزه.فکر میکرد شما که اینجوری میشی .من کاسه رو همونجوری نگه میدارم.

داریم شام میخوریم. به متین میگم مامان سالاد بخور. متین هم گقت نه.بعد به بابا میگه :بابا من از توی یاد گرفتم تو گفته بودی که گوجه نمیخوری، منم چون همه کارا رو از توی یاد میگیرم گوجه نمیخورم .بابا مرتضی حرفی برای گفتن نداشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سودابه
14 تیر 92 13:18
سلام مینا جونم .به دعای خیرت مانی بهتر شد و من هم الان میرم برای رای دادن به مهبد شکمو.البته منم اگر اونجا بودم به برگه ها حمله می کردم


خداروشکر.
مررررسی عزیزم.
مامانی هدیه
16 تیر 92 11:37
الهی این پسر کوچولوی ما خوب بشه
اقا متینم ایشالا کارای خوب بابایی رو یاد بگیره


مرسی عزیزم مهبد حالش خوب شد خداروشکر .
متین هم که نگو بلا بگو.
مرجان مامان اران
17 تیر 92 3:26
اخی عزیز دلممممممم
ایشالا بچه ها هیچ وقت مریض نشن که هم خیلی بده هممم دردسر داره


ایشالله
مامان امیرعلی جیگر
17 تیر 92 21:17
آخی الهیییییییییییییییییییی
مهبد الان خوب شده ؟

خیلی ناراحت شدم.ولی یه جورایی عادیه آخه امیر منم موقع در اومدن دندوناش اسهال میشد.


از حرف متین هم کلی خندیدم..نازیو




آره عزیزم خداروشکر خوب شده.
ماهم از خنده روده برشدیم.
شیوا و مامی جونش
18 تیر 92 1:52
خاله جونم من به مهبدی رای دادم .... الهی خیلی گله این نی نی شکمو




وااااای خیلی ممنون عزیزم.


مامانی درسا
18 تیر 92 1:53
سلام مینای گلم الهی چرا مریض شدی پسر عزیزم انشاالله به حق این ماه عزیز پیش رو بزودی خوب شی پسرم میبوسمت و اگه لایق باشم برات دعا میکنم


سلام به شما عزیز.ممنون از دعای خوبت.الان مهبد خداروشکر خوبه.


مامانی درسا
25 تیر 92 1:34
عزیزمی خوشحالم که حالت خوب شد عزیزم متینی رو ببوس مامانش و مهبدی نی نی شکموی گلم هم همین طور


مرسی خانمی.شما هم روی ماه دخترت رو ببوس
مامانی درسا
25 تیر 92 3:35
عزیز دلم متین جان تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی گلم 120 ساله شی


ممنون.
مامان علی خوشتیپ
25 تیر 92 8:59
تولدت مبارک عزیزم


ممنون از شما
مامی ارمیا
25 تیر 92 10:18
تولدت مبارک عزیزمــــــــــــ


ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده عکسشو میتونید تو وبش ببینید و اگه میشه بهش رای بدین....
کد 589 را به ش 20008080200 پیامک کنیدلطفا


اگه خط دیگه ای پیدا کردم چشم.
مامان سونیا
25 تیر 92 17:06
پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک




.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_________}




مرسی مرسی خاله جون.