متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

متین و مهبد

روزای مهبد

1392/4/25 18:48
نویسنده : مامان مینا
1,706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیرین عسل خودم .خوبی خوشگل من. شما دیگه حسابی اتیش پاره شدی .دیگه نمیشه 1 ثانیه ازت چشم برداشت .اول بزار پیشرفتات رو بگم.

اول از هم این که میشینی کامل بدون کمک.

دوم اینکه چهار دستو پا میری.

سوم اینکه بدون کمک دستتو به هر جایی که بتونی میگیری و میایستی.

با رفتن بابا شما گریه میکنی.

آواز خون شدی.

جاروبرقی خونه شدی.

با دستت میزنی روی میز

ماما، ب ب ، اه با کسره،میگی.

جیغ میزنی یهویی از هیجان.

دومین دندونت در اومده اونم امروز البته نیش زده. 25/4/92

خب شما که جاروبرقی شدی دنبالتم و تا میبینم که انگشتای کوچیکت باز و بسته میشن میفهمم یه چیزی پیدا کردی و باید سریع دورش کنم وگرنه توی دهنت میبری.

اولین وسیله رو که یه ظرف سفالی اونم کادویی برای من بود رو شکوندی .مجسمه بعدی رو نشون کردی.

با یه تیکه پارچه یا مشما چنان سرگرم میشی که نگو .

بادست چپت همش قر میدی.

وقتی یه وسیله ای دستته میگم که بده ، بهم میدیش ولی به صدم ثانیه نکشیده پشیمون میشی و میخوای که بگیریش.

وقتی از پیشت میرم توی آشپزخونه با گریه دنبالم راه میفتی.

اگه در دستشویی باز باشه زود خودتو میرسونی و با پادری توی دستشویی بازی میکنی.

بخاطر دندون درآوردنت کلی منو گاز میگیری.

نمیدونم شما جغلا چی از جون سیم برق میخواین. اگه ببینید دیگه ولکنش نیسید.

از فامیل عاشق بابارضا، خاله میترا ،خاله مونا و عمو مسعود هستی.

غذاهایی که میخوری( فرنی، حریره بادوم، شیر برنج ، سوپ، امروزم تخم مرغ شروع کردم.میوه هم موز ،سیب، الو میخوری البته بیشتر میچلونی تا بخوریشون.هویچ هم میخوری، عاشق نون هستی یه تیکه میدم دستت کلی سرکرم میشی .البته خیلی مراقبم تیکه هایی که میکنی رو قورت ندی.خیار هم به دوندون میکنی. از تیکه گوشت خوشت نیومد.حالا عکسات.

فکر میکنید مهبد چی کار میکنه؟ببینید.

موز بیچاره.له شد بجای خورده شدن.

جای مورد علاقه شما اقا مهبد گل .(کنار تلویزیون و شیر گاز و گلدون گل.)

مجسمه نشون کرده شما

وقتی منو میبینی دستو پاتو از زمین فاصله میدی و روی شکمت تا میتونی تکون میخوری تا بغلت کنم.

آبمیوه گیری مهبد.

بعدش که لباسات رو درآوردم که بشورمت شاکی شدی

بعدش سیب خوردی.

سیبه یکم ترش بود اینشکلی شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سودابه
27 تیر 92 0:21
واییییییییییییییی مینا جونی این عکس آخریه خیلیییییییی با حاله به خدا
فهمیدی چی شد من به سه تا از بچه ها مهبد و زهرا ویکی دیگه رای دادم حالا نمی تونم به میوه دلم رای بدم رای داد
اگر موبایل مفت گیر آوردی کدش683 هست
راستی تولد می گ
یری بدون دعوت وبلاگی خبر می کردی میومدیم حالام دیر نشده این هدیه من به متین

مرسی عزیزم.
ای وای اشکال نداره اگه خط پیدا کردم حتما.
نمیخواستم اونموقع بگیرم یهویی شد شرمنده.ممنون شما خودت گلی.
نرگسی
1 مرداد 92 15:03
سلام مامانی دلم براتون تنگ شده بودددددددد ..
ماشالله مهبدی آقایی شده عزیز دلممممممممممم ..


سلام منم دلم برات تنگ شده بود. خوش اومدی گلم.
مامان سونیا
2 مرداد 92 13:40
هزار ماشالله دیگه مردی شدی برای خودت مهبد جون چه کارای بانمکی یادگرفتی شما فسقلی با نمک


آره دیگه خاله تازه ورورجکم شدم
مامان علی مرتضی
6 مرداد 92 13:11
واااااای ماشالله این مهبد میشینه چ زود بزرگ شده ولی این نشون میده که من خاله ی بدی هستم که دیر به دیر میام وگرنه مهبد سیر طبیعیه رشدو داره طی میکنه.
راستی کوچیکیه متین عین مهبده


نه عززم خودتو ناراحت نکن همون به نوعی درگیریم.
واقعا؟؟
مامان سجاد*ساجده
26 مرداد 92 16:10
سلام
ماشالله چه پسرای نازی داری و مهمتر معلومه که خیلی شیطونن
خدا حفظشون کنه الهی


ممنون از لطف شما