متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

متین و مهبد

مهد مهبد

1392/5/3 23:13
نویسنده : مامان مینا
2,539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جغل مامان .مهبدیه خوشمل . مامانی شما هم دیگه مهد کودکی شدی. پنج شنبه 3 مرداد 92 که امروز باشه شما برای اولین بار رفتی مهد و نیم ساعت رو با مربی گذروندی. من که اونجا نموندم ،ولی مربی میگفت که وقتی من رفتم شما کمی گریه کردی، بعدش خوابیدی حدودا 10 دقیقه و بعد بیدار شدی و یه کوچولو بازی کردی و دوباره گریه کردی تا من بیام پیشت.

اون موقع که هیرون توی فاز 1 اندیشه میگذتم همش فکرو دلم پیش تو بود که الان حالت چجوره، گریه میکنی، غصه داری؟ نکنه باهم قهر کنی .خلاصه تا بیام پیشت هزار تا فکرو خیال کردم .بعد که توی بغلم آروم گرفتی دلم منم اروم شد .برای خودت خوبه .نمیخوام زیاد مهد بمونی ولی روزی 1 ساعت برات خوبه تا با دنیای جدید آشنا بشی و از وابستگیت به من کم بشه که کمتر اذیت بشی.من توی ایم 1 ساعت به کارای کوچیکی که دارم با خیال راحت میرسم.ایشالله که این دوره رو به خوبی بگذرونی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

الهه مامان یسنا
6 مرداد 92 11:24
واییی مهبد گلمون از خونه بیرون میره!! مینا جون زود نبوده!!!ایشالاه همیشه بهترین ها رو برای بچه هامون انتخاب کنیم


قربونت برم میام پیشت
مامان علی مرتضی
6 مرداد 92 13:06
سلام به به مهبدم بزرگ شده میره مهد مبارکه عزیزم


مرسی عزیزم.
مامی امیرین
7 مرداد 92 22:46
عزیزم چه زود...
خانمی الان متوجه شدم مهبد جونم مثل امیرعلیمن متولد 20 آذر
راستی من و با این آدرس جدید لینک کن.ممنونم.


چه جالب. متولد چه سالیه امیر علی؟
چشم لینک شدید.
مامانی درسا
8 مرداد 92 2:26
الهی مهبدی ...... عزیزم مهبد گلم بزرگ شدی مهد میری ..... دیگه چی ؟؟؟؟؟ چند روز نبودیم ها ؟؟؟؟؟؟ دفعه دیگه زن نگرفته باشی بیخبر من .....


نه خاله جون زن نمیگیرم حالا حالاها
مامی امیرین
8 مرداد 92 18:41
امیرعلی 20 آذر 89 هست..یعنی 2 سال بزرگتره...


مرسی که جواب دادی
مامان امیرعلی جیگر
10 مرداد 92 11:47
بابا ایول


پسریا خوبن بزرگ شدن؟


راسی نماز روزهاتونم قبول آبجی مینا


به به خانم گل خوش اومدی.
بله دیگه ما بزگ شدیم خاله جون
ممنون همچنین برای شما
مرجان مامان اران
13 مرداد 92 3:08
اخی چه خوب کردی منم خیلی دوست دارم ولی نمیدونم هم دودلم هم میترسممم


منم میترسم .ولی چه میشه کرد باید یه زمانی برای خودم داشته باشم.
مامان سونیا
13 مرداد 92 19:29
وای چقدر زود مهد خوبه برای بالا بردن روابط اجتماعی بچه ها اما متاسفانه بچه هر روز مریض میشه و این خیلی بده البته در کل من با مهد مخالفم
تازه یکی رو میشناسم که همیشه میگه بچه ای که امروز گذاشتیش مهد فردا روز که پیر شدی میگذاردت خونه سالمندان
البته هر کسی صلاح کارش رو خودش میدون من فقط نظرم رو گفتم


ممنون عزیزم از نظرت.ولی فعلا برای من این بهتره .شایدم یه روز همون اتفاقی که شما گفتید بیفته .
مامانی درسا
15 مرداد 92 2:58
عزیزمی مامانی پست جدید لطفا" ..... همراه عکس های جدید ....سفارشی شفارشی


چشم حتما