متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

متین و مهبد

فکر کردیم گمشده اما.......

1392/8/6 15:16
نویسنده : مامان مینا
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه ای که گذشت خونه خواهر شوهرم به اتفاق مادر شوهرم اینا بودیم.شب که خواستیم بیام خوه متین اصرار کرد که بمونه ماهم موافقت کردیم و تا صبح اونجا موند و میگفت که تا صبح دلم برای مامان وبابام تنگ نمیشه .خوب کنار مادر بزرگش بود و خوش میگذشت.

فرداش اونا میخواست بیان خونه ما .من هم کارام رو سر فرصت انجام دادم و منتظر نشستم تا بیان که ساعتای 11 بود که تلفن زنگ زد و مرتضی مکالمه مرموزی رو انجام داد که بعد فهمیدن که ای داد بیدا متین نیست.

همه جا رو دنبالش گشتن ولی نبود که نبود .آخه مسیر خونه و شماره مرتضی رو بلده و میدونتستم که در صورت گمشدن میتونه خودش رو به ما برسونه ولی اون رو اینجوری نشد و گشتن ها بی فایده بود .مرتضی از پیاده گشتن منصرف شدو خواست که با ماشی بره دنبالش که خواهر شوهرم زنگ زد که پیدا شد.حالا قضیه چی بود؟؟؟؟؟

آقا رفتن توی ماشین خواهر شوهرم اینا قایم شدن .هر چی هم دیگران صداش کردن جیکش در نیومده .بعد که خسته شده دیده کسی هم نیومده دنبالش خودش اومده بیرون و گفته که میخواستم پیدام کنید .

وقتی اومد خونه 10 دقیقه تنبیه شد.ولی نفهمید که چی کار کرده.

من برای این اتفاق دلشوره نگرفتم دلم گواه بود که پیداش میشه ولی از کارش اینقدر عصبانی بودم که حد نداشت.اینم گذشت .چه میشه کرد بچست دیگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی امیرین
29 مهر 92 8:30
وای چه وحشتناک..
ماشالا چقدر شیطون و نترس...


آره والا
توت فرنگی(مامان علیرضا)
30 مهر 92 23:55

امان از دست شیطونی های این بچه ها
ای جان تو روخدا چرا تنبیهش کردی
می خواسته بازی کنه
ممنون بهم سر زدی
و نظر دادی



باید تنبیه میشد.
خواهش میکنم.
مامان سونیا
1 آبان 92 16:38
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
مامان آریو برزن وآرتین
6 آبان 92 17:55
لینکتون کردم عزیزم


منم همینطور
مامان علی مرتضی
19 آذر 92 15:18
عجبــــــــــــــــــــــــــــ از این کار هم میکنه خییلی خوشم اومد از کاراش ولی من اولش نخندیدم.