متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

متین و مهبد

تطیلی اجباری

1392/8/20 10:12
نویسنده : مامان مینا
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرا حالتون چطوره عزیزای من.

متین میدونستی 1 هفته اجباری تعطیل شدی.البته شما خوشحالی که توی خونه میمونی.چون فکر میکنی میتونی همش کامپیوتر بازی کنی. ولی خیالت خام عزیزم. آخه اگه هر روز بازی کنی که خیلی خسته میشی و از همه مهمتر چشمات اذیت میشن و من  مجبورم همچنان با گذاشتن زمان اجازه بازی کردن به شما بدم.


راستی نمیخوای دلیل تعطیلیت روبدونی.برات میگم. این روزا هوای خیلی از شهرامون به حالت اضطرار در اومده یعنیاین که آلاینده های ناشی از دود ماشین وکارخونه جات و چیزای صنعتیه دیگه باعث شده هوای شهرا خیلی کثیف و بد بشه واسه همین نفس کشیدن سخت شده .مسئولین هم تصمیم گرفتن که چند روزی رو تعطیلی اعلام کنن تا کسایی که مجبور نیستن کمتر از خونه بیرون بیان مثل( بچه ها،پیرا، آدمای مریض احوال) خیلی از اداره رو هم ساعت کاریشون رو کم کردن .که آدما کمتر بیرون از خونه بمونن.چه میشه کرد باید ساخت .دنیای صنعتی بد چیزی شده .

به این ترتیب شما چند روزی روکه تا آخر هفته مونده به روزای عاشورا و تاسوعا تعطیل شدی و با اون تعطیلی ها شدن 1 هفته.

منم سعی میکنم کمتر از خونه برم بیرون تا مبادا مهبد یا شما دچار تنگی نفس بشید .اینروزا بخاطر آلودگی خیلیها راهی بیمارستان شدن و من دوست ندارم شما ها هم این اتفاق براتون بیفته .امیدوارم خدا کمک کنه به همه اونایی که بخاطر این هوا مریض شدن تا زودتر خوب بشن .آمین.

متین یکی دیگه از تفسیرات رو برات مینویسم ببینی چقدر باحال مسایل رو مطرح میکنی.

دیشب خونه عمه شما رفته بودیم یه یهویی برگشتی میگی: مامان ببین این کثیفیای ته پام دارن میرقصن .نگو پات خوابیده و سوزن سوزن میشده پات که تو اینجوری تصورش میکنی. من عاشق خودت و تحلیلاتم .چقدر نگاه شما بچه ها با ما ادم بزرگا فرق داره.

حالا از مهبدی بگم که اقا پسر شما دیگه حسابی توی خونه کنکاش میکنی و کشوهای جدید کشف میکنی و دوست داری که وسایل اون کشوها رو هم بیرون بریزی. شیطونی شدی واسه خودت.تا هم یکی میاد سمتت که بهت بگه اون کار رو نکن یا جلوت رو میگیره یه جیغ بنفش خوشگل تحویلش میدی و اینجوری اعتراض خودت رو نشون میدی و من عاشق جیغاتم .از ته دل میخندم.

دیروز داشتی کشوی ملاقه و کفیرای چوبی رو میریختی بیرون وقتی دیدی که تموم شدن و چیزی برای انداختن نداری سریع رفتی توش نشستی. و کلی ذوق کردی از این کارت.

میری پشت تاب و تاب رو هل میدی به عقب و جلو و حسابی از این تاب بازی کیف میکنی.

وقتایی که چیزی رو که نباید دست بزنی برمیداری .میای جلوی من رژه میری و با یه حالت کاملا مغرورانه شروع میکنی به سروصدا کردن که ببین من اونی رو که اجازه ندادی برداشتم .بعد که من متوجه میشم سریع هم در میری .البته خودت فکر میکنی تند میری.

تازگیا وقتی توی جمعی همه میخندن شما هم میای و خدت رو قاطی میکنی و میخندی .قربون خنده هات برم که نمیدونی برای چیه ولی میخندی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بافتنی یکی یدونه
20 آبان 92 10:33
سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی زیباست میشه منو به اسم فروشگاه بافتنی یکی یدونه لینک کنی و یدونه خرید کوچلو بکنی ممنون میشم چشم
مامانی درسا
25 آبان 92 14:20
اووووو تعطیلی اونم از نوع اچباری حال میده نه متینی ..... اما اینکه بیرون نری نه حال نمیده پسرم ....... عزیزم چه تحلیل گر خوبی هستی ما نمیدونستیم من فدات .... ببوس دادشی رو و خودت تشریف ببر جلوی آینه حالا تا میتونی ببوس دوستتون دارم ممنون دوست خوب ما.
asal
26 آبان 92 2:03
سلام مامان مهربون بیشتر مامانا دوست دارن قالب وبلاگاشون با عکس نی نی های خودشون باشه ، شما هم اگه دوست داری یه قالب وبلاگ اختصاصی با عکس نی نی خودت داشته باشی میتونی سفارش بدی قیمت قالب وبلاگ اختصاصی (فرقی نمیکنه / دوستونه - سه ستونه)10 هزار تومنه که یه بالابر اختصاصی هم با عکس نی نی تون به عنوان هدیه بهتون میدیم اگه خواستی خبرم کن تا برات طراحی کنم ادرس : webnegar1.mihanblog.com منتظرتم حتما بهمون سر بزن
مادر امیرین
26 آبان 92 10:46
پس اونجا هم تعطیل شد!!!! بچه ها که کلی لذت بردن از این تقریبا 1 هفته تعطیلی..ولی کاش تعطیلیشون به خاطر بارش برف بود نه آلودگی ببسشون. واقعا کاش واسه برف بود.
ستارگان آسمان من
26 آبان 92 13:00
الهه مامان یسنا
28 آبان 92 9:42
خدا کنه دیگه ازین تعطیلیا نداشته باشیم .دلم برای هوای پاک تنگ شده واقعا چه شیطون شدی متین جونم آره کاش واسه برف بود تعطیلیا.
مامان امیرعلی جیگر
4 آذر 92 9:54
تفسیرش تو حلقم. مهبد عجب شیطون بلایی شده.داداشش کیه متین دیگه میبینی پسرم .تحلیل گر ماهریه
مامان علی مرتضی
19 آذر 92 15:16
واقعا خدا کمکتون کنه با این هوا ما که داریم از هوامو لذت میبریم جاتون خالی چ تعبیر قشنگی از خوابیدن پا داره شوهرم بیدار شد حتما براش میگم تا با هم بخندیم فدات شم متین جان آره دیگه تعبیرش مختص متین ماست