متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

متین و مهبد

باز باران باترانه

1392/8/29 16:37
نویسنده : مامان مینا
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

هوای پاییزی ....چقدر دلگیره .ولی با این حال دوستش دارم. امروز صبح که بیدار شدم و بیرون رو نگاه کردم درختان زرد رنگ نظرم رو جلب کرد .این فصل با تمام دلگیریاش اما خیلی زیبا و قشنگه. وقتایی که بارون میاد آدم دلش میخواد بره زیر بارون و بی خیال از همه مسائل راه بره.چه حس خوبیه. بوی خاک که بلند میشه منو مست میکنه. دلم میخواد یه روز هوا آفتابی بشه و برم و پا بزارم روی برگای رنگارنگی که روی زمین ریخته.و خش خش برگارو با جون و دل گوش کنم. این روزا با این که صبح تا شب هوا گرفتس ولی خیلی لذت میبرم وقتی که بارون رو میبینم و میبینم که زمین نفس میکشه و درختا و گلا سیراب میشن .خدایا نعمتهات رو شکر که اونقدر زیادن که شکر گفتنای ما براشون بس نیست.

پسرای گلم شما دوتا توی اینروزا خوابتون زیاد شده و دوست دارید بیشتر توی رخت خواب باشید و البته من و بابایی هم همینطور هستیم ولی ما که نمیتونیم زیاد بخوابیم .مخصوصا بابایی که مجبوره از خواب ناز پاشه و بره سر کار .همسر عزیزم خدا قوت .ان شالله بتونم جبران کنم زحماتت رو.

 

 راستی چند تا کلمه از کلمات متینی هم بذارم که پیشرفت میکنه به خوب گفتن.

آقاتار( اصلش :آواتار)

تارتو( تاپ تون)

لاپشتای اینجا(لاک پشتاهای نینجا)

لیلون و پستیج(لیلو و استیچ)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعلی جیگر
4 آذر 92 9:50
پس هوا گرفتس تو تهران. ایکاش این امیر من یه ذره خوابش زیاد میشد ای جانم امیر منم عاشق این پرشین تونه و آواتار.
پانی تم
5 آذر 92 0:19
سلام تولد نی نی هاتون رو با کارهای پانی تم به یاد موندنی تر کنید .•*´`*•. (پانی تم) طراحی و اجرای تم تولد_جشن دندونی_ساخت کلیپ..تقویم..و دوخت لباس مناسب تم .•*´`*•. منتظرتون هستیم
مامان آیدین
5 آذر 92 0:23
سلام خانومی خوبی مهبد ومتین خوبن از طرف ما بوس بوس سلام ممنون خوبیم.
الهه مامان یسنا
7 آذر 92 12:49
یه عالمه بوس برای متین و مهبد نازنینم ممنون از این همه بوس خاله جونی
مامانی درسا
10 آذر 92 18:28
الهی انشاالله همیشه زندگیتون به زیبایی خزون بارون زده ....... و تازه شکفته باشه اما عمر این زیبایی به اندازه یه خزون نباشه ........ بهاری بهازی به اندازه هزاران بهار دوستم ....... آفرین به متینی که این همه پیشرفت کرده دوستتون دارم ..... مرسی از دعای خیلی خوبت دوست خوبم.ما هم شما رو خیلی دوست داریم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 12:38
انا لله و انا الیه راجعون وقتی رفتم وبلاگشون و موضوع خوندم خیلیناراحت شدم.خدا بیامرزدش
مادر امیرین
12 آذر 92 13:11
منم عاشق پایزم..خیلی زیاد.
♨سارا مامان علی♨
12 آذر 92 14:44
سلام عزیزم عکس ژله و سالاد الویه که برامون فرستادی نشون داده نمیشه.میشه مجدد برامون ارسال کنی؟ممنون سلام چه حیف .باشه میفرستم به میلتون.
مامان علی مرتضی
19 آذر 92 15:14
سلام مینای عزیزم خوبی خانمی ؟گل پسرات چطورن؟بخدا کلی دلم براتون تنگ شده بود الانم برم سراغ خوندن مطالبتون راستی این متین هنوز کلماتو گرد میگه علی مرتضی منتظرم ی کلمه رو گرد بگه نمیگه همه رو درست تلفظ میکنه البته گاهی حواسش نباشه مچشو میگیرم
مامانی درسا
20 آذر 92 21:21
عزیزم سلام خوبی ..... تولدت مبارک گل پسر انشاالله در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشی ..... انشاالله دستان مهربون خدا نگه دارت باشه ..... نی نی گل 1 ساله .... میبوسمت پسرم ممنون که بیاد ما هستی.
مامان متین
22 آذر 92 18:31
ایشالا همیشه خوب و خوش در کنار هم باشین عشیشم ب ما هم سربزن خانومی