متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

متین و مهبد

روز تولد تو

1392/9/22 14:48
نویسنده : مامان مینا
1,543 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک فرشته کوچولوی من

سلام عشقم امروز روز تولدت .میدونی 1 سال از عمرت رو سپری کردی و بزرگ شدی. با سختی های کم و البته شیرینیهای زیادت .اونقدر خواستنی شدی که حد نداره .شیطون و زرنگ و باهوش

 

وقتی اولین با غذا خوردی خیلی شیرین شده بودی .غذا خوردن رو خیلی دوست داری و بیشتر از اون شیر خودم رو بیشتر میخوای.

لحظه لحظه هایی که درد کشیدی رو یادمه  و باهات درد شیدم تا اون مرواریدای خوشگل دراومد .

خنده هات رو نگو که عاشقشونم و به قول متین خیلی باحاله.وقتی میخندی دنیا پر از شادی میشه.

شیطنت هات که با این که گاهی دردسر ساز میشه ولی بازم دوست داشتنیه .از هر فرصتی برای شیطونی استفاده میکنی و گوشتم به حرفای دیگرون بدهکار نیست.

خوشتیپ من دیوونه وار دوستت دارم.


 

 

اینم عکس شما توی صفحه متولدین امروز نی نی وبلاگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان آران و باران
25 آذر 92 1:56
خصوصی عزیزم
مرجان مامان آران و باران
25 آذر 92 1:57
تولدت مبارک عزیز دللمممممممممممممممم ایاشالا تولد 120 سالگیتتتتتتتتتتتت خوشگلم قربونت برم عزیزم
مامان سونیا
26 آذر 92 11:31
تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی خیلی خیلی ممنون
ابجي سجا
27 آذر 92 9:42
ماشاءالله
samaneh
28 آذر 92 11:02
tavalodet mobarak mahbodi مرسی عزیزم.
مادر امیرین
29 آذر 92 15:20
عزیزم..تولدت مبارک باشه ایشالا همیشه تنت سلامت باشه و خنده از روی لبت نره. مرسی خاله جون