متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

متین و مهبد

عکس های 1 سالگی مهبد

1392/10/11 12:41
نویسنده : مامان مینا
1,896 بازدید
اشتراک گذاری

با عکسای آتلیه  مهبد و متین اومدم.

سلام گل پسرا .

بالاخره ما هم رفتیم اتلیه توی یه روز بارونی.جونم واستون بگه ساعت 11 رفتیم که 12:30 اونجا باشیم .از وقتی رسیدیم دویدن های منو بابایی شروع شد که شما مهبد خان رو آماده کنیم شما هم که شیطون بلا  همش در حال کنکاش توی دنیای جدید بودی با اون همه وسایل و اسباب بازی های جدید خلاصش کنم کلی عرق ریختیم و کلی هم جیغ زدیم .خانم عکاس که دیگه صداش در نمیومد بس که جیغو داد کرد واسه جلب توجه شما هم به روی خودت نمیاوردی و همش کار خودت رو میکردی .اینقدر شیطونی کردی که عکسایی رو که میخواستم نشد همه رو بگیریم دو سه تا دکور از شمت و یکی دوتا دکور از متین و چند تا هم خانوادگی .ولی همینا 2 ساعت و نیم وقتمونو گرفت.بعدش تا عکسا رو انتخاب کنیم شد 4 بعد از ظهر.

یه موضوع جالب این بود که خانم عکاس همش منو صدا می کرد مامان، مثلا: مامانی این کار وانجام بدید .یا مامان اونجوری بشینید .اینقدر اینجوری صدام کزد که متین اخرش ازم پرسید:مامان قبل این که من دنیا بیام شما این خانم عکسارو دنیا اوردید.من گفتم نه چرا همچین سوالی میکنی؟!!

متین هم گفت :آخه به شما میگه مامان

قهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

وای مردم ازخنده.

مهبد خان هم از خانم عکاس خجالت میکشید و مدام سرش پایین بود ولی خوب .از نتیجه کار راضیم .بریم ادامه مطلب برای عکسا

جیگرهر دوتا تونو عشقای من

عاشقتم عزیز دلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
3 دی 92 13:41
وای تولد مهبد جون مبارک باشه انشاءا.. 10000 ساله بشه چه عکسهای قشنگی خیلی خوشگل شدن ماشاءا.. خدا نگهدارشون باشه همیشه باورم نمیشه مهبد جون یکساله شد چقدر زود میگذره نه؟ بازم تولدش مبارک قربونت عزیزم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
3 دی 92 13:41
وای آتلیه سها رفتید چقدر جالب و عالی کارشون خیلی خیلی خوبه اره دیگه چون کارشون رو برای دوستام دیدم خوشم اومد.
مادر امیرین
4 دی 92 9:29
خیلی خیلی قشنگن..مبارکشون باشه... منم چند وقت میخوام ببرمشون آتلیه..اما نمیدونم کجا ببرم... شما سها بردید؟ راضی بودین از قیمتها و کار. ممنون . آره عزیزم سها بردمشون و خیلی کاراشون خوب بود یعنی من که راضی هستم.چند تا از دوستای دیگه هم بچه هاشونو بردن اونجا
مبین فرفری
4 دی 92 17:03
خیلی عکسهاشون قشنگ شده آفرین ممنون از شما
مامان متین جون
7 دی 92 21:55
سلام ایشالا همیشه خوش باشینالبته باضافه ب ماهم سربزن خانومی ممنون خانمی. انشالله در اولین فرصت میرسم خدمتتون
مامان بهاره مامان امیرمحمد
8 دی 92 14:13
مامان خانوم ماشاءا.. هزار ماشاءا.. پسرهاو پدر همه خوش تیپ براشون اسپند دود کنید حتماً احتمالا مامان خانوم هم مثل خانواده خوش تیپ تره قربونت برم عزیزم.
مامان آیدین
10 دی 92 16:36
سلام خوبی خاله جون عکس هاتون خیلی قشنگن مبارکتون باشه مهبد جان چقدر ناز شده از طرف من و آیدین بوسسسسسسسسسسس مرسی خانمی. شما هم آِدین جون رو ببوس
مامان آیدین
10 دی 92 16:40
سلام خاله ما اینترنت 2 هفته بود نداشتیم تولد مهبد جون مبارک ایشالله 120 ساله بشه الهی من قربونش برم عکساش خیلی نازن اشکال نداره همین که بیدادمون هستید کافیه.
ستارگان آسمان من
14 دی 92 12:29
به به خیلی عکساشون قشنگ شده ممنون
مامان یگانه زهرا
15 دی 92 0:14
مبارکهمامانی کلی با گل پسرا خوش میگذرونیاهمیشه شاد و سلامت باشید بعله دیگه خوش میگذرونیم
الهه مامان یسنا
15 دی 92 8:44
ای جاااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننننم چه عمسهای خوگلی وای مهبد چقدر بامزه شده.... الهی متین رو ببین چچه آقا شده قربونت برم. چشمات خوشگل میبینه.