متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

متین و مهبد

متفرقه

1393/2/4 15:07
نویسنده : مامان مینا
1,682 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلای مامان.امروز براتون عکس های مختلف دارم. قبلش بگم همین الان که دارم می نویسم .مهبد توی تختشه و داره گریه میکنه که بخوابه .متین هم خوابیده البته خواب ظهر نیست .متاسفانه خواب مریضیه. از دیشب مریضذ شده بردمش دکتر گقت عفونت شدید گلو .دارو داره برای درمان.امیدوارم زودتر خوب بگه عشقم اصلا حال نداره و مدام میگه خوابم میاد و بدنم درد میکنه.کاش من جای تو مریض میشدم عزیز دلم.

مهبد آب رو کامل میگه و خیلی خیلی هم از کلمات بی مفهوم استفاده میکنه نمیدونم کلی میخواد کامل حرف بزنه.

 

 

عکس جا مونده از پارسال تولد مهراوه.همین عکس فقط خوب شده بقیه همش در حال ورجه وورجه و جیغ زدن بودید .

  

اینجا برده بودیمتون سرزمین عجایب کلی بهتون خوش گذشت .مهبد خان هر چیزی که میدید کلی براش

ذوق میکرد.

اولین سه چرخه سواری مهبد .البته من و متین هلش میدادیم

پسندها (2)

نظرات (9)

الهه
5 اردیبهشت 93 22:59
ای جان کاش زودتر خوب بشه و دوباره با همبرین دوچرخه سواریو چقدر مهبد جونی بزرگ شده ماشالاه خداروشکر الان خوب شده.
مامان بهاره
6 اردیبهشت 93 11:39
سلام عزیزم چطورید وای چه پسملهایی شدن اینها غیبتتون کبری بود خیلی دیر اومدید دلم براتون تنگ شده بود همیشه به گردش و تفریح عزیزم پسمل خوشگلها را از طرف من ببوسید سلام گلم .شرمنده دیگه سرمون خیلی شلوغه .ممنون که یادمون کردی
مامان بهاره
6 اردیبهشت 93 11:40
خصوصی داری عزیزم
مامانی درسا
7 اردیبهشت 93 14:37
یعنی عزیز منید شما دو تا داداش ...... انشاالله متین زودتر خوب شه چقده وقتی مریض میشن مظلومن ..... عکسا همه برام باز نشد اما اونایی که دیدم اون یکی که داره به مهبد دوچرخه سواری یاد میده خیلی به دلم نشست شما هم عزیر دل ما هستید.الان که خوب شده خداروشکر .
سولماز
7 اردیبهشت 93 20:58
سلام امیدوارم دنیا به کامتون باشه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال میشم
مامان محمدرضا
9 اردیبهشت 93 10:35
خوش باشید عزیزای خاله مرررررسی
ژاله مامان آیدا
11 اردیبهشت 93 20:48
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان مریم
18 اردیبهشت 93 19:34
مینا جان علی مرتضی توی مسابقه یکی از اعضای نی نی سایت شرکت کرده بدو برو لایک کن به دوستات هم پیغام بده بلایکن یاد نره دختره خوب http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=832796&PageNumber=1 امیدوارم دیر نشده باشه الان میرم
مارینا
19 اردیبهشت 93 17:38
سلام برای دختر کوچولو ی نازتون، ایده های پرورش خلاقیت و مهارت رو از سایت ما دریافت کنید. مطمئنم کوچولوتون از نقاشی انگشتی و کاردستی با دور ریختنی ها خیلی لذت می بره ما صد ها ایده برای پررش خلاقیت کودکان با اوریگامی و کاردستی رو سایتمون منتشر کردیم.