متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

متین و مهبد

مهبد من

1393/6/6 16:03
نویسنده : مامان مینا
1,477 بازدید
اشتراک گذاری
مهبد گلم. عزیز دلم. دیگه مردی شدیا. . کلماتی که میگی: جوجو،به به، نی نی، بابا، مامان، ماااااا( صدای گاو)، بده، با( بیا)،بو (برو). نه. آیه(آره)،عزیز،آله(خاله)،بابا ،به پایین هم بالا میگی.ددر.جیش،میو(صدای گربه)،ماه،آبی فوق الاده جیغ جیغو شدی برای همه چیز جیغ میزنی .ونمیشه بهت چپ نگاه کرد. هر کاری متین میکنه سریع انجام میدی. خیلی شکمو هستی و همه نوع غذایی رو دوست داری ولی اینروزا علاقه شدید پیدا کردی به سس قرمز. یاد گرفتی الکی بخندی که خیلی نازو شیرین میشی و ماهم هی دخواست میکنیم و شما هم می خندی. از درو دیوار بالا میری. و روی هر چیزیکه میتونی حتی دستو پات و یا جارو برقی نقاشی میکشی .همش هم میگی ماه کشیدی. آجرها رو خیلی خوب روی هم میچینی. رنگاه رو میشناسی .از یک تا پنج میشمری. با متین راه میفتید توی خونه و هی منو میترسونید و یا باتفنگ میکشید. علاقه شدید به کمک کردن پیدا کردی توی هر کاری کمک میکنی و با اون دستای کوچولوت کلی وسیله جابجا میکنی. بیرون که میریم تا یخورده ازم دور میشی سریع برمیگردی و دستم رو میگیری که خیالت راحت بشه که پیشتم.
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

میشا و کوشا
6 شهریور 93 17:54
به من سر بزنید گناه دارم مهبد و متین عزیزم بیایید خیلی خوشحال می شم میرسم خدمتتون
مامان علی مرتضی
7 شهریور 93 12:54
به به کوچولوی ما بزرگ شده بعله خاله بزرگ میشم دیگه
مامان الهه
8 شهریور 93 14:20
عزیز دلم که این همه بزرگ شدی مهبد گلی.. یه عالمه دوستت دارم با نمک قربونت برم خانمی. ما هم دوستتون دارم.
مامان בرسا
12 شهریور 93 2:40
هزار ماشاالله عزیزم آقایی شدی واسه خودت ...... مرد سوم خونه مامان مینا زنده باشی عزیزم قربونت برم .مرسی