متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

متین و مهبد

توضیحات در مورد موسسه استعدادیابی

1390/12/4 15:59
نویسنده : مامان مینا
3,152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم .ممنون که همیشه مارو مورد لطف قرار می دید و بهمون سر میزنید .وقتایی که میام اینجا و میبینم دوستام برامون پیام گذاشتن خیلی خوشحال می شم.

از موقعی که در مورد موسسه متین یه پست گذاشتم چند تا از دوستان خواسته بودند که در موردش بیشتر توضیح بدم و این که بگم چه کارهایی توش انجام می شه . منم می گم بروی چشم.

این موسسه بر اساس پژوهش البته این رو گفتم .متین الان 4 روزیه که میره و توی هر روز یه آموزش داشته البته بر پایه بازی. هر روز یه چیز جدید مثلا: توی یک روز کار قطب نما و قبله نما رو با استفاده از سوزن ته گرد و آهن ربا به بچه ها نشون دادن، یا اعداد از 1 تا 10 رو از لحاظ دیداری با بچه ها کار کردن.

روز دیگش با استفاده از سرب که اونو روی حرارت اب کردند و داخل قالبی که از سیب زمینی درست کرده بودند ریختند تا خاصیت این مواد رو بچه ها بیشتر بشناسند.  .

روز دیگه استاد موسیقی پیششون اومد و با هم با دو وسیله بلز و چوبک کمی تمرین کردند البته این تازه شروع کار.بهشون کلمات انگلیسی خیلی ساده رو یاد می دن و خیلی تاکید به تمرین دارن.

یه روز دیگه علائم راهنمایی رانندگی رو بهشون یاد دادن و این که این علائم کجا ها بکار میاد.

ما به عنوان والدین هم در خونه باهاشون تمرینهایی داریم.

مثلا حرکت های اسلوموشن رو باهم کار می کنیم یعنی به بچه ها یاد می دیم که با حرکت های آهسته کارهارو انجام بدن ابن کار به تمرکزشون کمک زیادی می کنه.

یا این که فلزات مختلف رو با کمک بچه به صورت کلکسیون در میاریم .

متین هنوز اول راه و دوره ای که باید بگذرونه 3 ماه هست اونم بسته به توانایی و استعداد بچه هست که کم یا زیاد میشه توی این دوره 6 کتاب پژوهشی 2 زبانه به کودک داده می شه تا براساس اونها بتونند اطلاعات مختلفی رو بدست بیارند و تمرین کنند. بعد آزمونی از بچه ها گرفته می شه که در اون مشخص می شه که کودک چه توانایی هایی داره که بعد از اون در صورت تمایل یه دوره 6 ماه تخصصی رو میگذرونند که در یکی از گروه رشته های پنجگانه (ریاضی و فنی، تجربی و آزمایشگاهی ، مدیریت و ارتباطات انسانی، هنر و معماری، ورزش )به صورت تخصصی کتابهای پژوهشی رو دریافت می کنند.و بعد دوباره با انجام آزمون علمی پژوهشی وارد یکی از رشته های تخصصی شده 6 ما در این رشته تخصصی با کمک مربی از منابع مختلف پژوهش و تحقیق می کنند.بعد از این دوره هاست که بنا به تمایل کودک موسسه در مورد پژوهش های وی با کودک همکاری می کند.

اما توی موسسه یه کارگاه داشتن که توی اون همه نوع وسایل پیدا می شد .از تلسکوپ گرفته تا میکروسکوپ پیشرفته ،چکش و میخ و اره ،کپسول اکسیژن و دستگاه جوش و خیلی چیز های دیگه که به بچه ها نشون می دن تا بچه ها فقط درمورد موزوع مورد بحثشون صحبت نکنند و اونو از نزدیک لمس کنند.

یک شب نجومی دارند که کارشناس اونو تعیین می کنه تا بچه ها بتونند با تلسکوپ ستاره ها رو رسد کنند .

بازدید از کارخانه های تولیدی دارند تا روند تولید رو یاد بگیرند و در هر موردی که چیزی رو یاد می گیرند بازی هم وجود داره که بتوسط مربی و با کمک بچه ها انجام می شه.

توی این موسسه فقط یادگیری و کار نیست که انجام میشه و هر زمان که احساس کنند بچه ای خسته از کار هست به اتاق بازی میره تا بتونه اونجا با خیال راحت بازی و استراحت کنه.

در آخر هم این که 40 شعبه داره که من نمیدونم کجاها هست ولی برای اطلاع از شعباتش می تونید به سایتش مراجعه کنید .اینم آدرسش:

www.koodakiq.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ما مان سونیا
4 اسفند 90 19:37
ممنون از توضیحاتت مینا جون انشاالله متین عزیز بتونه خیلی خوش بدرخشه و دل مامان مینا رو شاد کنه و البته خاله های نی نی وبلاگی رو برای موفقیتش دعا خواهیم کرد

خواهش می کنم .منم امیدوارم کلاسا برای متین مفید باشه البته با دعای شما دوستای خوبم حتما همینطور میشه.
مامان قند عسل
4 اسفند 90 21:42
مرسی بابت اطلاعات مفیدت.

از چه سنی میشه بچه رو برد اونجا؟

به ماهم سربزن خوشحال میشیم.


خواهش می کنم .
معمولا از 4 سال ولی متین الان 3سال و 7 ماهشه و قبولش کردن.


ثمين
4 اسفند 90 22:14
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان امیرعلی
5 اسفند 90 10:54
دستت درد نکنه.خیلی مفید بود خدا کنه یه شعبه هم تو شهر ما بزنن.دلم خواست


ایشالله که یه شعبه هم اونجا بزنن تا امیر خوشگلمم اطلاعاتش بیشتر بشه
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
5 اسفند 90 17:58
ممنون از توضیحات کاملتون
به امید موفق شدن متین گلم
مطمئن باشین زحمتاتون به زودی ثمر میده انشا...
ممنون ولینک شدین


ممنون عزیزم
الهام (مامان لنا)
5 اسفند 90 21:22
سلام مینا جون خوبی عزیزم حتما" در مورد این موسسه بیشتر تحقیق کن نمیدونم تو کدوم شهری هستی ولی تو شهر ما این موسسه تبلیغات زیادی کرئ ولی همش با دروغ بود اگه خواستی شمارم و میدم تا بت هم صحبت کنیم آخه من خیلی تحقیق کردم.
مامان علی مرتضی
5 اسفند 90 23:46
سلام چه جالب مطمئنم که متین جان پیشرفتای زیادی میکنهما از این جور جاها اینجا نداریم ولی الان یه نگاهی میندازم ببینم نزدیکترین شعبه هاشون کجان وتوضیحاتتون ممنونم

خواهش ميكنم

مامان حنا
8 اسفند 90 1:45
عزیزم خصوصی داری رمزو برات خصوصی ارسال کردم


مرسی خانمی
مامان آیدین
8 اسفند 90 1:51
سلام خاله مینا خوبی متین جونم خوبه اینجور که از این کلاس استعداد یابی تعریف کردی معلومه خیلی عالیه ایشاالله که متین جون پیشرفت زیادی بکنه . خاله جون من که تقریبا" 3 هفته ای میشه توی ارسال مطلب نمی تونم متن بنویسم همش مینویسه لطفا " صبر کنید نمی دونم چرا وبلاگمون قات زده خسته ام کرده به مدیر وبلاگ تلگرافی گفتم میگه از اینترنت تون هست . از طرف من و آیدین متین نازو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامانی هدیه
8 اسفند 90 11:25
موفق باشی متین جونم
نرگسی
8 اسفند 90 12:58
مامان امیرعلی
8 اسفند 90 13:50
مامان مهراد
8 اسفند 90 22:59
سلام خوبی آقا متین چطوره از طرف من
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
9 اسفند 90 23:33
سلام این موسسه دقیقا کنار خونه ما شعبه زده( چقد جالب) واتفاقا از آشناهای ماست من تحقیق کردم کارشون ظاهرا درست و حساب شدس . بهر حال بجه های بالای سه سال رو می پذیرن که شامل شیر کوچولی ما نمی شه لطفا از پیشرفتهای متین جون بازم بگین
مبین فرفری
4 دی 92 17:56
عزیزم این موسسه تو اندیشه هست خواهش میکنم تو وب مبین جوابمو بده ممنونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میرسم خدمتتون.