متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

متین و مهبد

فرهنگ لغت 4

1390/7/8 16:14
نویسنده : مامان مینا
804 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به جیگر مامان این روزا خیلی بلبل زبون شدی و همش حرفای قشنگ قشنگ می زنی اگه بخوام بنویسمشون یه ورق بزرگ رو پر می کنه ولی خوشبختانه یا متاسفانه همشو یادم نمی مونه تازه اون موقعی که یه حرف بانمک می زنی که دفتر ندارم بنویسم خب. در هر صورت هرچیزی که یادم باشه رو می نویسم تا بعدها که انشالله بزرگ شدی ببینی که چه واژه های جالبی به کار می بردی و اگه اون موقع من بودم و تو هم بچه ای داشتی من و اون کوچولوی ناز و البته خود شما باهم این خاطرات و می خونیم و کلی میخندیم واون موقع تو به مامان می گی چقدر باحال حرف میزدم ومن بهت می گم تازه من همشو برات نتونستم بنویسم وگرنه کلی بود حالا فعلا چند تا شو داشته باش تا بعد

 

باکنکم کرتید = بادکنکم ترکید                   شروری - شهریوری

یمستون = زمستون                               فردردین = فروردین

بابان = آبان                                          آذن = آذر

پجو = پژو                                            نووایل = موبایل

مسود = مسعود                                   کیبان = کیوان

پربانه = پروانه                          نه کی نبود نه کی نبود=یکی بود یکی نبود

 گنبک = گنبد                                آبینا = آوینا

برو بق = رعد و برق                 بیا باهم جنگ بگیریم=بیا باهم بجنگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی
8 مهر 90 11:12
وای آفرین به متین جون که اینهمه حرفای خوشگل میزنه.امیر من که فقط میگه اَ - اِ . راسی بچه از کی میتونه حرف بزنه در حد آب و بابا و مامان؟


سلام عزیزم مرسی از لطفت نگران نباش امیر جان هم به اون موقع می رسه
دیگه یواش یواش میتونه بگه ولی فکر نکنی همین فردا می شه ها تازه اگه مدام باهاش تمرین کلی زودتر هم میگه وقتی می گم تمرین یعنی هر ثانیه براش بگی. یکی از چیزهایی که می تونه مجابش کنه بیشتر حرف بزنه اینه که وقتی با ایماو اشاره باهات حرف زد جوابش رو ندی اگه نزدیکت نباشه یواش یواش تمرین می کنه نا بتونه راحت صدات کنه، جایی هم که نزدیکت بود و با تکون دادنت صدات کرد جوابش رو بدی ولی بهش بگی که باید اسمت رو صدا کنه به مرور خودش دلش می خواد زودتر حرف بزنه

فاطمه
9 مهر 90 16:56
سلام مینا جون،ممنون که به منو پسرم سر زدین،دلگرمم کردین.ممنون





سلام عزیزم خواهش می کنم کاری نکردم اگه بازم به ما سربزنید خوشحال می شم و در ضمن اگه موافق تبادل لینکید خوشحال می شم
فاطمه
12 مهر 90 11:57
س،چه باحال گفت!نه کی بود نه کی نبود!دارم با خودم میخندم!چه باحال!چرا که نه عزیز؛منم لینکیدمتون


مرسی عزیزم خوشحال شدم
خاله میترا
16 بهمن 90 13:26
منم خاله متینم نه ذره: یه ذره نه من بودم: با من حرف نزن خیلی اهی: یعنی خیلی بدی