متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

متین و مهبد

کلک های مامان

1390/7/7 1:01
نویسنده : مامان مینا
662 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسر مامان پسرکم توی خیلی شیطون شدی و من برای هر کاری باید کلی مقدمه چینی کنم تا اون مورد رو انجام بدی برای خوابیدنت باید برات داستان بخونم اگه خوابت نبرد باید دوستت آقا فیله رو بیارم پیشت تا بخوابی ،

 

 

هی باید به درخواست شما بهت آب بدم و بعدش تندی ببرمت دستشویی تا که افتخار به خوابیدن بدی

برای غذا خوردن که مکافات داریم هی باید صدات کنم و اگه ازت کمک بخوام برای چیدن سفره شاید بعدش با ما غذا بخوری اگه نه که برات غذاهاتو تزئین می کنم خیلی وارد نیستم توی این کار ولی تمام سعیمو می کنم عکسشم برات می زارم که ببینی چه مامان هنرمندی داری البته مبتدی.... بعدا هم کارشناس می شم نگران نباش

 

 

 

 

 

 

وقتی می خوایم بریم بیرون کلی باید توی اتاق دنبالت بدوم که بری دستشویی بعدش تا میام لباس تنت کنم بازیت می گیره و در می ری یا خودتو می ندازی روی زمین یا اخم و ترش میکنی و مامان رو مجبور میکنی بهت اخم کنه اخه عزیزکم خسته و کلافه می شم خب

اما اینقدر پسر مهربونی هستی که وقتی می بینی من ناراحت شدم

زودی حرفم رو گوش می دی و بوسم  می کنی یعنی عذرخواهی بعدش دیگه ما بسلامتی می تونیم بریم بیرون خلاصه این که خیلی شیطون شدی مثل شیطونک(توپ های کوچولو) همش از دستم در می ری و منو دنبال خودت به هر جا که دوست داری میکشونی البته منم تا وقتی که عجله نداشته باشم باهات همراه می شم و بازی می کنیم و تو کلی می خندیو خوش میگذرونی با تمام این حرفا دوستت دارم و همیشه با تو شاد هستم هر وقت هم که نباشی پیشم و غمگین باشم زودی توی ذهنم کارای شیرینت پیداشون می شه و لبخندو روی لبام میاره دوستت دارم ، دوستت دارم  بوس بوس بوس


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آناهل
6 مهر 90 3:38
مرسی مامان هنرمند خیلی خوشکل بود
امیر
6 مهر 90 16:57
سلام .واقعا خوش به حال آقا متین که مامان خوش ذوقی مثل شما داره .انشاالله پاینده باشین


مرسی مامان مهربون. راستی سایتتون بازنمی شه چرا؟
مامان سونیا
17 مهر 90 10:27
سلام به مامان مینای مهربون ممنوم از ااینکه مرتب به وبلاگ سونیا سر میزنید و با اظهار لطفتون منو شرمنده میکنید خوش به حال متین با این مامان مهربون و هنر مند انشاالله که سالهای سال سایه شما مامان مهربون و بابایش روسرش باشه و شاد وخوشبخت باشید


سلام خانمی ممنون از لفتون، مایه افتخار ، ان شالله شما هم در کنار خانواده خوبتون و دختر نازت همیشه شادو خوشبخت باشید