متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

متین و مهبد

خوردن بدون اعمال شاقه

1390/7/8 16:53
نویسنده : مامان مینا
975 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مربوط به غذای امروز متین خان. بالاخره تونستم کاری کنم که از خوردن غذا لذت ببره آخه همیشه با دنگ و فنگ غذا می خورد ولی به لطف هنر اشپزی و دیدن سایتهای دوستانی که پیشنهادهای جالبی در سایتشون گذاشته بودن الان 1 هفته هست که متین بدون دردسر غذا می خوره و لذت می بره از خوردنش . این یه هفته هروقت غذا رو می دید کلی ذوق می کرد و هنوز نخورده می گفت به به چه خوشمزست، نمی دونم از روی شیطونی این حرف و می زد یا واقعا بنظر خوشمزه می اومد . به هر حال حالا وقت غذا که می شه آویزون کابینت آشپزخونست که ببینه من چی براش درست کردم و با کلی هیجان غذاشو می بره سر سفره وهمش هی می گه من چشمشو خوردم ، دستشو خوردم، پا نداره دیگه . از این حرفا خلاصه که اون موقع کلی به خودم افتخار می کنم ولی می ترسم نتونم ادامه بدم

 

دوستام برام دعا کنید که این ماموریت هم با موفقیت به پایان برسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعلی
8 مهر 90 17:13
ایول عجب مامان با سلیقه ای.منم بودم اشتهام دوبرابر میشد.امیر من هنوز سرش نمیشه وگرنه منم همینجوری بهش غذا میدادم.راسی مرسی به خاطر نگرانیت عزیزم


مرسی عزیزم شما لطف داری ایشالله گل پسرت که بزرگتر شد غذاهای اینجوری براش درست کن هم پسرت تا تهشو می خوره هم خودت حسابی از دیدن اون صحنه ها ذوق می کنی
خواهش عزیزم
مامان امیرعلی
8 مهر 90 23:27
من بچه بافق- یزد هستمشما چی؟


یعنی الان یزد زندگی می کنید؟
من اندیشه تهران زندگی می کنم
مامان امیرعلی
9 مهر 90 1:21
دیگه از این حرفا نزنی ها.ما عاشقتیم


مرسی ما هم دوستتون داریم
مامان امیرعلی
9 مهر 90 13:52
کلیپ امیر علی رو از دست ندید


دیدمش خیلی باحال بود خیلی ... مرسی عزیزم
مامان کسری
9 مهر 90 16:47
وای خاله جون چه غذایی به من میدی منم میخوام کسری منکه هنوز متوجه نمیشه هر چی میزارم جلوش همه رو بهم میریزه از دست شما شیطونک ها که ماماناتونو به چه کارایی که وا نمیدارید


آخ قربونت گل گفتی ولی نگران نباش اون موقع هم برای شما می رسه
راستی برای جشن تولد گل پسرت تم هم انتخاب کردی؟ اگه کاری از دستم برمیاد بگو شاید تونستم کمکی بکنم
خاله محمد مهدی
11 مهر 90 14:01
وای چه مامان با سلیقه ای
منم ازین غذاها می خوام.
خوش به حال متین


وای خاله خجالتم می دید این که خیلی سادت ولی اگه دوست دارین تشریف بیارید مزه غذاهام بد نیست
مامان آناهل
11 مهر 90 15:02
مرسی مامان مینا . منم یاد گرفتم.


خوشحالم ممنون
مامان الینا
1 آبان 90 12:01
سلام عزیزم.کارت حرف نداره .واقعا خوشم اومد.منم در آینده همین کارو میکنم.به ما هم سری بزن


سلام ممنونم خانمی ،انشالله، حتما عزیزم