متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

پارک

1390/6/17 23:58
نویسنده : مامان مینا
2,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم شب پیش با بابا جونت رفتیم پارک و شما کلی بازی کردی و کلی خوش گذروندی 2 بار سوار قطار شدی  کلی هم تاب بازی کردی و سوار سرسره شدی وقتی میدویدی این طروفو  اون طرف من حسابی مواظبت بودم که نخوری به تاب چون از اونها خیلی می ترسم که یهویی بخوره بهت و خدایی نکرده طوریت بشه با خودم فکر می کنم که چجوری میتونم بذارم بدون من بری بیرون البته وقتی بزرگتر شدی همش می ترسم که برات اتفاقی بیافته و من اونجا نباشم که کمکت کنم و مواظبت باشم از حالا دلشوره گرفتم  خب می ترسم چی کار کنم      حالا عکساتو ببین

چند تا هم از بازی های روزای قبلت گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

samaneh
22 شهریور 90 11:04
سلام
مباااااااااااااارک باشه خوشگل بود خوشگلتر شد
خیلییییییییییی بهش میاد

سلام مرسی خانمی