متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

متین و مهبد

یه موضوع مهم

1390/9/19 21:44
نویسنده : مامان مینا
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز می خوام بهت بگم که دلم از دست مردا پره می دونی چرا آخه هر کاری که دوست داشته باشن انجام می دن و اصلا هم بروی خودشون نمیارن ولی اگه زنشون کاری انجام بده یا حتی انجام نداده باشه همه دنیا رو روی سرش خراب می کننن. آخه یکی از دوستام بخاطر همین موضوع شوهرش گفته می خواد طلاقش بده و دوستم مقصر نیست و متهم شده به خیانتی که نکرده.

حالا برای چی اینو برای تو می نویسم تا اگه روزی خوندیش همیشه آویزه گوشت کنی که واقعا مردو زن توی همه چیز مثل هم هستن و نباید بینشون فرقی باشه یعنی اگه برای مردی کاری اشتباه برای زن هم اشتباه و برعکسش هم صادق می خوام بهت بگم عزیز من دوست ندارم وقتی بزرگ شدی و خواستی زنی رو همراه خودت کنی یا حتی فقط برای دوستی با هم باشید به خاطر خودخواهی های خودت اونو اذیت کنی اینو بدون که هم مردا می تونن بد باشن هم زنا اما یه فرق بزگی که دارن اینه که زنا خیلی جاها کنار میان به خاطر خانوادشون اما مردا راحت از همه چیز می گذرن امیدوارم در آینده این مسائل رو نداشته باشی و نسبت به همه چیز خانوادت مسئول باشیو به همه چیز اهمیت کافی بدی.

بدبین نباش ، اعتماد کن، مهربون باش، خواسته هاتو از زندگیت به شریکت بگو، مسئولیت پذیر باش، بخاطر چیزی که زنت در اون دخالت نداره اونو آزار نده.

وقتی عصبانتی هستی سر زنت خالی نکن ، درسته اون تنها صنگ صبورت بعد از مادرت ولی کیسه بکست نیست که ناراحتی هاتو رو اون خالی کنی و برای دیگران بخندی ، همیشه حرف دلت رو صادقانه بهش بزن ، یه مطلب مهم دیگه نه پدر مادر خودت رو نه پدر مادر همسرت رو در زندگیتون دخالت نده منظورم همه مسائل هست چون اونها با تمام اینه دقصد کمک دارن ولیکاری جز خراب کردن زندگی نمی کنن البته این رو هم بگم اگه با زنت توافق کردی که می تونید مواقع لزوم از خانواده کمک بگیرید می تونه کمک پدر و مادر خیلی مفید هم باشه به شرطی که هر دوتون راضی باشید .، به هم دروغ نگید .اما لازم نیست زندگی گذشته هم رو هم بدونید . به حالتون اهمیت بدید . خیلی حرف زدم می دونم. فقط اخریشه به حس زنت اعتماد کن چون حس قویه که دروغ نمی گه و اشتباه نمی کنه و اگه تمام این کارها رو درست انجام بدی چند برابرش رو از زنت می گیری و این جوری مشکلاتتون بهتر حل می شه. امیدوارم اون روز باشم و ببینم که اختلافاتون فقط تفاوت سلیقست نه چیز دیگه. دوستت دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

dp
19 آذر 90 22:20
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید


با سلام حتما
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
19 آذر 90 22:21
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه
خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد آدرس وبلاگ خودتونم توي نظرتون بزارين تا توي وبلاگ خودتون بيام جواب بدم


http://www.jegheleh.blogsky.com
http://www.jegheleh.niniweblog.com
منتظرم


ما هم خوشحال می شیم از دوستی با شما
سلام
20 آذر 90 12:05
سلام من بنر آوینا رو نمیبینم برام باز نمیشه

بنر متین رو هم ندیدم آخه فلش ندارم


خاله محمد مهدی
22 آذر 90 17:17
هر دو قسمتو خوندم واقعا عالی بود
مامان مینا دستت درد نکنه که اینقدر قشنگ نوشتی


وای مرسی عزیزم لطف داری واقعا ممنون که بهمون سر می زنی.
الهه
24 آذر 90 10:51
سلام خانومي من اومدم پيشت واسه چي شما نميايد؟


ببخشید بجا نیاوردم.؟؟؟؟؟؟؟؟//
مامان امیر علی
24 آذر 90 18:31
مرسی عزیزم به ما سر زدین حتما رای می دم .بوس.کد ما هم 120 هست یادت نره

یادم می مونه