متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

یادآوری

1390/5/29 15:05
نویسنده : مامان مینا
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان یه چند وقتی چیزی برات ننوشتم ببخشید

می خواستم بگم که خیلی دوستت دارم بیشتر از قبل اگه یه فیلم ببینم که بچهه از مادر جدا میشه یهویی دلم برات تنگ می شه با این که تو اتاق خودت داری بازی می کنی فوری میان و بهت می گم بیا بغلم تو هم که این کار رو خیلی دوست داری سریع می پری و میای و منو بوس می کنی منم هر جند تاکه تو اجازه بدی بوست می کنم تو حالا دیگه خیلی چیزها رو می فهمی و من از این بابت خوشحالم  خیلی هم شیطون حرف گوش نکن شدی و مدام سر ناسازگاری می ذاری اقتضای سنت دیگه من که مشکلی ندارم و تازه  با این کارات هیجان زده می شم کلی هم موقع این رفتارات بهت می خندم آخه خیلی بانمک امتنا می کنی و بهم می گی که باهام دوست نیستی وقتی منم بهت می گم که منم با تو دوست نیستم سریع می ترسی و مگی نه من با تو دوستم و میای تو بغلم می بوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)