متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

متین و مهبد

مهبد دنیای جدید متین

1391/10/18 14:30
نویسنده : مامان مینا
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم حالت چطوره؟ خوبو خوش که هستی ان شالله.

قربونت برم که اینقدر مهربون ودوست داشتنی هستی و همش هم مراقب دادش کوچولوت. الان مهبد 1 ماهش شده دیگه و فسقل بچه بیشتر به شما توجه میکنه .اینقدر که کنارشی و باهاش بازی میکنی ، یا حرف میزنی .تا بلند میشی از کنارش دنبالت میگرده. بعضی وقتا حسودیم میشه .آخه باید 20 با صداش کنم تا افتخار بده و فقط با چشمای نازش گوشه چشمی نشونم بده.ولی تا شما میری کنارش نمیدونی چه دستو پایی میزنه . خلاصه که از وقتی که از کلاس میای خونه هر وقت پیدات نمیکنم میبینم که کنار مهبدی و در حال بازی کردن باهاش هستی .حس می کنم اونم خیلی دوستت داره .و دنبالت میگرده .امیدوارم همیشه همین جوری خوبو خوش بمونید کنار هم.

شما ماشالله هزار ماشالله هر روز یه هنر میریزی.

دوتا کاردستی تازه خودت درست کردی البته نصف بیشترش رو.

این اقا روباه رو خیلی دوست دارم خداییش خیلی باحال شده.

اینم چراغ راهنمایی که برش و چشب زدنش با دستای قشنگ خودت بوده

راستی یادم رفته بود کادویی رو که مهبد موقع تولد برات آورده بود رو بذارم.

 

امروز مثلا قرار بود برید شهر بازی .این بار بابایی سریع رضایت داد که شما هم بری.که متاسفانه خورد به آلودگی هوا و کنسل شد .من خیلی شرمندتم مامانی چون نه بابایی میتونه ببرت شهر بازی و نه من .ایشالله بعدها جبران میکنیم.

با این که خیلی خوب صحبت میکنی ولی هنوز بعضی کلمات رو جابجا میگی

مثل:

1 دقیقه : 1 قیده

چیبس:چیسب

بازم داریا ولی الان هر چی فکر میکنم یادم نمیاد .وقتی یادم اومد مینویسم برات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرهام
18 دی 91 14:34

خدا حفظش کنه براتون


ممنون
مامان سونیا
19 دی 91 12:43
آفرین به به این دوتا داداش خوشگل و خواستنی خدا حافظتون باشه گل پسرا


مرسی
مامان امیرعلی جیگر
23 دی 91 18:30
ایول عجب کادوی خوشکلی برات اوورده نی نی. دسش درد نکنه
مامان هدیه
29 دی 91 9:22
خوش به حالت متین جون چه کادوی خوشگلی گرفتی کاردسی هاتم مثل همیشه خوشگلن ایشالا همیشه این خلاقیت و این مهربونی تو زندگی باهات بمونه