متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

متین و مهبد

مرور خاطرات1

1390/6/26 11:41
نویسنده : مامان مینا
2,824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دیروز داشتم عکسات رو نگاه می کردم و یاد لحظه  لحظه زمان هایی رو که با تو گذروندم افتادم و کلی با خودم ذوق کردم که همچین خاطراتی دارم که منحصر بفرد و فقط برای منو تو کاش می تونستم این احساسارو بهت نشون بدم  حالا برات عکسات رو م ذارم که بعدا ببینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه
4 شهریور 90 15:05
سلام مینا جون
با زحمتهای ما چطورید؟
چه عکسهای خوشگلی چه عکاس هنرمندی مخصوصا عکس اولی

لینکتون کردیم
ببوس متین وروجکت و

سلام سمانه جان چه زحمتی ممنون از لطفت
اره خودم می دونم عکاسش ماهره می خواید به شما هم معرفیش کنم
منم لینکتون می کنم


samaneh
19 شهریور 90 23:46
سلام خوبید؟ ما آپیم با عکسهای تولد
samaneh
11 آبان 90 17:57
سلام

خوبی چه خبر؟


آنیسا جوجو هم وبلاگ دار شده

اینهم آدرسش

www.anisayemami.niniweblog.com

سلام ممنون خوبم. وای چه عالی ممنون که خبر دادی حتما سر می زن بهش
درنا
29 آذر 90 10:04
یعنی من کشته مرده اون لبخندش تو عکس بالایی هستم