متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

مرور خاطرات 2

1390/6/26 11:41
نویسنده : مامان مینا
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه کوچولو های روی زمین منم مثل خیلی از مامانی خوش اقبال دیگه یه کوچولو دارم که به اندازه دنیا دوستش دارم و اگه خدایی نکرده روزی نباشه منم هیچ دلیلی واسه موندن ندارم متین عزیزم ، پسر یکی یدونمه و عشقم ، تپشای قلبم واسه اونه و وقتی پیششم قلبم تندتر می زنه عزیزم مامانی خیلی دوستت داره و هر جا که باشی همیشه برات آرزوی خوشبخی و سعادت می کنه عاشقتم عزیزم هرچی که می گم انگار کم .........

دیروز داشتم عکسای ناز دوران نوزادیت و به بعدشو نگاه می کردم وقتی خوابی آرومو نازی

 

وقتی میخندی شیطنت از نگاهت می باره اون موقعی که ٢تا دندون بالای دهن قشنگت و ٢ تا هم پایینش در اومده بود واقعا خوردنی شده بودی هر وقت که به اون عکسات نگاه می کنم هنوزم می خوام بخورمت  با دیدن هر عکس قربون صدقت می رم و هی می گم وایییییییییییی جیگرم چه ناز قربونت برم ، قند عسلکم، ماه من، واییییییییی دیگه نمی دونم چی بگم کلمات برای ابراز عشق کمن حالا از اون عکساتو می زارم تا خودت هم ببینی که مامان چرا اینقدر فدات می شه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهاره
26 شهریور 90 15:30
ماشاءا.. چه گل پسري قشنگي خدا نگهداره انشاءا..
ممنونم از پيام تبريك كه ارسال كرديد خاله جون خيلي التماس دعا داريم براي ني ني كه سالم و صالح باشه
من و ني ني مي بوسيمتون و دوستتون داريم خاله جون

سلام خانمی خواهش می کنم مرسی که به ما سرزدید بازهم از این کارا بکنید ان شاالله که کوچولوتون همونطور که میخواید میشه ماهم خوشحالیم از آشنایی با شما و منتظر عکسای کوچولوی نازت هستیم
مامان امیرعلی
28 شهریور 90 1:06
وای چه عکسای خوشگلی.خدا متین خانو واستون حفظ کنه


مرسی عزیزم لطف کردید واز این که به ما سر میزنید ممنونم بازم اینطرفا بیاد خوشحال می شیم

راستی اگه دوست دارید ما رو هم به لیست دوستاتون اضافه و لینکمون کنید خوشحال می شیم
خاله محمد مهدی
28 شهریور 90 10:49
سلام
وای عکسای بچگیه اقا متین چقدر با نمک

خدا حفظش کنهX


سلام مرسی که به ما سرمیزنید مارو که لینک کردید حتما امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم صبر کنید وببینید که نی نی شما هم کمی که بزرگتر شد نازتر و خوردنی تر میشه ولی فکر نکنید که الان اینجوری نیستا من خیلی نی نی شما رو دوست دارم و بنظر من خیلی خوشگلو ماه ببوس خیلی زیاد

به مامان محمد مهدی جان هم تبریک و هم خسته نباشید بگید بخاطر این گل پسر....

مامان صبا
29 شهریور 90 15:00
سلام.ماشا الله چقدر متین جون تغییر کرده نسبت به عکسهای بچگیش.یعنی منم امیدوار باشم.شاید صبا هم خوشگل بشه!!!![hr
سلام مرسی از لطفت خانمی که بازم به ماسرزدی... آخه قربونت برم این چه حرفیه صبای شما همین الانشم قشنگه چه برسه وقتی بزرگ شد من همیشه به صفحه شماو صبا جون سر می زنم و دارم اینو از ته دلم میگم که هر روز داره قشنگ ترو بانمک تر می شه موفق باشی خدانگهدار شماو خانوادت باشه


مامان کسری
1 مهر 90 23:16
سلام مامان متین مرسی از اینکه تند تند به کسری سر میزنی لینکت کردم نبینم ناراحت بشی عزیزیم


سلام مرسی عزیزم
مامان امیرعلی
8 مهر 90 17:16
خاله میدونستی متین و امیرعلی دندونای جلوشون مثه هم فاصله داره.خود منم دندون جلوم فاصله داره.تفاهم رو حال کن


ا چه جالب تا حالا توجه نکرده بودم ولی ایول عجب تفاهمی حالا یه چیزی می دونستی اونایی که اینجوری دنوناشون فاصله داره اگه یکیش خدایی نکرده خراب بشه به دندون بقلیش اون خرابی دیرتر می رسه