متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

متین و مهبد

قابل توجه

1390/7/30 1:02
نویسنده : مامان مینا
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای من خوبید که ان شالله ،می خواستم یه موضوع کوچیک رو بهتون بگم .

الان 3 هفته ای هست که کامپیوترم خراب شده و از اون موقع هم خیلی نمی تونم توی وب بگردم ،

 

ولی هر وقت تونستم اومدم و به شما سرزدم عکسای خوشگل امیر  گلم رو دیدم که مامان جونش با لباسای خوشگل برده بودش آتلیه و عکاش هم عکسای خیلی عالی ازش پسر ما گرفته بود خواستم همون جا برای مامانش بنویسم که عاشق لباساش ، بخصوص لباسی که طرح حیوانات روش داره شدم ولی چون سرعت اینترنت منطقمون اومده پایین توی صفحه نظرات کد امنیتی رو برام نمیاورد و منم مطالبم ارسال نمی شد .دوستای دیگه هم مطلب جدید نذاشته بودن تا الان که من خبر دارم فقط خواستم بگم تا بدونید فراموشتون نکردم و همش بهتون سر می زنم و دارم سعی می کنم مشکل کامپیوترم رو رفع کنم اگه تو این مدت بهم سر بزنید خیلی خوشحالم می کنید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیرعلی
30 مهر 90 10:47
عزیزم مرسی که از ما یاد کردی تو این مطلبت.ماشالا متین خان عجب مهندسی هستا .کامپیوتر رو ترکونده.امیر منم که این جا سی دی شو یه جوری هل میده بره تو انگار یه بار 20 تنی روشه.کچل شدم از دستش


همیشه به یادتون هستم
بچه ها همیشه اینجورین دیگه برای یاد گرفتن چیزی اول خرابش می کنند.
1 ماه پیشم یه سراهی برقو ترکوند