متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

متین و مهبد

اولین برف

1390/8/20 20:35
نویسنده : مامان مینا
934 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزم امسال برف زمستون زود رسید، خب حتما آسمون خلوت بوده دیگه توی ترافیک گیر نکرده. اومدو حسابی دلی از عزا درآرود و چند روزی بارید .من خودم برفو خیلی دوست دارم.تو هم همین طور مخصوصا که اولین خاطره ای که ازش داری مربوط به سال گذشتست که با پسر عمت کیوان  و منو عمه و عمو با هم آدم برفی بزرگ درست کردیم کلی برف بازی کردیم

 

.وقتی برف شروع به باریدن کرد، ساعت 2 نصفه شب بود من داشتم کار می کردم که شما بیدار شدی و گفتی که اب می خوای ولی کلی هم سرحال بودی انگار نمی خواستی بخوابی و هی حرف می زدی منم برای این که سرگرمت کنم بردمت دم پنجره و گفتم ببین داره برف میاد ، اون وقت تو هم با کلی ذوق گفتی آخ جون حالا می تونیم بریم آدم برفی درست کنیم .من گفتم که هنوز اونقدر برف نیومده که بشه آدم برفی درست کرد.بعد ما خوابیدیم و صبح که بلند شدیم شما تندی رفتی دم پنجره و گفتی مامان فکر کنم حالا بتونیم آدم برفی درست کنیم منم داشتم با خنده میومدم که بگم نه بابا هنوز مونده که خندم خشک شد... آخه اونقدر برف اومده بود که همه جا پر شده بود و روی ماشینای 8 سانتی فکر کنم نشسته بود. خلاصه این که کلی سورپرایز شدم. بعد از ظهرشم رفتیم و با هم بازی کردیم البته یه کم چون هوا خیلی سرد بود و شما هم که نمی خواستی بیای خونه و منم با گریه آوردمت خب می ترسیدم سرما بخوری عسلم . ان شالله برف زمستون تلافی می کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara sj
28 آبان 90 1:28
kash beshe matnharo like zad


همین که مطلب رو می بینی و پیام میزاری خودش لایک