متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

متین و مهبد

من فهمیدم.

1390/10/6 16:26
نویسنده : مامان مینا
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادرهيچ چيز آنطور که تو پيش بيني کرده بودي پيش نرفت جز عشقم به تو....نه اشتباه نکن من فقط در کتابها نخواندم که بهشت زير پاي مادران است، من هر روز با تجربه هاي دردناک زن بودن بيش از روز قبل مي فهمم که اگر تو نبودي، خانه اي نبود!مادر دارم از گذر روزهايي حرف مي زنم که در ظاهر از تو دور و به واقع به تو نزديکم کرده است...مادر اندکي کنارم بنشين فارغ از دغدغه هاي زن بودن! مادرلحظه اي به پاکي خيالي ات و ناپاکي متوهم من، نينديش تا با تو بگويم ما هر دو ناپاکيم زيرا دلشوره هاي بي دليل زنانه مان، ذهنمان را آلوده کرده است...مادر هيچ مردي نگران تاخير يک ساعته ي ما نمي شود، مادر هيچ مردي نخواهد فهميد که چند ساعت است تلفن اش را جواب نمي دهد يعني چه!مادر هيچ مردي نخواهد دانست که تمام غم عالم چگونه و چه ساده، با يک نگاه و يک جمله ي تلخ روي دل يک زن مي نشيند و وقتي دلش شکست، مي رود حتي اگر مانده باشد....مادر، پدر هم هيچ گاه نفهميد کسي که سالهاست بار همه ي زندگي اش را به دوش مي کشد، دلش چه ساده مي شکند اما من فهميدم....مادر، پدر هيچ گاه نفهميد که تو سالهاست رفته اي اما من فهميدم....مادر دارم کوله بار سفر مي بندم، من را سفري بايد.

 

 

                                                                

 

مادرم تو فرشته منی و من تا ابد دوستت خواهم داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعلی
8 دی 90 10:09
چه رمانتیک.به مامانتم میگی اینارو یا فقط همینجا میگی؟


بهش گفتم.
سلام
8 دی 90 16:38
آفریــــــــــــــــن به پسر هنرمند و مامان خوبش

خاله ماشین و کتابت و خونه ما جا گذاشتیهااا


اشکال نداره خاله چون جاش امنه نگرانش نیستم.
ابوالفضل
8 دی 90 19:41
__~****~*.:::.*.:.::~***::.:.*.:::.** *~*:::.*.:.:~****~ _____*~::.:.*. :::.*~****~####___#### *~::.:.*.:::.*~****~ ___*~::.:.*.:::.*~ ****~##____#_#____## *~::.:.*.:::.*~****~ __*~::.:.*.:::.*~* ***~#_______#_______# *~::.:.*.:::.*~****~ __*~::.:.*.:::.*~* ***~#________________# *~::.:.*.:::.*~****~ ___*~::.:.*.:::.*~ ****~#______________# *~::.:.*.:::.*~****~ ____*~::.:.*.:::.* ~****~#____________# *~::.:.*.:::.*~****~ ______*~::.:.*.::: .*~****~#________# *~::.:.*.:::.*~****~ ________*~::.:.*.: ::.*~****~#____# *~::.:.*.:::.*~****~ __________*~::.:.* .:::.*~****~## *~::.:.*.:::.*~****~ ____________*.:::.*.:.::~*~***~#~::.:.*.:::. *~****~ ______________*.:: :.*.:~*~***~~:.*.::. *~****~ ________________*.:: :.*.:~*~*......::. *~****~ __________________*.:: :.*.:~*~*. *~****~ ____________________*.:: :.*.::. *~****~ ______________________*.:: .* ..***~ ________________________*.:: ***~
مامان امیرعلی
8 دی 90 23:12
آفرین چه دختر خوبی


مرسی عزیزم
مامان الینا
10 دی 90 13:15
انشالله که همیشه شاد باشید ومتین هم مثل شما قدر زحمات پدر ومادرش روبدونه وپسر موفقی برای شماباشه


ان شالله
خاله میترا
16 بهمن 90 13:33
معنی این جمله رو فقط ما زنا میفهمیم حتی اگه مادر نباشیم

كاملا درسته