متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

کاردرستی ساخت متین

1390/11/23 16:17
نویسنده : مامان مینا
1,601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم نمی دونم وقتی این مطلب رو میخونی چند سالته .در هر صورت این اولین کاردستی با دستهای کوچولوی تو الان 3 سال و 6 ماهته و این کاردستی رو با هیجان درست کردی و اینقدر ذوق داشتی که دلت می خواست کاردستی های بیشتر درست کنی .اول یه بعلاوه درست کردی ولی زود خراب شد بعدش مثلث و بعدیش شد مربع .یه دونش که حرفه ای تر شده بود شد پروانه که خودت رنگش کردی و به زود چسب چوب زدی و محکم فشار می دادی تا خوب بچسبه و برای این که اونو به بابایی نشون بدی تحمل نداشتی و تا بابا رو دیدی بدو بودو پروانه خوشگلت رو بردی که اونم ببینه .قربون پسر خوش ذوقم برم .امیدوارم همیشه اینجوری ذهنت خلاق بمونه .دوستت دارم بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عسل و آریا
23 بهمن 90 16:55
ای جانم هزار ماشالا خیلی عالی بود خاله.ماشالا گل پسرمون خیلی باهوشه.هزار آفرینبووووس[h
مرسی عزیزم.
ما مان سونیا
23 بهمن 90 17:14
آفرین به این گل سر هنرمند مینا جون این پسر بزرگ بشه یک کاره ای میشه ها


مرسی خانمی .منم امیدوارم
مامانی هدیه
23 بهمن 90 18:22
ایشالا یه روز مامانی عکس اولین اختراعت رو بزار و به پسر گلش افتخار کنه


ان شالله
مبین فرفری
23 بهمن 90 19:57
آفرین پسرم روزی بشه آقا مهندس بشی


ایشالله
نرگسی
23 بهمن 90 22:02
آفففففففففففففففرین متین باهوش عالی شده..


مرسی خاله نرگس
مامان الینا
24 بهمن 90 2:59
هزار ماشاالله به این گل پسر خلاق وباهوش
نرگس
24 بهمن 90 8:13
وای که چه خوشگل شدن
من گفتم این پسره من هنرمند
فکر کنم بعدها که بزرگ بشه طراح دکوراسیون داخلی بشه


مررررررررررررسی خاله
خاله میترا
25 بهمن 90 7:57
جووووووووووونم نفس خیلی خوب درست کردی
خاله میترا
25 بهمن 90 7:58