متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

کارهای مختلف

1390/11/24 7:01
نویسنده : مامان مینا
943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان .امروز می خوام برات از کارای مختلفت بگم.

وقتی صبحا بیدار می شی توی تختت می مونی و منو صدا می کنی که مامان بیا ببین صبح شده .این جمله شما یعنی که بیا منو بغل کن .منم میام پیش شماو با هزار ناز و عشوه بغلم میای .به هم صبح بخیر میگیم و بوس به هم می دیم اونم یه عالمه.

وقتی میخوایم بیرون بریم شما مسخره بازیت گل می کنه وهی ادا در میاری و همش از دستم در میری که بیام دنبالت اونوقت با شیطنت می خندی.

وقتی که خدایی نکرده شلوارت رو خیس می کنی .میگی خودم بلدم بشورمش وقتی هم شستیش می زنی به دماغت و هی می گی به به چه بوی خوبی میده نمیدونم اینو از کجا یاد گرفتی. بعدشم که میگی کجا بندازم خشک بشه وقتی می گم روی شوفاژ ، حرفم رو تکرار می کنی که روی فوفاژ منم می خندم و میگم آره

موقع دیدن فوتبال اینقدر سروصدا می کنی و هی میگی گل بزن ، شوت کن ، اااااااااااااااا گل نشد . که منم به هیجان میام و برای چند لحظه فوتبال رو تماشا می کنم.

بعدازظهرا که خونه ور جمو جور می کنم. شما هم کلی کمک می کنی و البته .سطلش هی باید بهت یادآوری کنم که کارت رو تموم کنی .آخه همش مشغول بازی می شی و یادت می ره که چی کار داشتی می کردی.

بعضی وقتا می گی موشه آدمارو خس خسی ( خط خطی ) می کنه ومن از گفتن این جملت خیلی خوشم میاد .

وقتی با تلفن حرف می زنی همش دور اتاق راه می ری و ادای بزرگترا رو در میاری و اگه موضوعی باشه که انجامش داده باشی و بخوای تعریف کنی .خیلی خنده دار می شی .چون می خوای با دستات نشون بدی حالتشو و از من می خوای که گوشی رو برات نگه  دارم.

جدیدا کارتون بن تن رو دیدی و یه ساعت داری که عکس بن تن روش داره هر وقت به دستت می بندیش مثل بن تن می زنی روش و می گی حالا بن تن بد شدم.و کارای عجیب غریبی انجام می دی.ولی من خوشم میاد .

حالا که می تونی قفل در حال رو باز کنی تا یکی زنگ یم زنه فوری می ری قفل درو باز می کنی و تازه یادت می افته که باید اول بپرسی کیه واسه همین درو می بندی و می گی از اول هر کی پشت در جواب بده اونوقت در رو باز می کنی .و این کار هر روزمون شده تقریبا.
بعضی وقتا صورتت رو اینجوری می کنی و میگی اگه اینجوری کنی دزد می شی ای شیطون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگسی
23 بهمن 90 22:06
ای متین شیطون وشیرینننننننننن عزیزمممممممم..
بابای ملیسا
23 بهمن 90 22:46
سلام می کنم خدمت آقا متین ، گل پسر عزیز . ملیسا خانم به شما سلام می رسونه . انشالله که هر روز بهتر از دیروز و قشنگتر از روز قبل برات سپری شه


ممنون از شما
مامان الینا
24 بهمن 90 3:02
خاله میترا
24 بهمن 90 7:44
ای ورورجک تو عسل منی دیدم شیطونیاتو واسه همین وقتی خوندم خیلی ذوق کردم مامانش نگران نباش یه کم که بزرگ تر شد اون میاد و توو رو ناز میکنه تا بیدار شی!!!!!


مرسی عزیزم.
نرگس
24 بهمن 90 8:11
وای پسملی من چه کارهایی یاد گرفته الهی خاله فدات شه موش کوچولو
ما مان سونیا
24 بهمن 90 12:10
ای جونم خاله با این همه ناز و عشوه شما باید دخمل میشدی نه پسر جیگر طلا
نرگسی
25 بهمن 90 2:45
ای وای نمیدونم چرا این نظرات شما رو من ندیده بودم !!!!! من 24 سالم تموم شد..
مامان قند عسل
25 بهمن 90 16:49
ای جان من،چه کارای بامزه ای انجام میده.مخصوصا با تلفن حرف زدنش..
مامانی هدیه
25 بهمن 90 23:46