متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

متین و مهبد

خاله میترا

1390/11/24 14:27
نویسنده : مامان مینا
8,489 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سلام عزیز دلم

niniweblog.com

niniweblog.com

من خاله میترای توام مامانت خیلی هنرمنده که واست وب درست کرده تو وقتی بزرگ بشی میشینی به این کارایی که میکنی میخندی.

منم یه خاطره قشنگ دارم واست:

اون موقع که ٦ یا ٧ ماهت بود مامان مجبور بود بره سر کار و دانشگاه و خلاصه بیچاره با کلی استرس تو رو میزاشت پیش من آخه میدونی که من بچه ندارم اما با جون و دل مواظبت بودم. مامان واسه اینکه تو بخوابی

niniweblog.com

شعر عروسک قشنگ منو با یه طنین خاصو دل انگیز واست میخوند و وقتی میرفت تو که خوابت نمی برد که

niniweblog.com

واسه همین من تمرین کردم

niniweblog.com

 تا بتونم اون آهنگ رو واست بخونم البته کار سختی نبود چون منو مامانت صداهامون خیلی شبیه همه ، توام تا صدای منو میشنیدیniniweblog.comفکر میکردی مامانته زود خوابت می برد عزیز دلم

niniweblog.com

اون روزا رو هیچ وقت فراموش نمی کنم دوست دارم  و از خدا میخوام یه بچه نازو خوب مثل تو و محمد رضا و مهراوه بهم بده

آخه من عاشق ٣ تای شما ام

  niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگس
24 بهمن 90 8:07
خاله میترای مهربون ایشاء الله خدا به صدای دلت گوش می ده یه بچه
1- سالم
2- صالح
3- تپل مپل
4- خوشگل
5- باهوش
بهت میده


مرسی نرگس جون
مامان پارسا
24 بهمن 90 11:42
مرسی خانومی که به ما سر زدید. چه خاله خوبی


آره منم موافقم خاله خیلی خوبیه.
ما مان سونیا
24 بهمن 90 12:15
خاله جون مهربون انشاا.. خداوند به شما یک اولاد سالم و صالح هدیه بکنه


مرسی خانمی برای دعای خوبت
خاله میترا
24 بهمن 90 12:25
مرسی گلم شما لطف داری


بابای دوقلوها
24 بهمن 90 15:21
خدایا آرزوی خاله متین و همه مامان ها که انتظادارن فرشته هاشون رو ببینن رو براورده کن.
الهی آمین


آمین .مرسی بابای مهربون
مامان الینا
25 بهمن 90 2:30
خدا انشاالله که همیشه این خاله های مهربونو برای خواهرزاده ها نگه داره واقعا داشتن یک خواهر نعمته منم خواهرم زود تادرساش تموم میشه میاد وتعطیلاتو پیشمون میمونه خداروشکر الان هم قول داده که 18 اسفند بیاد وپیشمون بمونه وماهم چشم انتظارشیم
انشاالله خداهمه ی آرزوهاتون رو براورده کنه الهی آمین


الهی همه به آرزوهاشون برسن. آمین
نرگسی
25 بهمن 90 2:38
انشاالله که خدا یه بچه سالم و صالح قسمتت کنه به زودی خاله جون..
مامان امیرعلی
25 بهمن 90 15:57
وای چه خاله مهربونی.