متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

متین و مهبد

مشکل

1392/12/22 23:21
نویسنده : مامان مینا
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان. نمیدونم صفحه نی نی

وبلاگم چه مشکلی پیدا کرده از توی

کامپیوتر خودم نمیتونم مطلب

بذارم.لطفا اگه اطلاعاتی دارید کمکم

کنید.الان از

خونه پدرم و از کامپیوتر ایشون استفاده

میکنم.خیلی ناراحتم.نمیدونم چی کار

کنم.

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مبین فرفری
25 اسفند 92 8:40
منم نمیونم چرا؟
مامان بهاره مامان امیرمحمد
26 اسفند 92 14:40
وا نکنه صفحه را با فایر فاکس و اکسپلورر باید باز کنید ؟؟؟انشاءا.. زودتر درست بشه
مامان بهاره مامان امیرمحمد
28 اسفند 92 9:27
راستی شماره رایانه کمک را بگیرید شاید بتونند کمکتون بکنند ممنون
مامان بهاره مامان امیرمحمد
28 اسفند 92 11:08
فرا رسیدن نوروز باستانی ، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم برهمه ایرانیان پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد و سال نو مبارک ممنون عید شما هم مبارک.
مامان علی مرتضی
28 اسفند 92 18:11
سلاااااااااااااام واقعا ارزش داره بخاطره نی نی وبلاگ این همه زار زد شاید از قالب وبلاگ باشه ......بازمن چیزی گفتم به مدیریت پیام بده شاید کمکت کنه یا کامپیوترت ویروسی شدهههههههههههه به مدیریت پیام دادم جواب نداد. حالا هم که خوب شده
مامان علی مرتضی
28 اسفند 92 18:11
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز ممنون عید شما هم مبارک
مامان محمدرضا
28 اسفند 92 19:44
اعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروزخدمتتان شرفیاب شود پیشاپیش عیدتان مبارک مرسی خواهر عزیزم
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 3:20
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک سلام ممنون دعای من هم برای شما سلامتی و سعادت هست
مادر امیرین
29 اسفند 92 11:45
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروز ۱۳۹۳ بر شما مبارک عید شما هم مبارک .ممنون
مامانی درسا
4 فروردین 93 12:06
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من ممنون دوست خوبم .عید شما هم مبارک.
سودابه
5 فروردین 93 1:40
سلام مینا جونم عیدت مبارک مامان جان حتما سرعت نت خونه کمه.من قبلا به این درد گرفتار شدم. ساعت پایانی شب و صبح زو برو نت ببین درست میشه؟ مریض دارم دعا کن برام سلام سودابه جان .عید شما هم مبارک .فعلا که خداروشکر خوب شد نمیدونم مشکل از کجا بود. ان شالله زود حالشون خوب میشه
مامان محمدرضا
17 فروردین 93 22:12
می گم اگه درست نمیشه ببین میشه یه وبلاگ دیگه درست کنی ادامه مطالب بچه هارو توش بنویسی شاید دیگه بتونی مطلب بنویسی
مامان علی مرتضی
23 فروردین 93 15:07
سلام خوبین هنوز مشکلت حل نشده مینا جون منمبرای همدردی با تو میگریوم سلام .مشکلم حل شد.میام با مطالب جدید.