متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

متین و مهبد

مامان فعال

1390/7/12 1:24
نویسنده : مامان مینا
780 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به همه دوستام ببینید چه فعال شدم دیگه نمی تونم غذایی رو که درست می کنم تزئیین نکنم چه واسه من و بابایی چه واسه متین خان . چی کار کنیم دیگه!می دونم الان با خودتون می گین جوگیر شده به ای نمیگه تزئین.  خودم می دونم ولی خب فعلا تو جوم وهر غذایی که درست می کنم رو عکسشو می گیرم و برای متین بایگانی می کنم تا بعدا ببینه واسه خوردن غذاش چه کارا که نکردم

 

این غذا خودشم تلفیفی از دلمه بادنجان و مخلوط مود غذایی همینطوریه. از دلمه فقط بادنجانش هست مواد توشم هر چی دستم رسید ریختم. نه این که بخوام از خودم تعریف کنما نه ولی مزش خوب شده بود خودم فکر نمی کردم خوب بشه و همش توی دلم خدا خدا می کردم بابای متین نگه که خوب نیست که خوشبختانه بر وقف مراد شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کسری
13 مهر 90 16:58
چه مامانی داره این متین آقا هزار ماشاا... به این همه سلیقه خاله جون من جای تو باشم همه غذامو تا آخر میخورم که بزرگ بشی دیگه گیرت نمیادا همچین چیزرایی




مرسی عزیزم
سعيدي
14 مهر 90 15:29
خدا حفظش كنه و مايه چشم روشني و عزت و افتخار و سربلندي وتاج افتخارت باشه ، گلي تربيت كني كه جامعه با او و بنام تو افتخار كند . اسپند يادتون نره .موفق باشيد


ممنون از اینهمه دعاهای خوب
آزی مامان آرتینا
19 مهر 90 13:10
به به حوس بادمجون کردم به نظر خیلی خوشمز ه میاد.دستتون درد نکنه




مرسی خانمی ممنون که به ما سرزدید