متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

متین و مهبد

گفتگوی های مامان و متین

1390/8/10 20:38
نویسنده : مامان مینا
816 بازدید
اشتراک گذاری

مامان: متینم کجایی مامان؟

..................................

مامان: متین کوشی؟

............................

مامان: آقا متین!!!!!!!!!!!!!!!!!

مامان: متیییییییییین ؟؟؟؟؟؟

می رم  دنبالش تا ببینم کجاست. به به آقا متین اینجا چی کار می کنی؟

متین: اومدم جیش کنم خب

مامان:پس چرا صدات کردم جواب ندادی نگرانت شدم؟

متین: خب من که دستم بند بود خب

مامان: دستت یا دهنت؟ دیدم شلنگو توی دهنت کردی و داشتی آب می خوردی. زود بیا بیرون

متین: هنوز خودمو نششتم آخه خب( با غر غر )

مامان: خب کارتو تموم کن بیا بیرون

متین: آب می خوااااااااااااااااام بخورم خب. حالا من چی کار کنم آب نخوردم( باگریه)

شیطون بیا بیرون بهت آب با لیوان بدم بدو بیا...... و پایان گفتگو

 

 

متین: مامان بیا شوت بدیم

مامان: بنداز می گیرمش

متین: تو بلت نیستی بازی کنی من می خوام با بابایی بازی کنم. بابا کجاست؟

مامان: سر کار ولی زودی بر می گرده

متین: تچ ، چرا بابا همش می ره سر کار آخه/ منم دیگه بابا ندارم خب حالا چی کار کنم؟

مامان: صدای زنگو شنیدی. بدو بابا اومده . بدو درو باز کن.

متین: هوراااااااا بابایی اومد رفتم رفتم رفتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه
10 آبان 90 21:23
سلام مینا جون خوبی

متین خوبه ؟

چه حااااااااااااضر جوابی شده بلاااااااااااااا

ههههههه

آوینا داره عکسهاش و میبینه ذوق میکنه میگه من رفتم خونه متین

سلام ما خوبیم ممنون
چرا عکساشو نگاه می کنه بیاد خودشو ببینه.
مامان امیرعلی
11 آبان 90 1:53
چه باحال .مگه تو دسشویی جای آب خوردنه خالهراست میگه چرا باباها همش میرن سرکار


می بینی خاله هر چی بهش می گم فایده نداره که بازم توی دستشویی اب می خوره.
خاله محمد مهدی
11 آبان 90 15:00
آفرین آقا متین
به این میگن ابتکار
همیشه که نباید تو آشپزخونه آب خورد


ااااااااااا خاله. کار یادش می دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مونا
19 آبان 90 1:05
وااااااااااای چقدر شیطون شده این بلا....


آره والا شیطونکی شده واسه خودش