متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

اسباب بازی های جدیدی متینم

1390/9/6 10:14
نویسنده : مامان مینا
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

ماهیگیری

 

 

 

چند روز پیش تو سایت یکی از دوستات این اسباب بازی رو دیدی خیلی خوشت اومد. گفتی میخوایش

منم فرداش بدون این که بهت بگم برات می خرم . گرفتمو بهت به عنوان جایزه برای کار خوبت دادم.

اینم جناب وودی هستند. کارتونش رو خیلی دوست داری.

بازی با آقا میمونه این بازیه تقویتی هوشیه کلی باههش چیزای خوب یاد گرفتی

و اما رنگ انگشتی اولش نمیدو نستی چقدر جا داری واسه کثیف کردن ولی بعدش کلی خوش گذشت بهت چون نمی گفتم به لباست نزن و تو حسابی حال کردی و کلی نقاشی کشیدی.

موقع جمع کردنش هم طبق معمول گریت در اومد که نمی خوای جمش کنی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر علی
8 آذر 90 17:30
مرسی عزیزم به ما سر زدین .چه گل پسر نلزی دارین .ماشاله به این همه اسباب بازیهای هدف دار .ماهی را امیر علی هم داره .


خواهش گلم. بازی خیلی خوبی قدرت تمرکز و هماهنگی چشم و دست و مغز بچه ها رو خیلی بالا می بره.
مامان کسری
9 آذر 90 16:36
خاله جوون الان من میدونم چه حالی داری که اونجوری رنگ هارو به دستات مالیدی منم عاشق این کارا هستم بوسسسس خاله جون


مرسی خاله
مامان امیرعلی
11 آذر 90 17:59
مبارک باشه اسباب بازیای جدیدت.


مرسی دوستم
خاله مونا
18 آذر 90 13:22
عزیزم .... من عاشقتم با این هنرمندیتو این نگاه جذابت. من میمیرم واسه این کارات ....