متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

متین و مهبد

تولد عزیزت( مامانی خودم)

1390/9/5 19:48
نویسنده : مامان مینا
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من چند روزیه حال نوشتن ندارم. آخه سرم خیلی شلوغ بود .تولد مامانم بودو مشغول تدارک امور بودم. روز چهارشنبه همه خانواده جمع شدیم دور هم و حسابی خوش گذروندیدم شما و محمدرضا هم که بدون آتیش سوزوندن یه جا واینمیستادید. فرستادیمتون توی حموم آب بازی حسابی کیفشو بردید و گلی یخ کردید.

وقتی به محمدرضا گفتم بسه زودی اومد بیرون ولی شما به گریه افتادی منم گفتم پس همون جا بمون شما هم از خدا خواسته تا این که عزیزو بابارضا( مامانو بابام ) رسیدند و شما افتخار دادید بیاید بیرون.بعد که همه جمع شدیدم دور هم کلی با هم رقصیدیم و حسابی خوش گذروندیم .کیک وآوردیم شما و محمدرضا به عزیز کمک کردید، تا شمع و فوت کنید شعر تولدت مبارک رو هم یه عالمه خودید وحسابی دست زدید. شام که حاضر شد.

کلی غذا خوریدید آخه حسابی شیطونی کرده بودیدو خسته شده بودید دیگه. شب هم که زود خوابت بردچون دیگه نا نداشتی.

صبحش هنوز فکر می کردی عزیز هستش و دنبالش می گذشتی .

روزای بعدش تا حالا هم دنبال کارای اسباب کشی عمه بودیم. که حسابی همه رو خسته کرد البته منو شما به خاطر هوای برفی شدیم مسئول تدارکات و غذا چون نمی تونستیم توی اون هوا بیایم بیرون .واسه همین حوصلم نمیومد. بنویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یسنا
5 آذر 90 20:39
آب بازی خیلی کیف داره نه!!


آره خاله خیییییییییلی
مامان مهراد
5 آذر 90 22:15
تولد مامان بزرگ مبارک ایشالله 1000000000000000000 سال بشه. عزیزم ممنون که به من سرزدید


وایییییی مرسی .
مامان امیرعلی
5 آذر 90 23:44
سلام دوستم
تولد مامان جونت مبارک ایشالا سایه اش تا 120 سال بالا سرتون باشه.حسابی هم که بهتون خوش گذشته .محمد رضا و متین هم حسابی آب بازی کردن.


سلام عزیزم مرسی از لطفت. حسابی هم خوش گذروندنا حسابی
مامان فهیمه
6 آذر 90 0:39
عزیزم حسابی بهت خوش گذشته ها؟ ورووجک سرما میخوری مواظب خودت باش بوس بوس


مرسی گلم .تا من هستم نمیذارم سرما بخورن بهش غذا می دم بخوره
ماماني هديه
6 آذر 90 9:13
سلام عزيزم
تولد مامان بزرگ مبارك
ايشالا هميشه سالم باشن و 1000 ساله بشن.


سلام ممنون گلم که به ما سرزدی
خاطرات ما سه نفر
13 آذر 90 16:05
سلام عزيزم روژان يعني طلوع افتاب. ممنون از نظرتون


مرسی گلم