متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

متین و مهبد

قاطی پاطی

1390/11/4 11:46
نویسنده : مامان مینا
865 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عشق مامان از وقتی فهمیدم فرشته ما انار کوچولو پیش خدا رفته بیشتر بغلت می کنم و بیشتر سراغ خاطراتت می رم. و همش با خودم می گم اگه خدایی نکرده من جای مامان انار بودم چه جوری تحمل می کردم. خدا واقعا بهشون صبر بده. وقتی فکرشو می کنم کلی اشک می ریزم و می گم آخه چرا خدا فرشتتو به این زودی برگردوندی پیش خودت ولی از طرفی هم می گم که اینجوری بهتر شد لااقل الان انار کوچولو دیگه درد نداره و از اون همه رنج راحت شده.روحش شاد.

 

بگذریم بازم از بین عکسا چند تا عکس جالب پیدا کردم.اون زمانی که شما دختر خانم می شدی اونم فقط با یک روسری یا چادر و تازه کلی ذوق می کردی که دختری.و دلت نمی خواست روسری رو از سرت در بیاریم.چقدم بهت میومد.

 

امسال دوباره برف اومد و کلی کیف داد توی پست قبلی برات در موردش نوشتم. حالا عکساشو می زارم.

 

دیروز منو شما یه کاردستی کوچولو با هم درست کردیم خوشت اومد.ولی اینقد روش محکم می زدی که هی خراب می شد و من و بابایی شده بودیم تعمیر کار که درستش کنیم واسه شما.

 

                    

 

 

از کارای جدیدت بگم .وقتی من توی حال نیستم شما میری روشنایی رو که باطری ورمیداری و روشن می کنی بعد که می بینی من اومدم بهم می گی من که اینو روشن نکردم که....

یادگرفی درا رو قفل کنی و بعد باز کنی قوی شدی خیلیا.قربونت برم من.

موقع غذا خوردن اگه تلویزون روشن باشه مات زده می شی و غذا نمی خوری تا خواموشش نکنم غذا نمی خوری که.

شبا که منتظری بابا بیاد و هر نیم ساعت می پرسی بابا چرا نمیاد .وقتی هم اومد  کلی باهم دنبال بازی می کنید و به هم  هی تیر می زنیدو برای زنده کردم هم بوسیه که نثار همدیگه می کنید .موقعهایی که بابا دنبالت می کنه اینقدر از ته دل می خندی که من هر کاری دارم ول می کنم و میامو تماشات می کنم و منم از ته دل می خندم ..با بودن تو زندگیمون واقعا شیرین و پر هیجان شده.از خدا می خوام هیچ وقت غم نبینی عزیزم و همیشه شاد باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان بیتا
4 بهمن 90 12:02
کـمـک کـن مـثـل مشهد، شهر رؤیا دلـم پـر ازدحـام از نـور بـاشــد پـر از پـرواز کـفـتـرهـاى کوچک سـرم سـبـز و دلـم پـر شور باشد شهادت امام رضا (ع)تسلیت باد
مامانی هدیه
4 بهمن 90 13:49
ماشالا دخترم بودی خوشگل بودی


مرسی خاله
نرگسی
4 بهمن 90 14:05
آموزشگاه کیش میرید ؟


آره نکنه شما هم کیش میرید.؟
مامان امیر علی
4 بهمن 90 15:01
چه پسر نازی کم پیدا هستین بیشتر به ما سر بزنید .ممنون پیش ما اومدین .راستی اندیشه قسمت نشد ایشاله شما را از نزدیک ببینم
نرگسی
4 بهمن 90 22:35
ای جان چه ناز شده
مامان امیرعلی
5 بهمن 90 1:53
چه دختر نازیعجب برفی اومده ها.ایول.مامان متین اینقدر فکر انار کوچولو نباش.قسمت بوده .فکرشو میکنی پیر میشی.اتفاقیه که افتاده.ماها باید درس عبرت بگیریم .


آره راست میگی عزیزم ولی خب چی کار کنم روزای گذشته اینجوری بود دیگه...
هانا
5 بهمن 90 12:40
سلام من هانا هستم
حتما لينكتون ميكنم
وبلاگ زيبايي داريد تبريك ميگم


مرسی گلم
هانا
5 بهمن 90 12:56
وبلاگ هاي من http://hana111.mihanblog.com/ http://hana666.mihanblog.com/ http://hana123.mihanblog.com/ http://hana545.mihanblog.com/ http://hadi2012.mihanblog.com/ http://hana123.niniweblog.com/
مامان پارسا
5 بهمن 90 13:28
ممنون که به ما سر زدی

خواهش عزیزم.
مامان ترمه
5 بهمن 90 14:02
عزیزم از اشناییت خوشحالم
و لینکت کردم
در اولین فرصت پست هاتو میخونم و نظر هم میدم
میبوسم پسرتو
و انشاا همه بچه ها همیشه سلامت باشند و سرشار از عضق و خدا خودش نگه ارشون باشه
آمین
خدا به پدر و مادر انار هم صبر بده که واقعا سخته خیلی خیلی


مرسی گلم. منتظرت هستم.
بابای دوقلوها
5 بهمن 90 15:36
چه پسره نمکدونی دارید شما. خدا حفظش کنه.

خواستید واسش زن بگیرید جایی نریدا. خودم دوتاشو دارم. میخوام متین دامادم باشه


مرسی شما لطف دارید ولی باید دختر خانومای خوشگل شما برن توی صف فکر کنم...........8 یا 9 نفری تو صف باشن از الان
مامان مهراد
5 بهمن 90 15:53
عزیزم من شمارو لینک کردم یه دوست خوب دیگه به دوستام اضافه شده


وایییییییی مرسی گلم .شما هم جز دوستای ما هستید.
نرگسی
5 بهمن 90 23:14
مرسییییییی عزیزم.24سال.راستی آموزشگاهتون کجاست ؟


توی فاز 1 اندیشه
نرگسی
5 بهمن 90 23:15
پس چرا من تو لینکات نیستم ؟


ای وای مگه می شه بذار چک می کنم.
نرگسی
6 بهمن 90 10:19
ما مان سونیا
6 بهمن 90 21:21
ای جانم توی این عکس چقدر خوشگله قربونت برم خاله جونی میبوستمت متین گلم


مرسی خاله مهربون
ابوالفضل
7 بهمن 90 0:30
بابای دوقلوها
7 بهمن 90 6:25
دوماد خودم چطوره؟ خووووفی؟[
مرسی پدرزن عزیز من خوبم .راستی حالا باید با کدوم یکی ازدواج کنم.؟
نرگسی
8 بهمن 90 8:50
ممنون عزیزم..شما هم همین طور دوستم
مامان نسترن
8 بهمن 90 14:08
برای متین جون و مامان گلش....برف بازی خوش گذشت نانازی


مرسی خاله. در ضمن جای شما خالی خیلی خوب بود.
نرگسی
8 بهمن 90 14:29
ترم 5 نمیدونم من که آموزشگاهای دیگرو ندیدم.ولی این استاد نسبت به استاد قبلیمون خیلی بده
مامان آیدین
8 بهمن 90 22:43
سلام متین جان روسری سر کردی چقدر ناز شدی ،خوش گذشت برف بازی؟


سلام خاله جون مرسی .اره خیلی خوب بود جای شماو ایدین جونم هم خالی بود حسابی
نرگسی
8 بهمن 90 22:50
چه جالب
نرگسی
8 بهمن 90 22:52
به اون دوستمون هم گفتم 1هفته ای کلاسمون بعدازظهر بود انقدددددددددرر سر کلاس خمیازه کشیدم که خودم خسته شده بودم این 1هفته که تعطیل بود بد عادت شدم
مامان امیرعلی
9 بهمن 90 5:34
مرسی بابت راهنماییتومیدونم کاره درستی نیست که هی جلوش رو بگیرم.ولی بعضی وقتا دیگه شورشو در میاره
مامان نفس طلایی
9 بهمن 90 12:19
من
11 بهمن 90 1:12
ووووووووووواااای خدای من این چیه دیگه اگه دختر میشد حتما رودستتوون باد میکرد


خیلی هم دلشون بخواد.
ما مان سونیا
14 بهمن 90 19:09
ای ول خانواده هنر مند $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$
مامان سارا
17 بهمن 90 9:09
سلام عزيز خاله با روسري هم خيلي با نمك شدي. راستي مامانت چه كاردستي بامزه اي درست كرده برات. مامان متين جون تو وبلاگ سارا برو و روي وبلاگ خانم معلم بندري كليك كن. خيلي وبلاگ جالبيه. هم سرگرمي هم كاردستي و هم آموزشيه براي متين جون هم عاليه. راستي ممنون كه به سارا سر زدين. متين جون رو ببوس