متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

بیان رابطه هامون رو بیشتر کنیم.

1391/1/16 12:58
نویسنده : مامان مینا
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان گلم و کوچولوهای خوشگل .1 سالو اندیه که با شما آشنا شدم البته به صورت مجازی .غما و شادیامون رو با هم قسمت کردیم و لحظه های زیادی رو با شما به شادی گذروندم .ولی خیلی دلم میخواست که میتونستیم همدیگه رو ببینیم. متاسفانه همه دوستای خوبمون شهرای  مختلف هستند ولی اگه هر کدوم از دوستا کرج ،تهران، شهریار یا اندیشه هستند و دوست دارند که با هم از نزدیک ملاقاتی داشته باشیم خبر بدن که یه جای خوب از تهران با هم قرار بزاریم .من از طرف خودم و متین می گم که حاضرم و خیلی از دیدن شما و کوچولوهای خوشگلتون خوشحال میشم منتظرتون هستم.ناامیدم نکنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
16 فروردین 91 13:22
عزیزم چه ایده خوبی . ولی متاسفانه من خیلی ازتون دورم . ولی ایده حالبیه انشاالله از این طریق بتونیم صورت ماه شما وبقیه دوستا رو ببینیم . گلمو ببوس


شما کدوم شهر هستید؟
مامان مهراد
16 فروردین 91 16:03
ما که اهل اونجا نیستیم ولی بازم مشتاق دیداریم


ما بیشتر
شما اهل کجایید؟

نرگسی
16 فروردین 91 20:00
خوب خیلی خوبه که این دوستمون مامان نخودچی همون منتظرت هستیم یا مریم جون هم داره اینکارو میکنه بیاید هممون یه جا جمع شیم خوب ..

وای چه عالی .خوشحالم که پایه هستی
مامانی هدیه
17 فروردین 91 10:34
سلام
سال نو مبارک
منم خوشحال می شم با بقیه دوستان آشنا بشم
اگر قرار رو برای آخر هفته بگذارید شاید من و هدیه هم بتونیم بیایم


وای چه عالی .
مامان مهراد
17 فروردین 91 11:52
ما اهل گرگانیم طرفای ما تشریف بیارین خوشحال میشیم


مریم مامان نخودچی
17 فروردین 91 14:01
سلام عزیزم....
خوبی؟؟؟
نرگسی بهم خبرداد شماهم میخواید بچه هارو دور هم جمع کنید به وبلاگ منم بیا ما تا حالا 6 نفر شذیم....


وای چه عای خوشحال میشم .نتونستم بیام وبلاگت از نرگسی جونم می گیرم ادرستون رو
مریم مامان نخودچی
17 فروردین 91 14:01
یادم رفت ادرس وبلاگ بذارم...


مرسی
مامانی هدیه
19 فروردین 91 8:42
ما آمل زندگی می کنیم عزیزم