متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

از بس بازی کردی

1390/7/23 15:07
نویسنده : مامان مینا
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان یه مدتی کامپیوترمو ترکوندی نمی دونم چی کارش کردی دیگه برنامه هاش کار نمی کنه نتیجه بازی کردن زیاد همین میشه دیگه،

                                          

تقصیر خودم که بهت اجازه دادم بدون نظارت خودم بازی کنیگریه

واسه همین مجبورم بیام کافی نت که دور هم هست حالا فعلا فقط می تونم مطلب بنویسم  و عکسی ندارم که بذارم .  ولی چند تا از کلمات جدیدت رو می نویسم فعلا تابعد

دبا = د بیا

گایمم کن = قایمم کن

من دیروز خسته بوده بودم = من دیروز خسته شده بودم

تخمومورق چجاست = تخم مرغ کجاست

دسبیر = دستگیر

 

 

 

قربونت برم خیلی دوست دارم بیشتر بنویسم ولی الان دیگه وقت ندارم .

دوستای خوبم شرمنده که مدتی بهتون کم سر می زنم مشکلم که حل شد حتما بیشتر میام به دیدنتونقلبدوستتون دارم همتون رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)