متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

متین و مهبد

بدو بیا مدل خوابیدن ببین

1390/8/7 1:57
نویسنده : مامان مینا
2,006 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان امروز عکسای زیادی از نوزادی تا الانت رو واست گذاشتم ببینی جیگر منی ناز        

میخوابی منم عاشق عکس گرفتن از توام اونم توی خواب معصوم معصوم ...

اولین عکس از نی نی ما

 این عکسو که همه دوستام افتخار دیدنش رو داشتن. من عاشق این

عکسم ، مثل جنین که توی شکم مادرش خوابیده....


 

 

 

این سبدو که می بینی الان پاتم توش جا نمیشه ولی اون موقع خیلی

کوشلو بودی جیگر مامانی

 

این لباستم که خیلی ناز فقط تونستم 3بار تنت کنم آخه عسلک مامان

توی صدم ثانیه قد کشیدیو دیگه اندازت نشد ولی نگهش داشتم .

اینجا توی تخت خودت خوابیدی و کنارش هم که می بینی نقاشی های

شماست زبونم مو در آورد بس که گفتم توی دفتر نقاشی بکش ولی استعدادای شما

که توی ورقای به اون کوچیکی جا نمی شه خب

فکر کنم توی چله تابستون سردت شده بود که اینطوری خودت رو پیچیدی

این عکستام که عاشقشم ، بیدار شده بودیا ولی دلت نمی ومد چشماتو باز

کنی و همون جوری نشسته یه چرتی زدی   عکس بعدیشم که باز همینجور

ولی روی مبل چرت زدی

 

جنابالی تازه از حموم اومده بودید بیرون و حسابی آب بازی کرده بودید و

شیطونی زیاد، من توی آشپزخونه داشتم برات به به درست می کردم اومدی

گفتی: می خوای توی آشپزخونه دراز بکشی منم گفتم: اینجا که جای خواب

نیست. شما دوباره گفتی:میشه توی حال دراز بکشم منم فقط گفتم: آره،ثانیه بعد که برگشتم نگات کردم این صحنه رو دیدم

انگار که 3 ساعتی هست خوابیدی.

از فرط خستگی به زمین نرسیده خوابت برد.دوستت دارم عزیزم بوس بوس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عسل و آریا
7 آبان 90 8:12
ای جانم قربونت برم خاله چقد ماشالله بزرگ و آقا شدی.چقد عکس روزهای اولت نازه.میبوسمت عزیزم

مرسي خانومي كه به ما سرزديد.
مامان امیرعلی
7 آبان 90 16:17
سلام.حتما اینترنتتون درست شده که این پست باحال رو گذاشتی.این عکس آخریه خیلی باحاله مخصوصا که همون موقع هم خوابیده.از بچه چقدر کار میکشی که اینقدر خسته بوده.الهی.



سلام آره عزیزم درستش کردم.مرسی لطف داری گلم.
به خدا من کاریش نمی کنم فقط باهم زیاد بازی می کنیم و کلی حال می کنه.
خاله محمد مهدی
7 آبان 90 17:16
سلام

واییییییییییییییییییییییییییییی چه کار خوبی کردید عکسای نوزادی آقا متینو گذاشتین چقدر ناز بوده
چقدر آقا شده
ممنون که بهمون سر زدید بابت تاخیرمم معذرت معذرت


مرسی عزیزم. می بینی قدرت خدا رو. خواهش می کنم این حرفا چیه فقط دلمون تنگ شده بود دیگه.
ماماني هديه
8 آبان 90 12:14
الهي خاله تو چقدر خسته بودي خوب بخوابي كوچولو
مامان ریحانا
8 آبان 90 13:27
خدا متین جونو برات نگه داره
مرسی که به سوالم جواب دادی


ممنون خانمی.
خواهش می کنم امیدوارم براتون مفید باشه
مامان امیررضا
9 آبان 90 11:04
سلام وبلاگ قشنگی داری ان شاالله صد ساله اش کنید من هم یه گل پسر 8 ماهه دارم با اجازتون شما رو تو پیوندهام اد کردم به من سر بزنید


سلام ممنون خانمی شما لطف دارید منم برای شما و پسر گلت آرزوی سلامتی دارم و خوشحال می شم دوست خوبی مثل شما داشته باشم و ادتون می کنم.
مامان فهیمه
12 آبان 90 0:16
عزیزم چقدر عکسای کوچولوییت نازه بخصوص اونکه مثل تو شکم مامانی خوابیدی بوست میکنم متین جونم
مامان مینا ممنون که جواب سوالمو دادی و راهنماییم کردی به وبلاگ ماهم سر بزن


ممنون خانمی از نظرتون حتما سر می زنم.