متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

متین و مهبد

شیطونی آی شیطونی

1390/8/25 14:28
نویسنده : مامان مینا
904 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

فکر می کنید عکس زیر کجا رو نشون می ده

 

 

بقیه عکسارو توی ادامه مطلب ببینید

 

می بینید این اقا پسر من با شیرین کاریهاش رفته توی کمد یه ساعت دنبالش می گذشتم نامرد صداشم در نمی اومد. تا این که خودشو لو داد. اولش خیلی ناراحت شدم ولی بعد که خندشو دیدم که شیطونیه خندم گرفت و دعواش نکردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی
25 آبان 90 15:42
چه بامزه.امیر من هم وقتی که نمیبینمش و بلند صداش میکنم امیر کجایی جیکش در نمیالد.انگار بچه ها خوششون میاد که دنبالشون بگردیم.وقتی هم پیداش میکنم یه جیغ میزنه و در میره


آره راست می گی همشون این چیزا رو دوست دارن
فاطمه
27 آبان 90 13:11
آخی!ایشالله که به زودی زود یه آبجی یا داداشی خوشگل واسه متین جون ما میخرین


وایی مرسی عزیزم
فاطمه
27 آبان 90 20:48
قربونت برم مینا جون که اینقد هوامو داری و به سوالهام جواب میدی،توی نی نی گپ منتظر بودم اما متصل نمیشد.بوس خداتا


خواهش خانمی ببخشید که متوجه نشدم شرمنده