متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

متین و مهبد

چند روزی که گذشت

1390/11/18 17:49
نویسنده : مامان مینا
1,651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم .ببخشید چند روزی بود هم اینترنتم مشکل داشت و هم سرم شلوغ بود نمی تونستم بیام بهتون سر بزنم.

خب حالا یه سلام هم به پسر خوشگل مامانی خودم. جونم برات بگه ......... جمعه ای من و شما و بابایی مهمون داشتیم که کنسل شد واسه همین موندیم تک و تنها منم برای این که حوصله شما سر نره فرستادم پارک بادی البته با بابای مهربونت .خودم خونه موندم چون خیلی کار داشتم برای انجام دادن. شما هم پارک بادی حسابی خوش گذروندی و از اون روز چون اولین بارت بود که با بابایی تنها می رفتی پارک بادی حسابی ذوق زده بودی. خلاصه که خیلی خوشت اومد.

راستی یادم رفت بگم همون روز جمعه البته صبحش بابا بردت ارایشگاه و مثل آقاها نشستی تا موهات مرتب بشه البته من خیلی خوشم نمیاد وقتی اینجوری موهات کوتاه می شه ولی خب چه می شه کرد.

شمردن اعدادت باحال شده از 1 تا 10 رو درست میشمری بعدش میشه 11، 12،13، 16، بیست ده، 15،20،21

کلمات جدید با (گ)

گایم (قایم)،گصه(غصه)،چاگو(چاقو)،گاچ(قاچ)،با گدت( بادقت)،

جدیدا وقتی میریم حموم شما می گی من الان می خوام ماهی بشم و می ری توی لگن و بعد میگی( خب حالا ماهی شدم) اونوقت موهاتو میزنی توی اب و میاری بیرون تا ریزش اب رو ببینی  .خیلی از این کار خوشت میاد.

دیروز خودت بدون اینکه من بگم با شلوار و شرت رفتی دستشویی و بدون این که لباست رو خیس کنی اومدی بیرون افرین به تو پسر  خوب و عاقل .دیگه داری بزرگ می شی.

 

امروز وقتی اومدم مهد دنبالت آبنبات با خودت داشتی و گفتی که خاله پروانه بهت داده ولی اینقدر توی دستت نگهش داشتی که پر از گرد و خاک شد و بالاخره افتادی زمین و حسابی کثیف شد منم که دیمد داری نق نق می کنی صبر کن بریم خونه برات بشورمش ولی شما که صبر نداری که .هی فوتش کردی ، تکونش دادی ولی جون فایده نداشت و همچنان کثیف بود یهویی زدیش به دیوار البته با این خیال که تمیز می شه ولی جز تیگه های آبنبات روی زمین چیزی نصیبت نشد و اونجا بود که زدی زیر گریه و دیگه ساکت  نمی شدی که تا بالاخره حواست رو پرت کردم.

جدیدا وقتی کارتون می بینی بد جور تقلید می کنی و من که نگات می کنم می بینم کل خونه در حال بالا و پایی رفتن هستی .البته قبلنا هم بود ولی الان خیلی زیاد شده.

راستی 1 شنبه ای رفتیم خونه خاله مریم و چه رفتنی شد چون هنوز حرکت نکرده ماشین جوش اورد و کلی معطل شدیم و حسابی هم یخ کردیم آخرشم ماشین رو گذاشتیم تعمیرگاه و با آژانس رفتیم . تو و محمدرضا حسابی باهم کارتون دیدید و کلی هم دعوا کردید البته این دعواها یه نوع کشتی بود نه دعوای واقعی. اینقدر خسته شدی که برگشتنی تو ماشین خوابت برد البته بازم طبق معمول.

دیگه الان چیزی یادم نمیاد .تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ما مان سونیا
18 بهمن 90 19:44
ایشاالله همیشه به پارک و خوشگذرونی باشی خاله [
مرسی خاله جونم
ما مان سونیا
18 بهمن 90 19:50
____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
نرگسی
18 بهمن 90 22:44
خیلی ممنون عزیزم.متین جونو از طرف من ببوسش.عکس درباره وبلاگش چقدر بانمک شده عزیزممممم


مرسی عزیزم چشمات قشنگ می بینه
مامان الینا
18 بهمن 90 23:46
سلام ماشاالله به این همه چیزای جدیدی که پسرمون در این فرصت کم یاد گرفته وانجام میده
بابای دوقلوها
19 بهمن 90 9:25
با گدت رو خوب اومدی متین گلی



مامان علی مرتضی
19 بهمن 90 15:16
به به چه شمارش جالبی چه لغت نامه ی بامزه ای من عاشق این حرف زدن بچه هام ...جریان آبنبات هم که از اون شیرین کاری های قشنگ متین خاله بود انشالله همیشه شاد باشی عزیزم


اره منم وقتی بچه ها مدل خاص خودشون حرف می زنن غش می کنم واسشون
می بینی خاله چه کارایی که نمی کنه متین ما
مامان علی مرتضی
19 بهمن 90 15:18
نبینم مریضیتون گلم راستی مینا جون شما که توی سایت نانازیا شرکت کردید میدونید چه طور میتونم نفراتی رو به لیست دوستام اضافه کنم
مامان امیر علی
19 بهمن 90 18:38
آفرین ماشاله باریکلا به این مادر و پسر فعال و دانا .ممنون به ما سر می زنید ونظرات قشنگ برامون می نویسید .راستی بیشتر بازیهای حافظه و فکری و کاردستی و تمرکز کار کن .زیاد با هم حرف بزنید و زیاد تشویقش کن .موفق باشین


مرسی عزیم از نظرات خوبت
نرگسی
19 بهمن 90 19:36
ای کاش میشد ولی راحته میتونی خودتم درست کنی منم از مامان حناجون یاد گرفتم.فکرکنم خودت بشناسی این آدرسشه
http://khaterat-hanajoon.niniweblog.com


مرسسسسسسسسی عزیزم دیدم.ولی حالش نیست درست کنم.
ثمین
19 بهمن 90 21:03
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
matin
21 بهمن 90 0:27
wbloge bahali darin omidvaram movafagh bashin bye


thanks
مامان مهراد
21 بهمن 90 19:29
پسر ما دیگه بزرگ شده
راستی عزیزم من وهمسرم یه وب دیگه ساختیم اگه شد یه سر به ما بزنید واگه تونستین مارو لینک کنید البته من با اجازتون شما رو لینک کردم آدرس ما اینه http://beroozebashim.niniweblog.com با نام (ما همیشه به روز هستیم )


حتما عزیزم خوشحال می شم.
مامانی هدیه
23 بهمن 90 18:02
آفرین پسر خوبم
پس کی تا 100 یاد می گیری


هنوز مونده خاله جون.
خاله میترا
25 بهمن 90 8:00
آفرین عزیزم مامان خیلی غصه دستشویی رفتنتو میخورد آفریییییییییییییین