متین متین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

متین و مهبد

برگی از دفتر خاطرات متین

1390/10/18 13:54
نویسنده : مامان مینا
939 بازدید
اشتراک گذاری

 

انگار همین دیروز بود.. این جمله ای که همه می گن ولی من باور دارم که واقعا همین دیروز بود روزی که تو بدنیا اومدی .دنیامو عوض کردیو منو بردی به سفری طولانی که هنوز هم ادامه داره سفری که غما وغصه هاش گرچه گاهی زیاد بود و اذیتمون می کرد ولی باز جای یه لحظه شادی مونو نمی گرفت. منو تو و بابایی شدیم خوشبخت ترین خانواده روی زمین .روزایی رو یادم میاد که باذوق زیاد برات لباسای خوشگل می خریدم و به ذوق این که تنت کنم و ببینمت توی اون لباس تا خونه پر می کشیدم .و اونوقت فرشته کوچولوی خودمو غرق بوسه می کردم که اینقدر زیبا و خواستنی تر می شدی و گاهی از سر شوق گریه می کردم .چه روزایی بود واقعا.

امروز دوباره اون خاطرات برام زنده شد .حالا می خوام اون لحظه های نابو با تو شریک بشم و لباسای اون موقتو بهت نشون بدم .گرچه همش نیست ولی گلچیناییه که خیلی دوستشون دارم.اون وقتا اینقدر فکرم مشغول به تو بود که یادم می رفت ازت عکس بگیرم واسه همین عکس خیلی از لباساتو ندارم. ولی خب همینا هم غنیمت مگه نه.

این اولین ست لباسی بود که تن قشنگت پذیرای اون شد .توی بیمارستان .وای که چقدر کوچیک بودی.

 

 

 

ادامه عکساتو ببین

 

 

اینا هم چند تا سر همیه که خیلی دوستشون دادم و توی این لباسا ماه می شدی خیلی زیاد.

فقط عکس بالباس همین دو تا رو داشتم.

 

 

تورا خدا سایز پاتو ببین چی بودی حالا که 3 سالته چی شدی

اینجا هم لباس 1 روزگیتو با لباس 3 سالگیت ببین . میبینی چه بزرگ شدی پسر گلم.

عزیز دلم می بینی که مثل برق بزرگ شدی و هی می گی می خوام بزرگترین بشم . آخه مامانی کوچولو بودن که خیلی بهتره .حالا وقتی بزرگ شدی خودت منظور حرفمو می فهمی .

 

اون وقتا یادم نبود که از وسایل کمدت عکس بگیرم . حالا گرفتم .باشه یادگاری چون یه روزی خیلیاش نیست دیگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرعلی
18 دی 90 15:25
نازی.چه باحال.واقعا چه زود بزرگ میشن بچه ها.من که میخوام همه لباسای امرو نگه دارم برا بچه خودش


وای چه عالی ولی اگه دختر شد چی؟
مامان امیرعلی
18 دی 90 22:38
دخترای حالا که لباس پسرونه میپوشن


آره والا
مامان علی مرتضی
19 دی 90 23:09
سلام مینا جون منم وقتی نگاهی به خاطرات وعکسای قدیمی تر علی مرتضی میکنم کلی خوشحال میشم که الان بزرگیشو میبینم وبه خودم مغرور میشم که چی بوده چی شدهانشالله متین جونم زیر سایه ی شما و باباییش بزرگو بزرگتر بشه دکتر مهندس شه ...دامادشه...به شما خدمت کنه و.............


ممنون عزیزم بابت این دعای خیلی خوب.
مامان پارسا
20 دی 90 13:58
سلام عزیزم. می دونی پارسا با متین 4 روز اختلاف سنی دارن.
ما با افتخار شما رو لینک کردیم شما هم دوست داشتید ما رو لینک کنید.


وای چه عالی .باعث افتخار دوستی با شما، خانمی
خاله محمد مهدی
20 دی 90 15:22
سلام مامان مینا
چه کار خوبی کردی لباسای بچگیای آقا متینو نگه داشتی.
ممنون که سر زدی.
______________0
______________0
______________0
______________0___-:¦:-
_____-:¦:--_____0
______________0__ ___ __-:¦:-
______________0
_____-:¦:-______ $
_____________$$$___-:¦:-
___________$$$_$$$
__________$$$___$$$________
_ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
____$$$_______________$$$
_____$$$______()______$$$_ __-:¦:-
____$$$______$$ $______$$$
___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$
_________$$$_$$$_$$$
___________$$$_$$$ ____-:¦:-
___-:¦:-_______ $$$
______________$___-:¦:-





به به .سلام به روی ماهت چه عجب یادی از ماکردی گلم منم ممنون که بهمون سر زدی.
مامان آنیتا
24 دی 90 12:05
سلام گلم مرسی به ما سر زدین. خیلی نی نی نازی داری .خدا برات نگه داره. ماهم لینکتون کردیم .بازم پیش ما بیاین


سلام خانمی مرسی گلم.حتما .
مامان سارا
3 بهمن 90 9:19
مي بيني مامان جون چقدر زود بزرگ مي شن؟ هميشه سالم باشن...
راستي اون مطلب مربوط به كوه نورده و خداپرستي ات هم عالي بود.
هميشه متين جون سالم و سلامت باشه.
هزارتا بوس بوس بوس


آره والا به یه چشم به هم زدن بزرگ می شن. امیدوارم همه نی نی ها همیشه سالم باشند.
من خودم این مطلب رو خیلی دوست دارم و یه تلنگر می دونم.